wat een mooie meid!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
jonggrootenkeihard
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 feb 2012 20:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

wat een mooie meid!!

Bericht door jonggrootenkeihard »

Gisteravond even langs de cinema gereden voordat ik een afspraak had...... natuurlijk om alleen en filmpje te kijken ha ha. Daar aangekomen rond kwart over 7 zat er een stel in de hetero cinema. Hij rond de 50 zei kwam ik later achter 21 jaar oud. Er stonden 5 mannen om heen en 1 man werd door haar gepijpt. Ik stond even te kijken waarna de man van stel zei dat ze met mij mee moest naar het grote matras. Dat hoefde hij maar 1 keer te zeggen natuurlijk want wat was ze mooi. Ze was ogeveer 1.70 lang en denk rond de 60 kilo. Ze had donker haar lange benen en grote borsten. ook was ze gepierced door navel 2x, kutje, beiden borsten en in haar rug. Ook had ze diverse mooie tattoos. Verder had ze een latex jurkje aan met laarzen zonder slipje. Daar aangekomen bij het bed heb ik haar eerst even heerlijk gevingerd waarna ik op het bed ging liggen en zei me heerlijk pijpte. Vervolgens draaide ze zich om op haar rug en likte en vingerde ik haar x op x tot een hoogtepunt. Mijn pik bleef ze lekker diep pijpen en moest meerdere keren opletten om niet gelijk haar mondje vol te spuiten. Vervolgens condoom omgedaan en haar lekker geneukt. Zei liggend op haar rug op het bed en ik staand voor het bed met haar lange benen in me nek. Na haar zo een poosje geneukt te hebben draaide ze zich om en neukte ik haar op doggystyle keihard. Ondertussen gutste het zweet van me af. Ik draaide haar weer om en neukte haar wederom keihard totdat ik spuitend klaarkwam in haar verkrampende kutje. Wow wat een geil gezicht zei ook bezweet met haar geile borsten uit haar latex jurkje. Ik haalde mn pik uit haar kutje en met een volgespoten condoom nog bungelend aan me pik haar weer gevingerd totdat ze spuitend klaarkwam wat resulteerde in een grote natte plek. Nou was dit niet zo erg want dit heb ik al zo vaak gezien in de cinema. Even schoongemaakt opgefrist samen met haar op het toilet en aangkleed. Vervolgens kreeg ik een hand van de man die me bedankte voor bewezen diensten en met zn drien naar de auto gelopen. Daar nog even sigaretje gerookt gegevens uitgewisseld en afscheid genomen.



Onderweg naar mn afspraak was ik zoals jullie zullen begrijpen nogal onder de indruk van deze meid. Dus daarom eroticcinema wederom bedankt voor een geil hogtepunt.

Met vriendelike groet JONGGROOTENKEIHARD
paultje
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2011 07:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: wat een mooie meid!!

Bericht door paultje »

bofkont ;)
ZED
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2010 11:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: wat een mooie meid!!

Bericht door ZED »

heb haar ook gezien,groot gelijk dat je zo lekker met haar bent bezig geweest.
mijn complimenten overigens voor deze dame,hoop haar hier nog eens te zien.
ZED
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2010 11:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: wat een mooie meid!!

Bericht door ZED »

ben zelf die avond ook nog bezig geweest met een wat stevigere dame,zowel in de darkroom hangend in de swing als op haar knietjes op t grote bed.tijdens onze laatste ronde spraken we nog een relaxte heer,we zouden graag weer in contact met je komen.

stuur desnoods ff n berichtje.de persoon in kwestie weet wel wie ik bedoel ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten