contact gezocht

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mike66
Geaardheid: hetero
Contacteer:

contact gezocht

Bericht door Mike66 »

Hoe de aandacht te trekken bij de juiste persoon, stel of koppel? leuk spontaan open stel of vrouw voor een geil, sexy, erotisch contact.
Het is moeilijk om juist hier op te vallen tussen al die schijnbaar op sex geintresseerde mannen. Er is denk ik maar 1 echte manier,en dat is eerlijk en open zijn.

Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben een 42 jarige jonge man, 1,84 mtr lang, kort blond haar,sportief postuur dus slank, ben in zeer goede conditie, heb een heerlijke pik die dik en goed aan de maat is,volgens ervaren gebruiksters, en waar ik wel weg mee weet. Voorts is deze natuurlijk intiem geschoren vanaf mijn kontje tot het uiterste topje, altijd glad en nu al hard bij het idee.verder zorg ik er altijd voor dat de vrouw bij mij altijd in het middelpunt van het genot is.Ik vind het namenlijk enorm heet en geil om een vrouwtje te zien kronkelen van genot door het toedoen van mijn zeer goed getrainde tong ( ik mag graag een heerlijk sappig kutje de nodige aandacht geven met mijn mond) terwijl mijn vingers andere genots plekjes aftasten. Ook zie ik graag een vrouw krioelen van genot onder de aandacht van mijn pik.
Dat andere eventueel toekijken en misschien ook wel deelnemen maakt het genot en de pret alleen maar groter. Je begrijpt ik ben wel ervaren op het gebied van club, bios en privé contacten.
Buiten dat alles heb ik een wens om eens een keer een dame of stel tetreffen waarvan de dame de touwtjes stevig in handen heeft zonder direct in de extremen te belanden.
Ziet iemand dit zitten laat gerust wat weten via deze site of PB mij even voor een mogelijke afspraak.

Lieve geile groetjes
Mike
Leuke spontane 47 jarige man met een druk en afwisselend leven. Ervaring voldoende en laat graag anderen genieten!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten