Donderdag ga ik helemaal los...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Donderdag ga ik helemaal los...

Bericht door driekeerpotent »

Ik vind dat Samantha er goed aan doet om condooms te gebruiken,en ja waarom geen spermadouche,dat weet ik ook niet.Ik vind haar steeds supergeil.en wat wil je nou voor maar 50,00 euro,normaal ben je er al 12 kwijt en dan moet je maar afwachten wat je treft.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Vinroo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Pijpen zonder condoom en dan een hele zwik mannen achter elkaar? Doen mensen dat tegenwoordig nog?? :o

Snap ik niks van...maar zal wel aan mij liggen.....leuk als nummer 1 in de " pijplijn" een lekker virusje heeft.....

En als er dan 100 euro betaald wordt, pijpen ze wél zonder? Dus als je geld vangt, ben je minder ontvankelijk voor een soa?
De dames laten zich vast regelmatig testen, maar wie zegt dat de heren die gepijpt worden , dat ook doen?

Las toevallig dat gonnoroe resistent blijkt te worden voor antibiotica....of nog fijner...herpes....daar komt je helemaal nooit meer af....nee, ik snap onveilig pijpen écht niet....

Spermadouche over bv borsten is weer een ander verhaal. Dat vind ik ook geil! Maar verder...nee dan maar alles lekker veilig.....helaas moet dat gewoon. Ik loop liever geen risico, ook geen piepklein beetje!

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Sweetsamantha
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Sweetsamantha »

Ik lees net de berichtjes...
Niet leuk te lezen dat jullie zo over mij denken, voel me wel heel erg aangevallen...
We hebben de keuze om het met condoom te doen en er was helaas toch een man die niet zo schoon was als ik ook lekker zou vinden en daarom ook heb ik besloten het met condoom te doen.
Ik vind het heerlijk om me te laten gaan, maar wil toch wel fris en gezond blijven en ik denk jullie ook wel en wij laten ons zeker regelmatig testen en proberen het zo geil mogelijk voor iedereen te maken en toch veilig...
Misschien zien jullie het als puur werk voor mij, maar ik doe het omdat ik er erg van geniet en anaal is iets wat niet bij mij zomaar ineens gaat, dat moet wel lekker in het spel komen.
In het spel moet het ook van andere kanten komen en een spermadouche moeten jullie lekkere kerels doen en daar kan ik jullie alleen maar ondeugend in assisteren.
Ik probeer altijd iedereen aan zijn trekken te laten komen en te laten genieten en vind het jammer te lezen dat het niet voor iedereen genoeg was...
Kusjes en likjes....
SWEET SAMANTHA

Kijk ook eens op mijn website:
http://www.erotexx.nl
gayguy28
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door gayguy28 »

En terecht dat Samantha met condoom wil pijpen! Damn, zijn jullie mannen niet helemaal goed?! Moet zij dan maar van alles oplopen? Wat een aanval zeg. Een avondje moet toch leuk en veilig blijven?
Ben blij te horen dat Samantha wel om haar veiligheid denkt. Ben vorig jaar ook naar een gang bang in de ec in Amersfoort geweest. Stuk of 25/ 30 man. En dat grietje liet de mannen gewoon in haar mond klaarkomen. Maar neuken deed ze wel met condoom. Dat helpt dan, niet dus.
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

gayguy28 schreef:En terecht dat Samantha met condoom wil pijpen! Damn, zijn jullie mannen niet helemaal goed?! Moet zij dan maar van alles oplopen? Wat een aanval zeg. Een avondje moet toch leuk en veilig blijven?
Ben blij te horen dat Samantha wel om haar veiligheid denkt. Ben vorig jaar ook naar een gang bang in de ec in Amersfoort geweest. Stuk of 25/ 30 man. En dat grietje liet de mannen gewoon in haar mond klaarkomen. Maar neuken deed ze wel met condoom. Dat helpt dan, niet dus.

Helemaal gelijk! Ik snap het ook helemaal, zoals ik net ookal schreef.

Onveilige sex is wel het domste wat je kan doen....óók van pijpen zonder condoom kan je met gemak wat oplopen, helaas ligt de focus bij soa's vaak op het daadwerkelijke neuken zonder condoom..... :shock:

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
vaarman
Leeftijd: 36
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Ik geef Samantha ook gelijk als ze kiest om alleen te pijpen met condoom. Alleen vind ik het niet verstandig van haar om vooraf meerdere keren in dit topic de indruk te wekken dat ze wél zonder condoom pijpt:
Sweetsamantha schreef:Grrrr, maak me gek...
... Ik zal jou ook zeker laten spuiten, lekker de hele lading in mijn geile pijpmondje en lekker mijn gezicht onder het zaad spuiten, heerlijk zelfs...
Hoe meer zaad, hoe geiler ik wordt schatje...
-xxx-
Sweetsamantha schreef: zo lekker op mijn knietjes als jullie gulzige pijpsletje met mijn mondje open ondergespoten worden...
Je wekt dan toch bepaalde verwachtingen bij mensen op die om die reden tegeleurgesteld zijn als dat niet waargemaakt wordt. En laten we eerlijk zijn, er wordt wel 50 euro betaald voor een dienst die niet geleverd wordt zoals omschreven.

Groetjes Vaarman...
Sweetsamantha
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Sweetsamantha »

Dank je lieverds...
Ik zorg zeker dat het altijd veilig is en gebeurd en al dan niet met of zonder condoom hangt af van wat er op dat moment gebeurd en hoe ik me voel...
Helaas is het toch nog, gelukkig zeker voor de meeste mannen niet hoor, die zijn lekker fris en fruitig en geil dat er iemand tussenzit die niet gewassen of fris is en dat nodigt dan zeker niet uit om het zomaar te doen...
Is niet fijn om iets rond te geven en is ook niet fris om dan te genieten.
Vervelendste wat ik om te horen vond is dat ik mezelf ophemel omdat het mijn werk is...
Alles wat ik doe, doe ik omdat ik het wil en ik er van houd, maar ben ook een mens met gevoelens en wensen, ook al gedraag ik me als een sletje op dat moment...
En eigenlijk ben ik een heeeeeel braaf huismusje ;)
Kusjes en likjes....
SWEET SAMANTHA

Kijk ook eens op mijn website:
http://www.erotexx.nl
vaarman
Leeftijd: 36
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Ik snap dat niet iedere man fris en fruitig ten tonele verschijnt, blijkbaar is dat al teveel gevraagd.
:shock:
Het is natuurlijk niet zo dat PZC veilig is alleen omdat iemand fris ruikt.

In iedergeval vind ik het goed dat er op dit topic op een volwassen manier gereageerd wordt, vooral de houding en uitleg van SweetSamantha vind ik getuigen van stijl. Beleefd en vriendelijk uitlegggen waarom het gelopen is zoals gelopen. Klasse!

Vaarman
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

Wij waren verbaasd over de berichten die op het forum zijn gezet door enkele bezoekers.
De bezoekers die ons in de winkel na afloop aanspraken, over hoe ze genoten hadden van Samantha waren zo positief.
Wij sluiten ons aan bij de laatste berichten, en sluiten dit onderwerp.

Groetjes,

Het EroticCinema Team.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten