Dinsdagavond zijn we samen naar de bioscoop geweest. Toen we binnenkwamen was er al een ander stel bezig. Zij pijpte hem terwijl er een stuk of wat mannen zich aftrokken bij haar. Wij moesten eerst nog even in de stemming komen. Nadat we in de stemming waren gekomen zijn we eerst zelf begonnen. Er was een hele nette man die vroeg of hij mocht kijken en dat waardeerden we zeer. Alle andere mannen hebben niks gevraagd, dan is er ineens toch die drempel. Voor die man die het vroeg verdween die drempel als sneeuw voor de zon en zo konden we heerlijk seks hebben terwijl hij toekeek. Het maakte ons ook extra geil en we zouden graag nog veel verder gaan.
Even later gingen we weer terug naar de ontmoetingsruimte en het stel wat we eerder zagen was klaar. Het bleek een bekende van ons (mij) te zijn. Wat jammer was dat toen wij even later weer uit de darkroom kwamen het andere stel weg was. Wat we wilden zeggen is dit, seks is voor iedereen, iedereen doet het, iedereen vind seks lekker en iedereen doet het op zijn manier, dus niks om ons voor te schamen. Daarom zijn we ook gebleven (nadat we heel even aan het idee moesten wennen) en hebben we uiteindelijk heerlijke seks gehad. Helaas moest ik mijn vriend wel over een drempel heen helpen (omdat hij waarschijnlijk hetzelfde had, raar om een bekende tegen te komen, ook al was het geen bekende voor hem), maar alles is goed gekomen. Wij schamen ons er niet voor en we komen graag weer terug. Seks is heerlijk!
Groetjes L en T.
Dinsdagavond 28-07-2009
-
- Geaardheid: hetero
- Contacteer:
Dinsdagavond 28-07-2009
Wij hebben zin in seks tegelijkertijd met andere stellen. Hij 32, zij 21...
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Dinsdagavond 28-07-2009
Hallo Lekker stel,
Achter die drempel zit niets geks hoor. "Zij" zag er nog zo jong en onervaren uit dat ik bang was om iets te zeggen waardoor jullie misschien weg zouden gaan, beetje verlegen dus, maar ik heb heel erg genoten, wat een mooie benen en koppie!
Groetjes, Mitchel
Achter die drempel zit niets geks hoor. "Zij" zag er nog zo jong en onervaren uit dat ik bang was om iets te zeggen waardoor jullie misschien weg zouden gaan, beetje verlegen dus, maar ik heb heel erg genoten, wat een mooie benen en koppie!
Groetjes, Mitchel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten