Super geile belevenissen op Nudistendag 2 aug.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Super geile belevenissen op Nudistendag 2 aug.

Bericht door Sue en Lee »

Bij binnenkomst natuurlijk direct alle kleding uit, heerlijk om zo lekker in je nakie te kunnen rondhuppelen.
En het leuke en zeker ook zeer geile is dat de meesten dat ook doen.
Dit keer gingen we eens vroeg in de middag, vakantie dus alle tijd..mmmmmm.
Rond 13.00 uur kwamen we binnen, er liepen al aardig wat naakte mannen rond, sommige met mooie erectie..prachtig om te zien. Heerlijk om zo binnen te komen.
Met een bakje koffie zijn we de filmzaal ingegaan, samen even filmpje kijken, maar al snel lag Lee op mijn verzoek op zijn knieën tussen mijn benen me heerlijk te beffen…Die warme zachte tong gleed soepeltjes door mijn natte lipjes heen. Ik genoot!!

In een mum van tijd stonden er een aantal mannen om ons heen die genoten van wat er live gebeurde en streelden mijn lijf, mijn borsten en benen…mmm
Ook werd mijn hand af en toe begeleidt naar een harde pik en een man die mijn hand stevig beetpakte, dat is toch wel heel lekker, zo simpel zo’n genot!!
Ik genoot enorm van Lee zijn befkunsten, maar toen hij even zijn beentjes moest strekken en vroeg wie zijn taak wilde overnemen, werd zijn plek al snel ingenomen door TallGuy. Heerlijk zoals hij me met zijn tong en vingers keer op keer klaar kreeg.
En daarbij mooie harde pikken om me heen die ik zomaar beet kon pakken, lekker masseren en de ballen strelen. Ik hoop niet dat ik in mijn enthousiasme van het klaarkomen mannen te hard heb geknepen… :o

Toen de drukte te groot werd zijn we naar de cruisingruimte gelopen. Lee op de bank lekker gepijpt en al snel voelde ik weer handen over mijn hele lijf gaan.
Weer werd mijn werkeloze hand op een super harde pik gelegd, Lee weet wel wat ik lekker vind ;)
Ik ging op mijn knietjes en pakte 2 heerlijke pikken in mijn hand en begon de heren lekker af te zuigen, eerst apart toen met 2 tegelijk in mijn geile mondje, oei oei oei dat was lekkerrrrr.
Ook op de bank kwamen er nog twee mannen luid kreunend en enorm geil klaar, nadat ik ze heerlijk had gezogen en getrokken, het kwam vanuit de tenen, geweldig!!
Daarna voorovergebogen op het bed werd ik al pijpend heerlijk van achteren genomen, voelde die harde paal zo bij me naar binnen glijden.
Mmmm wat heb ik genoten!! Op het bed hebben we dat afgemaakt en met een geweldige kreun kwam de man in kwestie heerlijk klaar.
Da’s toch genieten!!

Diverse keren ben ik door heerlijke mannen tot spuitens toe klaar gevingerd, in de bios, in de cruisingruimte en in de darkroom, het was overal raak!!!
Dus een paar bekertjes water om het vochtgehalte op peil te houden gingen er tussendoor met gemak in. Ook mijn huid werd goed onderhouden, heerlijk bespoten door diverse mannen, heerlijk gepijpt, afgetrokken en toen over me heen laten spuiten..mmmmmmm geweldig geil!!

Na een poosje zijn we de darkroom ingegaan, gevolgd door één man, en wat voor één, een heerlijke geile bi-man die van alles genoot.
We hebben met ons drietjes (later werden dat er natuurlijk meer) heerlijk staan pijpen, vingeren, tongen, trekken en tepels bewerkt.
Het was een geweldig geile bedoeling. Op en top genot..
Daarna belandde ik in de gyno-stoel, beentjes gespreid en overgegeven aan een paar heerlijke vingers en tongen die me weer giga lekker klaar kregen.
Toen was het tijd voor een douchebeurtje, want warm word je er wel van en plakkerig van al dat lekkere geile sperma…hhhmmm....
De heerlijke bi-man kwam al snel achter me aan, nadat Lee hem erop wees dat hij wel mee mocht gaan…
Lekkere zachte handen die mij inzeepten van top tot teen en onder het genot van glijdende lichamen tegen elkaar nog een heerlijke sperma douche gehad nadat ik zijn tepels en pik goed bewerkt had.
Lekkere bi-man nog bedankt voor de super geile ervaring in de darkroom en onder de douche :D

Even relaxed op de bank gezeten, en lekker op mijn rug gemasseerd, zat er een man op de rand van het bed al een poosje ons te bekijken en lekker met zichzelf een beetje te spelen. Een rustige man die zich niet opdrong, maar die ik toch wel even verder wilde onderzoeken hihi..
Dus met een kleine wenk zijn richting kwam hij binnen handbereik voor me. Ik nam zijn pik in mijn handen en begon hem rustig te strelen en bekeek hoe hij van een halfstijve pik veranderde in een mooie recht vooruitstaande keiharde heerlijke erectie. Ik streelde hem en likte langs zijn pik en ballen, mijn tong en handen gingen over zijn gladde buik…rustig nam ik zijn pik in mijn mond en liet hem tot ver achter in mijn keel verdwijnen. Heerlijk om dan dat kreunen van genot te horen.. geweldig!! Hij pakte me bij mijn hoofd en neukte me heerlijk in mijn mondje.
Ik voelde zijn pik verder aanspannen, en voorzichtig streelde ik ook zijn sterretje, dat was erg gevoelig….Hij voelde dat ie komen moest, gaf dat aan en met een ferme ontlading spoot hij zich heerlijk over mijn borsten leeg.

Wat later die middag stond hij weer met zijn lekkere pik vlak naast me toen ik nog wat napuffend op het bed lag. Alweer zo hard en stijf dacht ik..
Mmmm, die lust ik nog wel een keertje. En even later lagen we in standje 69 te beffen en te pijpen, zijn strakke schone kontje vlak voor mijn neus met een heerlijk te bewerken gaatje. Wetende dat hij dat wel erg gevoelig vond begon ik met wat speeksel te strelen, maar al gauw kwam er een flesje
glijmiddel uit zijn sok tevoorschijn. Zijn sterretje lekker voorbewerkt en toen giga lekker zijn kontje gevingerd… Ondertussen was Lee erbij gekomen en met ons tweetjes hebben we de man al vingerend en trekkend tot zijn 2e ontlading weten te brengen. Heerlijk wat is dat geweldig om mee te maken.
Ook deze man willen we bedanken voor deze geile ervaring.

Tot slot van onze geile middag nog met een heerlijke getatoeëerde man met een mooie dikke pik met ferme eikel erop gespeeld..
Mmmm dat zag er ook weer heerlijk uit, die zou ik wel even in mijn kutje willen voelen.
Nadat we in standje 69 elkaar lekker hadden voorbewerkt vroeg ik hem een condoom om te doen.
En ik kreeg me toch een geweldig geile pik naar binnen geschoven, zomaar zonder weerstand gleed ie zo heerlijk naar binnen mijn benen hoog optillend neukte hij me heerlijk hard en diep en we kwamen supergeil klaar. Ik was zo geil dat ik mezelf onder zijn neus nog heerlijk heb klaar gevingerd.

Tegen 16.00 uur was het welletjes. Onze geile middag zat er voor ons weer op, en na nog even lekker schoongespoeld onder de douche een gesprekje met Robb48 op de bank, ook gezellig en leuke afsluiter. Zijn we rond 16.45 uur weer huiswaarts gegaan.
Thuis is het dan nog altijd samen nagenieten in de privésfeer….en dat houden we ook privé voor de nosy ones onder ons haha..

Maar mannen het was weer een heerlijke relaxte goede en geile middag. Allemaal bedankt voor de heerlijke invulling ervan.
Zo willen we er graag meer van :D

Ps zou leuk zijn om wat ervaringen van de deelnemers te lezen, ben vast het een en ander vergeten.

Geile groetjes
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Svendemen
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Super geile belevenissen op Nudistendag 2 aug.

Bericht door Svendemen »

Hee Sue, ik ben Sven de man met de tattoos, ik heb ook enorm van je genoten, heerlijk lichaam, lekker kaal en strak kutje, ik had je in veel meer standjes willen nemen en wellicht ook andere mannen erbij willen betrekken (ik ben bi) of vrouwen maar die waren er niet, maar ik was zooo geil dat ik gewoon lekker klaarkwam in je (in een wat te klein condoompje), hoop dat ik je nog eens tref !

X Sven
TallGuy
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door TallGuy »

Wat kan ik toevoegen?

Je kutje smaakte heerlijk en ik heb ervan genoten je een paar keer tot een climax te brengen met tong en vingers.

En zittend op het bed (jij op je knieën ervoor) deed je met je vaardige mond en handen met mij hetzelfde ... sperma genoeg, dacht ik zo!!

Tot gauw!!

TallGuy
vaarman
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Ik heb hier geen woorden voor....
Wel een kneiter van een erectie.

Vaarman
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten