Geweldig genoten van geil stel vrijdagmiddag 21-8

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
pavus1
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 aug 2009 13:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Geweldig genoten van geil stel vrijdagmiddag 21-8

Bericht door pavus1 »

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste berichtje op dit forum en ik schrijf dit na een heel geile middag in de cinema in Amersfoort ;) . Hiervoor was ik slechts 1 keer geweest, maar toen was het zeer rustig en saai. Ik twijfelde om nog eens te gaan, maar ik ben blij toch op vrijdagmiddag 21-8 geweest te zijn. Ik kwam rond 17.00 uur binnen en er was een leuk stel aanwezig dat lekker onderuit bij het bed op de bank zat. Later op de avond begreep ik dat ze even aan het uitrusten waren 8-) .
Maar ik had geluk, na een goed half uurtje hadden ze contact met en bekende en werd de middag voortgezet in de darkroom. Ik ging mee naar binnen en voor ik het wist was de dame in kwestie al ontkleed en duidelijk in voor heerlijke dingen. Ik vroeg of het goed was dat ik bleef kijken, want dat vindt ik namelijk echt een heerlijke bezigheid. Gewoon kijken en met mezelf spelen als anderen geweldig lekker bezig zijn. Nou dat kijken mocht dus en ze vond het duidelijk zelf ook lekker om anderen met zichzelf bezig te zien :D . Het werd snel druk in de darkroom, maar ik had geluk en stond direct naast de mooie en zeer geile dame. Wat een heerlijk lichaam zeg pfff ik krijg het er nog warm van. Hoewel ze zelf nog zei, kijken doe je met je ogen, konden veel andere mannen toch niet van haar afblijven en ik denk dat ze dit eigenlijk ook niet echt vervelend vond en haar partner en vriend waren dichtbij, dus alles ging veilig. Persoonlijk zie ik toch liever dat zo'n fantastische vrouw iets meer ruimte en minder handen om het lichaam heeft, maar wie ben ik :oops: . Ondertussen verwende de dame zichzelf ook nog eens goed en kwam ze volgens mij echt spuitend klaar, dus dat werd dweilen. zoiets had ik nog nooit gezien, maar ik kan je zeggen, ik hoop dat het niet de laatste keer was.
De sessie werd vervolgens verplaatst naar de massagetafel waar zij heerlijk door haar partner van achter werd genomen. Ik stond toen wat verder achteraan en vond het wat vreemd dat sommige mannen nogal opdringerig waren :evil: , maar gelukkig vond deze vrouw alles nog goed ;) . Daarna besteeg ze hun vriend en verwende zichzelf wederom bovenop hem, wat ook erg geil en een natte boel was.
Ondanks dat ze wat weinig tijd hadden ging het hierna nog even extra door op het bed bij de bankjes en mochten zelfs een paar andere heren haar een geweldige beurt geven. Ik vond het al geweldig om dit alles te mogen aanschouwen en hield mij wat meer aan de kant, maar wat was het een geweldige spectakel zeg, heerlijk. Ik heb nog even kort haar heerlijke borst en tepel verwend toen ze op haar knieën genomen werd, maar daar hield ik het even bij :oops: . De dame heeft zichzelf aan het eind nog even een geweldig nat orgasme gegeven (waar ik vervolgens door het fantastische aanzicht heerlijk door klaar kwam :roll: ) en daarna was het echt einde van de tijd.
Ik kan alleen maar zeggen, een fantastische middag met een heerlijke mooie en geweldig geile dame in de hoofdrol. Als jullie dit lezen, dan weten jullie waarschijnlijk wel dat ik het over jullie heb, ik weet helaas niet de namen, dus het compliment geef ik maar op deze manier. In één woord fantastisch. Ik kom zeker nog eens terug en hoop jullie dan weer te kunnen aanschouwen. Wie weet doe ik dan iets meer mee tijdens het verwennen van de dame, want dat vind ik het belangrijkste. De dame moet een geweldige tijd hebben en alle aandacht krijgen, dan komt ze graag weer terug.
Een kus op beide mooie borsten van mij en tot ziens.
Paul :D
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
biuwe
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 aug 2008 12:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geweldig genoten van geil stel vrijdagmiddag 21-8

Bericht door biuwe »

Paul,

Heb ook genoten de middag/avond. Ik ben degene die door de dame in kwestie bestegen werd op de massagetafel een erg lekkere ervaring kan ik je melden.
Het stel waarvan jij de naam niet kent zijn M&R en zonder enige twijfel durf ik te zeggen dat het mijn favoriete stel is wat regelmatig Erotic met een bezoek vereert. M zag er weer heerlijk uit in haar witte zomerjurkje en prachtige zwarte laarzen (M we hebben toch wat met schoenen en laarzen niet, only for the insiders).
Een lekker weekend allemaal en hopelijk komen M&R weer snel richting Amersfoort.

Uwe
thechef
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 aug 2009 13:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: niet ver weg
Contacteer:

Re: Geweldig genoten van geil stel vrijdagmiddag 21-8

Bericht door thechef »

ik was er ook bij gisteren en was er voor het eerst en viel meteen met mijn neus in de boter
een geile avond gehad en heb die geile vrouw ook nog even een lekkere beurt mogen geven.
zeker voor herhaling vatbaar

the chef
29 jaar en op zoek naar spanning
MenR
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 apr 2009 09:54
Locatie: omgeving Nijmegen
Contacteer:

Re: Geweldig genoten van geil stel vrijdagmiddag 21-8

Bericht door MenR »

Nou Pavus, biuwe en the chief,

Bedankt voor jullie leuke reacties op het forum. Ja wij hebben ook weer een geweldige middag gehad in Amersfoort.

Jan, onze gastheer was weer terug van vakantie en zorgde voor af en toe een lekker bakkie koffie, altijd lekker he na inspanning hahahah.

Kortom weer voor herheling vatbaar.

groeten MenR
wij zijn genieters.....heerlijk om te kijken en om bekeken te worden.......
thechef
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 aug 2009 13:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: niet ver weg
Contacteer:

Re: Geweldig genoten van geil stel vrijdagmiddag 21-8

Bericht door thechef »

leuk om te lezen dat jullie ook genoten hebben
mischien tot snel??
the chef
29 jaar en op zoek naar spanning
pavus1
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 aug 2009 13:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: Geweldig genoten van geil stel vrijdagmiddag 21-8

Bericht door pavus1 »

Hoi M&R,
Leuk om van jullie peroonlijk een berichtje te ontvangen. Ik neem de uitnodiging om de volgende keer actief mee te doen zeker aan. Wel hoop ik dat de mannen dan iets minder opdringerig zijn. Echte persoonlijke aandacht en verwennerij werkt altijd beter. Dus hopelijk tot źiens. Alvast kusjes op alle denkbare lekkere plekjes waar je ze wilt ontvangen. Groetjes xxx Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten