Hoi hoi hier ben ik weer, het heeft even geduurt maar ben terug. We komen vrijdagavond 21 sep om ongeveer 19.00 uur weer eens een geile avond houden in jullie sexbioscoop. We hopen dat er weer heel veel mannen zullen zijn die gebruik willen maken van mijn lichaam, in mijn kutje en in mijn mond willen spuiten, en me zo veel en vaak mogelijk willen gebruiken. Dus mannen schaam je niet , maar kom me lekker met elkaar verwennen. Wel alleen mannen die mee doen hoor, alleen kijkers heb ik niets aan.
om er iedereen eve op attent te maken dit sletje gaat echt helemaal bare. dus de bedoeling is dat je haar lekker neukt en dan haar helemaal volspuit. lekker in die poes en in der mondje en vooral alleen maar doeners
mike86 schreef:om er iedereen eve op attent te maken dit sletje gaat echt helemaal bare. dus de bedoeling is dat je haar lekker neukt en dan haar helemaal volspuit. lekker in die poes en in der mondje en vooral alleen maar doeners
Ehm...begrijp ik het nou goed?? ze neukt met alle mannen zónder condoom??
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
mike86 schreef:om er iedereen eve op attent te maken dit sletje gaat echt helemaal bare. dus de bedoeling is dat je haar lekker neukt en dan haar helemaal volspuit. lekker in die poes en in der mondje en vooral alleen maar doeners
Ehm...begrijp ik het nou goed?? ze neukt met alle mannen zónder condoom??