Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
trymeout
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Nog steeds op zoek naar een "eerste keer" datum.

Bericht door trymeout »

Beste mensen,
Kunnen we elkaar(s berichten) nu niet gewoon accepteren zoals we(ze) zijn? Ik bedoel; Sanquin plaats een berichtje, ok. Als je daaraan iets zinnigs toe te voegen heb, doe dat dan. Val je niet binnen Sanquins doelgroep, zoals ik (47jr) jammer dan. Hoef je dus niet te reageren. Ik kick heel erg op jong en Sanquin's pic maakt me geil, maar daar houdt het dus op. Geen reden om te gaan zeuren over leefrijdvoorkeuren en de Efteling.
Mijn verzoek is; hou het ff gezellig! Sanquin; ik ben bang dat een specifieke tijd voor een succesvol bezoek er niet is. Op gaysite en datingnu staan veel leeftijdgenoten met soortgelijke wensen. Spreek met hen af in de cinema. Dat is een betere manier voor jou om te kunnen genieten in de cinema. Ok mensen; gaan we op deze site weer voor de sex! en niet om elkaar verbaal af te troeven.....
Sanquin
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door Sanquin »

Falcon en Trymeout: Eindelijk posts waar ik echt wat aan heb. Maar zoals ik al zei, ik heb het er niet voor over om een uur heen en terug te rijden voor een "misschien". Ook doe ik niet meer aan dating sites en zo. Heb slechte ervaringen er mee.
Transsexueel, en sinds kort aan de hormonen.
P.S
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door P.S »

Sanquin schreef:ik heb het er niet voor over om een uur heen en terug te rijden voor een "misschien".
Het spijt me oprecht, maar je komt echt over als een verwende sextoerist.
Wanneer ga jij (en vele andere hier) nou eens beseffen dat Erotica geen afhaal-sexbioscoop is. Wil je garanties? Ga dan naar de hoeren of betaal voor een gangbang feest en neuk jezelf een krul in je lul.

Een sexbioscoop is klaarblijkelijk dus niets voor jou, trek dan gewoon je conclusies maar loop niet steeds te drammen en te stampvoeten als een ongeduldige kleuter.

Zoek dan alsjeblieft iets dichterbij dat je niet een uur hoeft te rijden...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten