Bij de gloryholes

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie

Spiek jij wel eens bij de gloryholes?

Altijd, ik kan het niet laten
28
74%
Nee, dat hoort niet
3
8%
Soms, maar ik probeer de verleiding te weerstaan
7
18%

Totaal aantal stemmen: 38

Luuk
Contacteer:

Bij de gloryholes

Bericht door Luuk »

Soms vind ik het wel jammer dat er bij de gloryhole vaak gewoon 'omheen' gelopen wordt. Dat is toch niet het idee van zo'n ding? Bij een échte GH, een gat tussen twee gescheiden ruimte's, kan dat immers ook niet. Het gaat juist om het anonieme, het vluchtige, het onbekende...

*Luuk droomt weg...*

Want het is juist zo lekker, als er zonder voorbehoud een piemel door de gloryhole komt. Halfzacht, afwachtend... je hoeft niet na te denken over of de man erachter je aanstaat, je type is, een BBS heeft en of je dat belangrijk vind - het enige wat telt is de piemel. Even voelen of 'ie lekker in de hand ligt en hmm, ik voel al dat 'ie een beetje hard wordt.

Zodra 'ie verder groeit schuif ik er een condoom om en stop ik 'm lekker in mijn mond, waar ik 'm tot volle sterkte voel groeien. Heerlijk zuig ik mijn wangen hol en steek ik 'm zo ver mogelijk naar binnen. Ik wordt er zelf helemaal geil en hard van en trek mezelf af, maar ik wil meer.

Ik doe een beetje glijmiddel over de harde piemel door het gat en draai me dan om. De piemel weet nog niet wat hem te wachten staat, maar ik moet het gewoon proberen. Ik heb nog nooit een echte π in mijn kont gehad. Wel andere dingen, maar geen echte harde warme piemel. En het idee maakt me zo ontzettend geil!

Ik duw mijn gaatje tegen de piemel aan en eerst gaat het een beetje moeilijk. Maar jezus wat is dit geil zeg. Langzaam voel ik de piemel naar binnen schuiven bij me. Steeds dieper. Heerlijk zeg. Nu zit ie er wel even ver genoeg in en ga ik heen en weer terwijl ik mezelf aftrek.

En ook van de andere kant lijkt zoiets me ontzettend lekker om zo 'bediend' te worden. Maar ook ik kan het niet laten om er omheen te lopen en dus is het er nog nooit van gekomen.... waar gaat het toch mis...
Sam Ferrer
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Bij de gloryholes

Bericht door Sam Ferrer »

Luuk,

jouw fantasie is 100% mijn wens.
Als man draag ik graag dameskleding maar niet alles is mooi weg te werken. Bijvoorbeeld mijn buik, mijn lengte en zeker niet mijn onbeholpen lopen op naaldhakken. Mijn snor zit achter een masker dus wie ik ben weet niemand.

Lijkt me super om eens een pik te proeven en de eigenaar gek te maken maar of ik het kan weet ik niet , nog nooit gedaan. Laat staan dat iemand me anaal genomen heeft.

Ik durf alleen de drempel nog niet over om het gewoon te doen. Of dit nu de GH zijn of een stel kerels die me gewoon te grazen nemen. Maar wel veilig graag.
Dus als ik kom zal ik wel kijken maar of ik mee doe en aan welke kant weet ik nog niet.

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
trymeout
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door trymeout »

Je hoeft feitelijk maar even om de wandjes heen te kijken om te zien wie er achter staat. En ook diegene kan feitelijk zien wie binnenkomt. Dat kan beter. De nisjes zouden voorzien moeten zijn van deurtjes, zoals in apeldoorn bivoorbeeld. In rotterdam of denhaag is een lange wand, je bent aan de ene of de andere kant maar eromheen kijken is er niet bij.
In amersfoort is alles echt mooi en schoon, mijn complimenten, maar de gloryholes zoude anders moeten. Bijvoorbeeld met deurtjes of geen nisjes maar een wand in he midden en twee ingangen vanaf de hal, waarlangs je dus ook van de ene ruimte naar de andere kan. En ondanks het leuke idee zouden de ramen dichtgemaakt moeten worden.Hooguit een paar kleine kijkgaatjes zouden kunnen. Een paar glryholes naar de beide filmzaaltjes kunnen de feestvreugde weer verhogen. En de nis in de darkroom verdient ook minimaal een deurtje!
Sam Ferrer
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Sam Ferrer »

aanpassing gloryholes.
Als er een pik doorgestoken is zie je dat zo. Zou het niet leuk zijn als er een lampje ging branden als er een pijpmond voorzit?
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
markdark
Contacteer:

Bericht door markdark »

Hallo allemaal,

Ben het met de topicstarter eens. De gloryholes zijn nu niet annoniem. als je het hok inloopt zie je de persoon(en) die ook aanwezig zijn ook nl.

Ik zou het persoonlijk veel geiler vinden als een rij met cabines zou zijn waar dan aan beide zijde een GH bevind. In deze cabines zou dan een HP film gedraaid kunnen worden en een stoel of krukje kunnen staan. (als deze inverstering te groot zou zijn kan je ook gewoon hokjes maken zonder dat er een film speelt.

Ik ben zelf nog onervaren op het gebied met mannen, maar als er meer anonimiteit zou zijn zou de drempel een stuk lager zijn denk ik om het te gaan ontdekken.

Hoop dat deze discussie nog even doorgaat.

Mark
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten