Aanstaande donderdag begeleid ik een koppel dat de wens heeft eens te kijken wat er zoal mogelijk is in de cinema, maar die dat nog niet alleen durven. Ik ga dus a.h.w. mee als chaperone. Voor mezelf wil ik graag een groepje ACTIEVE mannen, DOENERS dus, liefst flink geschapen die me heerlijk willen neuken en zich door mij willen laten verwennen. Ik wil na afloop voelen dat ik ben geneukt.
Zij willen nog wat de kat uit de boom kijken, maar het zou uiteraard leuk zijn als er ook voor hen geìnteresseerden zijn, zodat ze zeker vaker terug willen komen.
SARINAH komt a.s do. v.a ca 13 u en neemt versterkerking mee
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: SARINAH komt a.s do. v.a ca 13 u en neemt versterkerking
hoi Sarinah
wat heerlijk ,ik wil zeker graag komen as donderdag .ik ben een 47 jarige geile biman ,geschoren,beetje gespierd,cockring en mannenstring drager,vind het heerlijk de vrouw langdurig te likken en daarna heerlijk te neuken ,maar ben ook niet vies van mannelijk vlees
hoop tot as donderdag
Ps hebben jullie nog speciale wensen
gr
wat heerlijk ,ik wil zeker graag komen as donderdag .ik ben een 47 jarige geile biman ,geschoren,beetje gespierd,cockring en mannenstring drager,vind het heerlijk de vrouw langdurig te likken en daarna heerlijk te neuken ,maar ben ook niet vies van mannelijk vlees
hoop tot as donderdag
Ps hebben jullie nog speciale wensen
gr
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hoi Sarinah,Sarinah schreef:Aanstaande donderdag begeleid ik een koppel dat de wens heeft eens te kijken wat er zoal mogelijk is in de cinema, maar die dat nog niet alleen durven. Ik ga dus a.h.w. mee als chaperone. Voor mezelf wil ik graag een groepje ACTIEVE mannen, DOENERS dus, liefst flink geschapen die me heerlijk willen neuken en zich door mij willen laten verwennen. Ik wil na afloop voelen dat ik ben geneukt.
Zij willen nog wat de kat uit de boom kijken, maar het zou uiteraard leuk zijn als er ook voor hen geìnteresseerden zijn, zodat ze zeker vaker terug willen komen.
Leuk dat je weer komt donderdag. Ben je niet bang dat je introducees een beetje overweldigd worden donderdag? Het zal namelijk wel volle bak worden als jij je aankondigt

Groetjes Vaarman
-
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
pijp je ook zonder condoom en slik je? ik weet dat niet, daarom vraag ik dit maar.
bedankt!
bedankt!
- Sarinah
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Potdorie, ik dacht een reactie geplaatst te hebben, maar zie 'm niet staan ...
Hier alsnog dan:
Vaarman: nee, ik ben zeker niet bang dat ze overweldigd worden. hoewel ik de ervaring heb dat wanneer je je aankondigt er grote kans is dat er veel mannen op afkomen weet ik ook dat het grootste deel alleen maar kijkt. vandaar dat ik erbij heb gezet dat ik actieve mannen, dus doeners hoop aan te treffen, tot nog toe zijn dat er maar een handvol geweest als ik er was. wat de reden is dat het gros van de mannen niet tot actie komt is mij een raadsel, al probeer ik ze naar me toe te trekken, dan nog staan ze verstokt aan de vloer genageld.
New-One: pijpen doe ik altijd zonder condoom, slikken doe ik niet.
Een tipje van de sluier over het stel dat meegaat; leeftijd weet ik niet exact, daarover ga ik ook niet een schatting geven, daar kun je zó de mist mee ingaan. Te jong schatten is nooit erg, maar wanneer je iemand te hoog schat qua leeftijd, oei, berg je dan maar
Maar het is een leuk stel, beiden slank, waarvan de vrouw bi is. Kun je daar iets mee?
Hier alsnog dan:
Vaarman: nee, ik ben zeker niet bang dat ze overweldigd worden. hoewel ik de ervaring heb dat wanneer je je aankondigt er grote kans is dat er veel mannen op afkomen weet ik ook dat het grootste deel alleen maar kijkt. vandaar dat ik erbij heb gezet dat ik actieve mannen, dus doeners hoop aan te treffen, tot nog toe zijn dat er maar een handvol geweest als ik er was. wat de reden is dat het gros van de mannen niet tot actie komt is mij een raadsel, al probeer ik ze naar me toe te trekken, dan nog staan ze verstokt aan de vloer genageld.
New-One: pijpen doe ik altijd zonder condoom, slikken doe ik niet.
Een tipje van de sluier over het stel dat meegaat; leeftijd weet ik niet exact, daarover ga ik ook niet een schatting geven, daar kun je zó de mist mee ingaan. Te jong schatten is nooit erg, maar wanneer je iemand te hoog schat qua leeftijd, oei, berg je dan maar

Maar het is een leuk stel, beiden slank, waarvan de vrouw bi is. Kun je daar iets mee?
- HeelHard
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Misschien zou je in de avond kunnen komen? Dan ben ik er zeker bij! 

- Sarinah
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Om ff terug te komen op hetgeen freez schrijft; je kunt het ook zo bekijken, op een positieve manier - ipv dat je alleen dat geld betaalt voor die jonge meid heb je er ook nog eens 2 heerlijke ervaren dames bij. Dáár had je niet aan gedacht hè

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten