Geile middag 4 September….

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
CenM
Geaardheid: bi
Contacteer:

Geile middag 4 September….

Bericht door CenM »

Vanmiddag weer een heerlijk geil feestje gehad in de Cinema. Deze keer had ik de spelregels van te voren even duidelijk gemaakt ( alleen schone, geschoren en frisse mannen. Spuiten? Graag maar niet op mijn ogen en kut ) en…. geweldig, alle heren hebben het spel gespeeld zoals het hoort, geil maar safe! Het was heerlijk zoveel mannen die me verwend hebben. Hmmmmm heerlijk om zo geneukt en ondergespoten te worden. Jammer alleen dat een van mijn heerlijke “verwenners” na afloop ontdekte dat zijn telefoon gestolen was… Oftewel: heren neem een kluisje of neem geen waardevolle spullen mee!!! Het is heel makkelijk om de boel mee te nemen als je lekker bezig bent. Tja, jammer maar sommige types komen niks geven maar stiekem nemen. Laf hoor!
Het was de derde keer dat ik in de cinema was en het was echt lekker, ik kom zeker weer. Wel zou ik het leuk vinden als de mannen die me verwend hebben even een berichtje willen sturen… weet ik ook wie wie is… want ja jullie weten wel wie ik ben LOL… Kortom een heerlijke middag, met alle complimenten voor Erotic Cinema: een prachtige gelegenheid waar je zeker, als vrouw, respectvol behandeld wordt en na het genoten plezier nog een kopje koffie toe krijgt. Het zou trouwens leuk zijn als ik in “the Break”, door een van de aanwezigen, getrakteerd zou worden op een drankje (iets wat de vorige keer wel gebeurde) zodat ik al mijn lichaamssappen die ik rijkelijk verlies tijdens zo’n heerlijke middag weer aan kan vullen.
Kuzzzzzzzzzz en tot snel allemaal
Ps: Als jullie het leuk vinden laat ik het weten als ik weer kom
Wij zijn een geil, lekker en verzorgd stel (HBO nivo)
Zij sletterig en sub, hij switch.
Hij is bi (geen must!) en zij bij de juiste klik.
Gaan voor ongedwongen (bijna) ongeremde sex.
Zijn niet op zoek, maar zo af en toe vinden we wat lekkers;)
hotspot
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile middag 4 September….

Bericht door hotspot »

Tja, ook ik heb het heerlijke genoegen gehad om lekker met je te mogen neuken, maar daarvoor kon ik je even lekker fingeren en voelde je kut toen heerlijk samen strekken toen ik even bij je G-spot kwam en niet lang daarna heerlijk drijfnat worden. Geil hoor. ook tijdens het neuken voelde ik je kutspieren samentrekken wat mij natuurlijk tot een heerlijk orgasme bracht.
dus wat dat betreft een heerlijke middag. En ja wat betreft mijn HTC-telefoon dat was minder plezierig die ben ik dus kwijt. Eigenlijk hebben ze er niets aan want het abonnement is meteen geblokkeerd en de telefoon is aan de achterkant beschadigd dus wie wil zoiets hebben???? en zal die waarschijnlijk in een sloot of gracht belanden .......tenzij ......... hij wordt terug gebracht ........????? zou dit laatste op prijs stellen want er staan wel veel informatie in. na de zoektocht met de zaklantaarn vonden we ook nog op de grond een sleutel en een MP 3 speler, dus blijkbaar is er in meerde zakken van jassen gesnuffeld, jammer dat dit is gebeurd en dat na zo'n heerlijk neukpartij. In ieder geval mensen stop je kleding in een kluisje ik heb er van geleerd (helaas)
het was mijn bedoeling om langer te blijven en daardoor heb ik verzuimd om je een drankje aan te bieden maar ben ik normaal gesproken wel gewend te doen maar door dat andere is het er niet van gekomen dus excuus.

lieft en nog bedankt voor je heerlijke neukpartij en je mooie schouwspel.

Hotspot
Andre10
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Andre10 »

heel jammer dat er mensen zijn die niet van ander mans prive spullen kunne afblijven en ik hoop dat jij je prive spullen terug krijgt al is het maar anoniem terug gebracht kon er zelf niet bij zijn deze middag kreeg onverwachts bezoek anders was ik zeker gekomen en de volgende keer hoop ik er wel bij te zijn want het zijn leuke mensen heb ik onder vonden en ik zal dan zeker kluisje nemen
pavus1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Hallo CenM, ook ik heb zeer van je genoten. Voor mij is dit alles nog watt nieuw, dus ik heb de eerste ronde nog even langs de kant genoten van het hele schouwspel. Mijn hemel zeg wat kan jij doorgaan. Ik zou dat ritme nooit volhouden. Maar gelukkig werd er niemand echt opdringerig en wachten de heren goed hun beurt af. En een geweldige beurt was het zeker. Ik heb gewoon lekker staan kijken en na een kleine pauze werd het al wat rustiger. Net op het moment dat ik je mijn colaatje wilde aanbieden vroeg je parter of je een cola light wilde, dus daar ging mijn aanbod. Ik zal het zeker onthouden voor de volgende keer. Na de pauze was ik de eerste die van je mocht genieten, ik was degene die zei dat ik een borstenliefhebber was. Ik heb echt van je genoten en kwam bijna spuitend in je heerlijke mondje klaar. Gelukkig kon ik het inhouden en lekker over je borsten spuiten. Met excuses voor mijn overbuurman, want ik spoot iets meer en verder dan gewoonlijk. Maar het was geweldig. Misschien tot de volgende keer en wie weet durf ik dan ook je heerlijke kutje te neuken. Groetjes xxx Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
sexy-boy1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door sexy-boy1 »

Hoi hoi
ik was dr ook, vond het wel geil om te zien hoe ze genomen werd door al die mannen en dan zegt ze nog heel leuk tegen iemand van: Hey....je hebt je broek nog aan :D
Ik had er zo zin in en heb mezelf zo opgegeild dat ik daar wel van baal....was mega snel klaar gekomen en heb nog over haar heen gespoten dat vond ik wel jammer, had nog lekker lang willen genieten....maar jah....volgende keer maar beter ;)
Ben the boy met halflang haar
Ik kom zeker nog een keer langs als jullie dr zijn

xxx-jes en likjes van Antonio
hotspot
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door hotspot »

toch hoop ik nog stilletjes dat mijn telefoon anoniem wordt terug komt in amersfoort, immers niemand heeft iets aan een zwaar beschadigde en geblokkeerde telefoon, maar voor mij met belangrijke infomatie erop waar een ander gewoon niets aan heeft.
Dus hoop doet leven

Hot spot
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten