hoi iedereen, wij zijn nieuw hierin en hadden een vraag.
Welke avonden zijn het leukst voor een beginnend stel waarvan zij bischierig en hij een mannenhand/mond niet schuwt.
alle andere informatie welke van belang zijn voor een beginnend stel is welkom
iets over ons:
zij:
182 lang, lang donker haar, blauw/grijze ogen, normaal postuur, 78 kg,80e en intiem geschoren 27 jaar
hij:
bruin kort haar, bruin/groene ogen, 193 lang, 96 kg, lekker geschapen en intiem geschoren 37 jaar
we hebben interesse in bi-man, bi-vrouw of bistel
xx re en ri
1ste keer
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: 1ste keer
Als je beginnend in de scene bent, kan je misschien beter je eens aanmelden voor de stellenavond.
Als je als stel (lees vrouw) naar de bios gaat op de andere dagen, loop je de kans door een meute hongerige heren afgeschrikt te worden.
Wij hebben daar geen problemen mee, maar we kunnen ons voorstellen dat je de eerste keer op je gemak de mogelijkheden wilt bekijken zonder dat er een horde mannen achter je aan loopt.
Als je als stel (lees vrouw) naar de bios gaat op de andere dagen, loop je de kans door een meute hongerige heren afgeschrikt te worden.
Wij hebben daar geen problemen mee, maar we kunnen ons voorstellen dat je de eerste keer op je gemak de mogelijkheden wilt bekijken zonder dat er een horde mannen achter je aan loopt.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
klinkt spannend
vind het wel leuk als de man niet bang is voor een andere man.
ben zelf ook een beetje bi
zou graag met jullie komen stoeien ben 37jr en in voor wat spannends
hoor het wel wanneer jullie wat willen ondernemen
grt duncan
vind het wel leuk als de man niet bang is voor een andere man.
ben zelf ook een beetje bi
zou graag met jullie komen stoeien ben 37jr en in voor wat spannends
hoor het wel wanneer jullie wat willen ondernemen
grt duncan
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hallootjes,
Leuk dat je van plan bent en nieuwsgierig bent om naar de cinema te gaan. Kan niet anders beamen dat je idd als vrouw zijnde hier naar binnen gaat, dan word je verorberd voordat je het door hebt.
Mijn ervaring is dat je samen je ding moet doen en goed moet aangeven of je wel of geen interesse hebt in andere mensen die bij je komen kijken tijdens jullie spel. Iedereen zal je respecteren!
Als je bi-schierig bent kun je beter van tevoren aangeven dat je komt en evt wat wilt, want over het algemeen zijn er vaak alleen mannen aanwezig..... Stuur mij bv een pb'tje dan kunnen we evt wat regelen .....
Vergeet vooral niet te genieten van elkaar, das alles wat ik je nog kan zeggen.
Roosje
Leuk dat je van plan bent en nieuwsgierig bent om naar de cinema te gaan. Kan niet anders beamen dat je idd als vrouw zijnde hier naar binnen gaat, dan word je verorberd voordat je het door hebt.
Mijn ervaring is dat je samen je ding moet doen en goed moet aangeven of je wel of geen interesse hebt in andere mensen die bij je komen kijken tijdens jullie spel. Iedereen zal je respecteren!
Als je bi-schierig bent kun je beter van tevoren aangeven dat je komt en evt wat wilt, want over het algemeen zijn er vaak alleen mannen aanwezig..... Stuur mij bv een pb'tje dan kunnen we evt wat regelen .....
Vergeet vooral niet te genieten van elkaar, das alles wat ik je nog kan zeggen.
Roosje