Sir Humpalot,
Dank je wel voor je erg leuke reactie. Vooral het laatste deel heb ik in een scheur om gelegen van het lachen. Wat een geweldige plastische omschrijving van onaangename fenomenen

Dit soort zaken was ook al door mijn hoofd gegaan, en hoe daar mee om te gaan. Maar idd, zit niks anders op de heren te wijzen op de douche en wastafel gelegenheid. En een meurende bek wil ik sowieso niet in mijn buurt hebben hahaha. Daar word ik niet nat van om het maar even plat te zeggen
Ik snap jullie punt wel van nooit alleen gaan. Maar als ik iemand mee zou moeten nemen ( die ik vertrouw ), dan gaat het er waarschijnlijk nooit van komen. En kan ik me ook niet zo uiten en geven zoals ik kan wanneer ik alleen ben.
Ik doe dit ook weldoordacht. Ik ben inderdaad best een intelligente vrouw, heb een goed stel tieten en billen, maar zeker ook een uitstekend stel werkende hersens gelukkig. Tuurlijk is het een fantasie die ik graag wil gaan realiseren, maar dat betekend niet dat ik me er maar zo instort en alles ( en iedereen ) over me heen laat komen. Ik ben geen "dom blondje " die denkt dat de hele wereld goed en lief en aardig en lekker en frisruikend en sympathiek is. Dus een groot aantal zaken die hier genoemd zijn en mij meegegeven worden als tips, heb ik al over nagedacht. Maar wel mijn hartelijke dank voor alle goede bedoelingen en intentie's van de heren die mij er op attenderen.
Ik ben bewust hier het forum opgekomen, ter voorbereiding op mijn bezoek. Ik ben dol op het meemaken van leuke, geile, spannende momenten en avonturen. Maar altijd weldoordacht. Voorzorgsmaatregelen treffend, en ook denkend aan consequentie's en mogelijke idioten en anderssoortige onaangename verrassingen.
De kans is ook zeer wel aanwezig dat er de eerste keer bijna niks gebeurt, of dat ik me door slechts 1 of 2 mannen laat verwennen. Maar waar ik vooral ook op hoop is dat ik mensen / mannen tref waar een soort van ( lekker cliché ) klik mee is. En dat ik vandaaruit een basis kan leggen voor toekomstige bezoekjes. Hoe dan ook, dat het in elk geval leuk, lekker en geil word hahaha.
En ja Sir, ik leer snel, maar heb ook al wel wat mee mogen maken in mijn leven hoor. Waardoor ik weet hoe mannen en mensen kunnen zijn. Zowel positief als negatief. Ik ben niet helemaal onbekend op dit terrein, ben alleen nog nooit zover gegaan als dat ik nu in de planning heb.
Maar Sir, ik kan je dit beloven; als mijn eerste bezoek goed is bevallen. En ik een 2de bezoek op de planning heb staan, ik jullie zeker zal uitnodigen om ook te komen.
Nogmaals hartelijk dank voor je leuke en sympathieke reactie. En uiteraard neem ik alles weer mee in mijn overwegingen en voorbereiding.
Wellicht tot ziens in de Bios.
Gr. Sletje
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.