Gisteren, rond 1400 uur arriveerden wij weer in de cinema. Het was al opvallend druk vonden wij. We dachten eerst even een lekkere douche te nemen maar helaas geen warm water, dan maar op een andere manier opwarmen... hetgeen uitermate goed gelukt is in de cinema. Even filmpje gekeken waarbij we behoorlijk opgewonden raakte. Op een gegeven moment is M lekker tegen de muur gaan staan en heeft zichzelf goed gegrepen waarbij ze heerlijk spuitend klaarkwam. Een gewillige toeschouwer kwam met de overbekende dwijl aan. Hij wist wat we nodig hadden hahah.
Hierna even een lekker bakkie koffie bij Jan en daarna op naar de tweede ronde, dit maal op het grote bed met behulp van enkele omstanders. Heerlijk !.
Toen was het tijd voor wat te gaan eten en bij terugkomst was er een tweede stel gearriveerd:Lee en Sue.
Enkele uurtjes heerlijk van en met elkaar genoten, waarbij de aanwezige heren zich over hetalgemeen uitstekend gedroegen en af en toe een gewiilig handje hebben geholpen.
Rond 20.00 uur weer huiswaarts.
Het was weer een goede, gezellige, geile vrijdag. Voor herhaling vatbaar !!
M. en R.
Weer een heerlike vrijdag gehad.
Weer een heerlike vrijdag gehad.
wij zijn genieters.....heerlijk om te kijken en om bekeken te worden.......
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Weer een heerlike vrijdag gehad.
Wij zijn het helemaal met MenR eens, het was weer een avondje om bij te schrijven.
Wij kwamen rond half 6 binnen, in de hoop op meerdere stellen, maar alleen MenR stonden een bakkie te doen in de winkel. Even een babbeltje gemaakt en koffie van Jan gekregen, heerlijk toch zo'n bakkie leut erbij..
Toen we dan naar binnen gingen bleken er aardig wat mannen te zijn, helaas geen ander stel.
Even een beetje rondgekeken, bekenden gedag gezoend en naar de kluisjes..
Ik (Sue) had onder mijn warme winterkleren wel een heel geil pakje aan, kousen en hakjes, en onder het toeziend oog van menig man ontdeed ik me van mijn overtollige winteroutfit. De ogen bleven gericht op mij en dat wondt me best op.
Even later kwam ook mijn 2e vriendje binnen, en in een mum van tijd had ook hij zich ontdaan van zijn kleding. Hij had me in een paar minuten al zo geil dat ik die heerlijke paal van hem wel móest voelen en dat gebeurde dan ook daadwerkelijk... zooo lekker!!!
Helaas bleef de rest van de mannen nog even achter met ontkleden.
De verwarming ging 3 graden hoger en de temp. was zeer aangenaam.
En zelfs toen bleven de kleren nog aan....JAMMER!!!!!
We hebben uiteindelijk heerlijk gespeeld op de matras met diverse lekkere mannen, en Gerrie je was weer heerlijk, en naakt natuurlijk toppie!!
en je smaakte ook fantastisch vonden Lee en ik ..mmmmmmmmmmm
Ben enorm verwend gisteren, tot aan massage toe. Heerlijk relaxed na een flinke sekspartij......
Ook de spermadouche bleef niet uit en mooi uitzicht op M die weer heerlijk zichzelf stond klaar te vingeren tegen de muur en enorm spuitend klaarkwam.
Op een gegeven moment werd ik heerlijk achterlangs genomen en tegelijkertijd had ik 2 heerlijk pikken in mijn mond Wat een genot...
Na diverse koffiestops en een rondje frisdrank kwam er tot onze verrassing rond half 9 nog een heerlijk stel binnen. Saskia en Marcel. Wat een heerlijke mensen. Ik heb me vergrepen aan beiden hihi!!!
Heb Marcel naar een heerlijk hoogtepunt gebracht en ook Saskia ontkwam niet aan mijn zin in een lekkere vrouw... We genoten er zienderogen beiden van. Dank jullie wel S en M.
Ook een gezellige babbel maakte deel uit van de avond.
Helaas was er éen man(jongen) die de regels niet zo goed begrijpt. Jammer!!Maar die is door diverse mannen waaronder mijn eigen Lee flink toegesproken.
Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd, want deze mannen maken een bezoekje aan de bios er niet leuker op, terwijl het er juist zo heerlijk aan toe kan gaan. Je je heerlijk kunt laten gaan en genieten van elkaar dat is toch de bedoeling!!!
Maar het heeft onze avond zeker niet verpest. Er waren téveel lekkere mannen en lekkere momenten.
Dus lekkere heren en dames bedankt voor deze wel zeer geile avond!!!
We hebben genoten en dat was het uitgangspunt, ondanks de snijdende kou buiten was het binnen HEET!!!!
En natuurlijk maar gelijk voor iedereen fijne feestdagen en een gezond en vooral geil 2010!!
kusss
Sue en Lee
Wij kwamen rond half 6 binnen, in de hoop op meerdere stellen, maar alleen MenR stonden een bakkie te doen in de winkel. Even een babbeltje gemaakt en koffie van Jan gekregen, heerlijk toch zo'n bakkie leut erbij..
Toen we dan naar binnen gingen bleken er aardig wat mannen te zijn, helaas geen ander stel.
Even een beetje rondgekeken, bekenden gedag gezoend en naar de kluisjes..
Ik (Sue) had onder mijn warme winterkleren wel een heel geil pakje aan, kousen en hakjes, en onder het toeziend oog van menig man ontdeed ik me van mijn overtollige winteroutfit. De ogen bleven gericht op mij en dat wondt me best op.
Even later kwam ook mijn 2e vriendje binnen, en in een mum van tijd had ook hij zich ontdaan van zijn kleding. Hij had me in een paar minuten al zo geil dat ik die heerlijke paal van hem wel móest voelen en dat gebeurde dan ook daadwerkelijk... zooo lekker!!!
Helaas bleef de rest van de mannen nog even achter met ontkleden.
De verwarming ging 3 graden hoger en de temp. was zeer aangenaam.
En zelfs toen bleven de kleren nog aan....JAMMER!!!!!
We hebben uiteindelijk heerlijk gespeeld op de matras met diverse lekkere mannen, en Gerrie je was weer heerlijk, en naakt natuurlijk toppie!!
en je smaakte ook fantastisch vonden Lee en ik ..mmmmmmmmmmm
Ben enorm verwend gisteren, tot aan massage toe. Heerlijk relaxed na een flinke sekspartij......
Ook de spermadouche bleef niet uit en mooi uitzicht op M die weer heerlijk zichzelf stond klaar te vingeren tegen de muur en enorm spuitend klaarkwam.
Op een gegeven moment werd ik heerlijk achterlangs genomen en tegelijkertijd had ik 2 heerlijk pikken in mijn mond Wat een genot...
Na diverse koffiestops en een rondje frisdrank kwam er tot onze verrassing rond half 9 nog een heerlijk stel binnen. Saskia en Marcel. Wat een heerlijke mensen. Ik heb me vergrepen aan beiden hihi!!!
Heb Marcel naar een heerlijk hoogtepunt gebracht en ook Saskia ontkwam niet aan mijn zin in een lekkere vrouw... We genoten er zienderogen beiden van. Dank jullie wel S en M.
Ook een gezellige babbel maakte deel uit van de avond.
Helaas was er éen man(jongen) die de regels niet zo goed begrijpt. Jammer!!Maar die is door diverse mannen waaronder mijn eigen Lee flink toegesproken.
Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd, want deze mannen maken een bezoekje aan de bios er niet leuker op, terwijl het er juist zo heerlijk aan toe kan gaan. Je je heerlijk kunt laten gaan en genieten van elkaar dat is toch de bedoeling!!!
Maar het heeft onze avond zeker niet verpest. Er waren téveel lekkere mannen en lekkere momenten.
Dus lekkere heren en dames bedankt voor deze wel zeer geile avond!!!
We hebben genoten en dat was het uitgangspunt, ondanks de snijdende kou buiten was het binnen HEET!!!!
En natuurlijk maar gelijk voor iedereen fijne feestdagen en een gezond en vooral geil 2010!!
kusss
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 68
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Weer een heerlike vrijdag gehad.
Het was weer eens erg sterk wat de dames lieten zien. Dames jullie waren geweldig. Er werd natuurlijk door de heren waar mogelijk meegewerkt en alles verliep respectvol. M en R en Sue en Lee hartstikke bedankt!
Helaas moest ik om kwart over zeven weg maar was graag nog wat langer gebleven. Onverwacht echt genoten (nee hoor...geen echtgenote...)
Amersfoort blijft mijn nummer ! al is het een verdomd eind weg!
GG aan eenieder. C XXX
Helaas moest ik om kwart over zeven weg maar was graag nog wat langer gebleven. Onverwacht echt genoten (nee hoor...geen echtgenote...)
Amersfoort blijft mijn nummer ! al is het een verdomd eind weg!

GG aan eenieder. C XXX
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten