In Roosendaal is ook een, vrij nieuwe(verbouwde), actieve sexwinkel / bios. Hij heet Gloryworld81. Daar gebeuren ook veel leuke (spannende / g...) dingen. Het is er net zo schoon als in Amersfoort (erg belangrijk) en het is er ook zeer gezellig en respectvol. Ze hebben overigens ook een forum en er zijn veel actieve stellen (daar ook trans feestjes / SM feestjes / verjaardagsfeestjes etc.)
De B1 in Helmond is klein maar schoon. De eigenaar is er erg vriendelijk, je krijgt er gratis thee / koffie de entree is 8 euro. Voor wat mij betreft een aanrader.
Daarnaast ook een afrader. De Vorst in Uden. Erg vies(overal sprema op de grond, op de banken, tegen de muren), geen papier, niet eens een deur voor de WC en een erg onvriendelijke eigenaar
Cinema's in Nederland
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Cinema's in Nederland
ik wil ook binnenkort een naar miranda in Utrecht, maar ze zijn pas verhuist.
Zijn er ook filmzalen in de nieuwe zaak? en waar bevinden die zich.
heb van iemand vernomen dat in de nieuwe zaak geen zalen zijn zoals in de oude. klopt dit?
Zijn er ook filmzalen in de nieuwe zaak? en waar bevinden die zich.
heb van iemand vernomen dat in de nieuwe zaak geen zalen zijn zoals in de oude. klopt dit?
-
- Contacteer:
ik vind sexbios miranda in utrecht geil en schoon. dus als iemand een keer wil afspreken stuur me een pb. ik ben voor heel veel in! hebben jullie toevallig ook ervaringen in duitsland en belgië? reactie hoor ik graag!
kus exhibitionist
kus exhibitionist
-
Jeetje Duitsland en Belgie nee daar ken ik niks maar ik ken nog wel een leuke in tokio!!!
Kom he je zit hier op een site van erotica reclame te maken voor een andere bios.
Laten we lekker in in Amersfoort blijven wel zo vertrouwt toch??

Kom he je zit hier op een site van erotica reclame te maken voor een andere bios.
Laten we lekker in in Amersfoort blijven wel zo vertrouwt toch??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten