In een mooi kort rokje naast me in de auto richting de EC. In de EC aangekomen werden we vriendelijk ontvangen door de 2 mooie dames achter de balie. In de cruisingruimte was slechts 1 man, pavus.....keurig op tijd zoals afgesproken. Ik liet roos haar bh en onderhemdje uitrekken om vervolgens terug te komen in haar korte rokje en doorzichtig hemdje en mooi geil stringetje met daaronder haar schoenen met hakjes, wauw wat een geil gezicht was dat. Onder het praten betasten pavus en ik haar borsten en kutje over de weinigverhullende stof heen, heerlijk.vervolgens werd roos gevingerd en gebeft door pavus, terwijl ze mij pijpte. Heerlijk gezicht en gevoel. Vervolgens werd ze heerlijk geneukt door pavus en mij. Ondertussen kwamen er nog meer mannen binnen, één ervan ging naast haar liggen en vroeg of roos hem Mocht aftrekken, wat ze dan ook gedaan heeft. De wat oudere man kwam door haar handenarbeid al snel klaar. Tussendoor kleedde pavus zich weer aan en neukte ik roos nog een keer, om vervolgens heerlijk in haar mond klaar te komen. Als slot moest roos nog een andere man aftrekken terwijl ik haar weer neukte. Kortom roos,je was wederom weer heerlijk /mooi , onderdanig en superlekker, ik ben trots op je.
Vin