roos

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

roos

Bericht door Vinroo »

Vanmiddag was het dan weer eens tijd voor roos om weer eens de onderdanige rol te bekleden. :)
In een mooi kort rokje naast me in de auto richting de EC. In de EC aangekomen werden we vriendelijk ontvangen door de 2 mooie dames achter de balie. In de cruisingruimte was slechts 1 man, pavus.....keurig op tijd zoals afgesproken. Ik liet roos haar bh en onderhemdje uitrekken om vervolgens terug te komen in haar korte rokje en doorzichtig hemdje en mooi geil stringetje met daaronder haar schoenen met hakjes, wauw wat een geil gezicht was dat. Onder het praten betasten pavus en ik haar borsten en kutje over de weinigverhullende stof heen, heerlijk.vervolgens werd roos gevingerd en gebeft door pavus, terwijl ze mij pijpte. Heerlijk gezicht en gevoel. Vervolgens werd ze heerlijk geneukt door pavus en mij. Ondertussen kwamen er nog meer mannen binnen, één ervan ging naast haar liggen en vroeg of roos hem Mocht aftrekken, wat ze dan ook gedaan heeft. De wat oudere man kwam door haar handenarbeid al snel klaar. Tussendoor kleedde pavus zich weer aan en neukte ik roos nog een keer, om vervolgens heerlijk in haar mond klaar te komen. Als slot moest roos nog een andere man aftrekken terwijl ik haar weer neukte. Kortom roos,je was wederom weer heerlijk /mooi , onderdanig en superlekker, ik ben trots op je.

Vin
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
pavus1
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: roos

Bericht door pavus1 »

Ik kan hier eigenlijk nog maar weinig aan toevoegen, het was in één woord fantastisch :D
Wat een heerlijk en mooi vrouwtje is Roos toch. Alleen al een leuk gesprek en het uitzicht zijn al voldoende om een goede middag te beleven, laat staan als je nog eens lekker mag meespelen en fantastisch verwend wordt ;)
Gelukkig was het in het begin heerlijk rustig en konden we ook even gewoon lekker babbelen en spelen zonder opdringerige mensen er omheen. Met een horde heren erbij ben ik toch minder vrij dan nu het geval was.

Voor mijn onontkoombare vergadering nog even snel in de toilet opgefrist en daar nog even gezellig gesproken met de vaste medewerkster van de EC, wat eigenlijk ook wel een leuke en zinneprikkelende ervaring was. Ik poedelnaakt en zij geheel gekleed zonder blikken of blozen, je zou er een nieuwe fantasie aan overhouden :roll: Als ze ooit nog eens haar vrije dag op een leuke manier wil besteden bij de EC dan hoor ik graag en ik geloof dat ik niet de enige ben :D . Jullie zijn geweldig allemaal :)

Tot een volgende keer 8-)
edslash
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: roos

Bericht door edslash »

Wat een lekker verhaal.
Zou best wel een keertje mee willen maken.
Dank en groet
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten