Ik ben de laatste maanden enkele keren in Haarlem geweest in de Roxy sex bioscoop.
Bij toeval kwam ik dit forum tegen en ben vele berichten gaan lezen. Mijn interesse werd gewekt door de vele leuke reacties.
Omdat ik toch even in Utrecht moest zijn, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben naar deze cinema gegaan.
Wat een verademing!!! Mooie grote winkel en een vriendelijke man achter de balie.
Na een kaartje te hebben gekocht, zou hij de deur wel open doen. Hoezo, open doen??? Van achter de balie kon hij de deur ontgrendelen. Dit gaf mij al gelijk een veilig gevoel zodat er geen vreemde rare mensen over de vloer komen.
Na binnenkomst in de gang, viel mij op dat alles schoon en netjes was. En bovendien, het rook er fris.
Ik heb eerst mijn jas in de locker gedaan en ben daarna wat rond gaan kijken. Het was nog niet erg druk (half een). Ik keek mijn ogen uit, voor zover het kan in het donker. Een ruime badkamer en nette wc's. In de zalen stoelen met voldoende plaats ervoor zodat je ook op je knieen iemand kunt verwennen. En het matras voorin is een hele goede plek om je kunsten te vertonen. Ook leuk vond ik de glory-holes tussen de gay en hetero zaal in.
Op naar de darkroom. Deze vind ikzelf wel aan de iets kleine kant voor het aantal attributen dat er staat.
Ik ben daarna weer naar de winkel gegaan en heb wat condooms bij de vriendelijke man gekocht.
Waar terug in de darkroom heb ik een condoom om de verstelbare buttplug gedaan en heb mijn kontje iets opgerekt. Heerlijk!!!
In de loop van de middag heb ik er wat pikken gepijpt en heb nog iemand een lekkere neukbeurt gegeven.
Tot mijn verbazing kwam er een oudere vrouw binnen die door de baliemedewerker binnen werd gebracht.
Zo tegen 4 uur kwam een stel binnen. in de darkroom werd ze door diverse heren lekker geneukt. Ook de oudere vrouw kwam binnen. Omdat ze veel minder aandacht kreeg en het bij de sling te druk was, heb ik me maar met haar bezig gehouden. Terwijl ze twee man aan het aftrekken was, heb ik haar lekker gevingerd en haar kontje gelikt. Later is ze op de stoel haan liggen en heb ik haar verder gevingerd en gebeft. Ook heb ik haar heerlijk geneukt.
Helaas moest ik weg want ik was al veel te laat.
Al met al voor mij in ieder geval een geslaagde middag met ongedwongen sfeer en hoop nog vaak terug te komen. Helaas kan ik niet zo vaak als ik zou willen want ik woon niet naast de deur.
Mijn eerste keer 11-10-2013
Gebruikers op dit forum: Tess en 12 gasten