Sodeknetters! Mooi verslag hoor! Brings back memories.....
...én précíés 1 jaar na de oproep!
X roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Heel mooi geschreven Mr Marshall en geen woord gelogen, het was gigantisch geil en voor herhaling vatbaar. Het is inderdaad een jaar geleden dat ik een oproep plaatste en we hele geile reacties op kregen. Het scenario is prima vertolkt door jou en Felis en ik wil jullie dan ook nogmaals bedanken dat jullie mijn sletje deze ervaring hebben laten ondergaan. Mijn sletje heeft zich zoals ik eigenlijk al verwacht had, keurig gedragen als een geile gewillige onderdanige slet. Ik vind het trouwens weer eens tijd worden voor een sessie binnenkort, maar dan in Arnhem, want ik heb nog steeds een mooie fantasie met het horizontale Andreas kruis. Ik zou wel eens willen horen via pb's wat mijn sletje dan evt. zou moeten ondergaan. Ben wel benieuwd eigenlijk wat jullie in petto hebben voor mijn sletje gekleed in een catsuit (met open kruis).
Vin
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....