vrijdag middag in amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
lieve stouterts
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

vrijdag middag in amersfoort

Bericht door lieve stouterts »

Hallo wij zijn een stel en vrij nieuw hier op deze site. We zijn gistermiddag (op vrijdag) naar de EC in Amersfoort geweest.

Ik zal ons even voorstellen.
Zij, C. blondine met een strak en gespierd lichaam netjes glad en vaak zin in leuke dingen. Zodra er dingen gedaan worden die ze niet wilt en ze proberen het na een waarschuwing toch weer dan slaat ze dicht en is het over en zijn we binnen een paar minuten weg.
Hij, S. een getinte man die ervan houd om te kijken en zijn meissie goed in de gaten houd dat ze het fijn en prettig heeft, zoniet dan grijpt hij in.

Zo ook gister een gezellig en lekker uurtje (of waren het er meerdere??) gehad. Na even de sfeer van de aanwezige getest te hebben is zij gaan omkleden in een sexy jurkje en zijn we bij de gloryhole's begonnen waar ze helemaal zichzelf kon zijn. Echter na een klein half uur was de ruimte uiteindelijk toch wat te beperkt zodat we zijn verhuisd naar de grote ruimte met het gooise matras. Daar is mijn meissie heerlijk verwend door de aanwezige die daar behoefte aan hadden en zo een heerlijke middag gehad.
Het fijne van deze EC is dat er een douche is dus ze heeft daar lekker even kunnen douchen, daarna nog een praatje gemaakt en naar huis gegaan.

Heren die er waren Chappoo dat jullie allemaal netjes en met respect mijn vrouw hebben behandeld, dit smaakt naar meer dus zo kan het ook en dat wordt gewaardeerd.

groetjes en tot een volgende spannende keer,
Lieve stouterts
C en S
Gert30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: vrijdag middag in amersfoort

Bericht door Gert30 »

Fijn dat het zo goed bevallen is voor jullie! Wellicht tot een volgende keer
Sander-1
Leeftijd: 55
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

En weer, zo kan het dus ook. Ik zal echt niet aan jouw meissie zitten als je dat niet goed vindt.
A dirty mind is a joy forever.
LeerMeester
Leeftijd: 56
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Hallo lieve stouterts,

Leuk dat jullie een heerlijke middag hebben beleeft en ook een positief gevoel er aan hebben over gehouden.
Bedankt voor jullie verslagje het is fijn om te kunnen lezen dat er meer mensen zijn die een goede ervaring hebben.
En zeker ook om te lezen wat jullie hebben gedaan, dat is inspirerend :D

Misschien ontmoeten we elkaar een keertje.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
lieve stouterts
Contacteer:

Bedankt voor de goede reaktie's. Wij zijn blij dat wij ook een duit in het zakje hebben kunnen doen, of was het net andersom :P .
En ja leermeester net als jullie ook een fijne middag gehad en ook de mannen die er waren hebben haar met respect behandeld en als dat zo blijft dan gaan wij zeker er nog vaker terug komen.
pavus1
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Hoi C & S,
Ik kan wel zeggen dat ik erg van jullie heb genoten vrijdag. Ik kwam net binnen vlak voordat het spannende jurkje werd aangetrokken, dus ik had al het vermoeden dat het gezellig ging worden. Eerst maar eens in de bioszaal kijken hoe de dame heerlijk werd opgewarmd. Jammer dat sommige mannen er erg dicht op gingen staan, want daardoor kon ik vanuit mijn stoel weinig zien, maar dat werd snel beter.

Bij de gloryholes begonnen jullie nog eens lekker met elkaar te spelen en ook al zag ik daar weinig van omdat jullie achter een schot stonden, ik bleek later toch op de juiste plek te staan. Want snel zag ik een paar zoekende vingers door een gat en laat ik daar nu net mijn ontblote lid voor hebben hangen zeg :D , een heerlijke trek en pijpbeurt werd mijn deel. Ik kon door een ander gat nog lekker haar lichaam verkennen en beleefde zo wat er allemaal gebeurde. Het werd toch iets te warm en dus verhuisde het hele spel naar de grote ruimte met matras.

Ik begon eerst maar eens de overige kleding te verwijderen, want dat speelt toch lekkerder. Ondertussen werd de dame al lekker verwend door een paar andere heren, dus ik kroop maar eens op het matras achter haar om haar wat te ondersteunen terwijl zij goed door een andere man werd gelikt. Het werd eigenlijk een kruising tussen ondersteunen en massage, en al snel kwam een van de andere heren over haar borsten klaar, waarbij het nodige in het rond vloog. Niet lang daarna merkte ik dat ze toe was aan een echte neukbeurt, dus werden de veiligheidsmiddelen omgedaan. Ik mocht haar als eerste nemen en jongens wat was dat lekker.

Terwijl ze een ander aan het pijpen was kon ik haar een heerlijke beurt geven en al snel werd het mijn jonge heer teveel van het goede. Soms wil je er wat langer over doen, soms juist heel kort, maar dit keer was het precies lang genoeg ;) en direct daarna kon een ander de verwenpartij overnemen.

Aan het eind nog even een leuk gesprekje met weer een uitnodiging voor een tweede ronde, maar deze moest ik beleefd afslaan. Soms heeft het lichaam iets meer hersteltijd nodig hahaha.

Al met al een geweldige middag waar je later nog met een heerlijk gevoel aan terug denkt. Wie weet tot een volgende keer. Als ik tijd en gelegenheid heb doe ik deze sessie graag nog eens over.

Groeten P.
Sander-1
Leeftijd: 55
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

Hallo Pavus1,

Bedankt voor je uitgebreide verslag, dit zouden veel meer mensen moeten doen, dit houdt de website levendig en interessant. Er wordt door anderen wel eens om een verslag gevraagd maar wat er niet komt. Ik zie graag een actieve vrouw met zelfinitiatief die mannen heel graag pijpt.
A dirty mind is a joy forever.
lieve stouterts
Contacteer:

Hoi Pavus1 en alle andere mensen,

Wat een mooi verslag heb jij geschreven en ik moet zeggen er is geen woord te weinig of te veel gezegd.
Mede doordat het zo goed bevallen is zullen we er in de toekomst nog wel vaker zijn en wie weet of je er dan ook bij kan zijn.

Groetjes C en S
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten