een mooie dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
LB123
Contacteer:

een mooie dag

Bericht door LB123 »

Om ongeveer 2 uur was ik er, in Amersfoort. Ik stond eerst even bij de gloryholes de zaal in te kijken.... een prachtige vrouw zie ik binnenkomen zeg... niet zo'n gratenbaal die je op de film zag, maar een hele echte mooie volle vrouw!
Ze ging al gauw haar man (of vriend) pijpen dus ik ging er maar bij staan om het goed te zien..... Ze had een heerlijk lijf en liet zich door allemaal voelen.... wat een heerlijke borsten en buik.....
Na een poosje naar de darkroom, met zn allen. ze pijpte dat het een lieve lust was.... ik kuste haar benen en haar zalige kutje... hemelse lipjes om aan te zuigen... zo nu en dan keek ze me diep aan en dat was al bijna zo lekker als de rest zeg.....
In de sling... vele handen verwenden haar. Haar prachtige borsten en buik... zalige kont... dijen om te zoenen wat ik dus ook deed... ze pijpte goddelijk......
Op de bank toen, ze kwam lekker bij me zitten en verwende me.... Deze situatie is wat nieuw voor me, en ik was al twee keer gekomen die dag.... dus het duurde even.... ik vroeg hoever het mocht...'helemaal' zij haar man/vriend.... toen kon ik echt ontspannen en me aan haar overgeven...wowowowow

Ik hoop haar nog eens te zien zeg....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: N074 en 22 gasten