Wie waren die lekkere mannen? Deborah en vriendin

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Deborah
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 okt 2008 14:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Wie waren die lekkere mannen? Deborah en vriendin

Bericht door Deborah »

Hoi,

Dat was geil vrijdag. Dank voor de medewerking allemaal heren. Spannend zo in het donker twee mannen uitkiezen. Die twee mannen bevielen ons trouwens erg goed.

Eigenlijk willen we wel graag weten wie dat waren, zodat we misschien nog eens kunnen afspreken. Willen jullie dat ook? Sturen jullie even een bericht? Probeer er ook iets bij te zeggen zodat we zeker weten dat het niet om een grappenmaker gaat. Dank!
paultje76
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mar 2010 21:19
Contacteer:

Re: Wie waren die lekkere mannen? Deborah en vriendin

Bericht door paultje76 »

Deborah schreef:Hoi,

Dat was geil vrijdag. Dank voor de medewerking allemaal heren. Spannend zo in het donker twee mannen uitkiezen. Die twee mannen bevielen ons trouwens erg goed.

Eigenlijk willen we wel graag weten wie dat waren, zodat we misschien nog eens kunnen afspreken. Willen jullie dat ook? Sturen jullie even een bericht? Probeer er ook iets bij te zeggen zodat we zeker weten dat het niet om een grappenmaker gaat. Dank!

Hoi Deborah en vriendin,

Ik was een van de twee heren die jullie heerlijk gepijpt hebben.
Was degene die jullie als eerst gepijpt hebben,en dat was zeer geil en erg lekker.het voorspel was ook erg lekker heb jullie nog lekker gevingerd en met een nog lekker gezoend!

Wil zeker nog een keer afspreken met jullie,misschien kunnen we dan wat meer doen,zou het graag willen met twee van die lekkere geile meiden.
Hoop wat van jullie te horen!

Kus
Deborah
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 okt 2008 14:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Wie waren die lekkere mannen? Deborah en vriendin

Bericht door Deborah »

Paul, Mark, dank voor jullie bericht. We hebben geprobeerd jullie een privebericht terug te sturen, maar krijgen de indruk dat ze in het postvak UIT blijven hangen... vrouwen en computers :-)

Laat even weten of het is aangekomen. Dank!
pavus1
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 aug 2009 13:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: Wie waren die lekkere mannen? Deborah en vriendin

Bericht door pavus1 »

Hoi Deborah,

Je bericht blijft in je postvak uit staan totdat de ontvanger deze heeft gelezen. Je doet dus niets verkeerd, maar het is wel handig omdat je dan ook weet dat je bericht echt gelezen is.

Verder ben ik wel benieuwd wanneer jullie weer plannen hebben. Ik kon vrijdag helaas niet aanwezig zijn, maar zo te lezen zijn de twee heren niet de enigste die genoten hebben.

Wie weet tot ziens.
Groeten xxx Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
schilder
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2010 21:41
Contacteer:

Re: Wie waren die lekkere mannen? Deborah en vriendin

Bericht door schilder »

hoi lijk me spannend omjullie te ontmoeten in de darkroom was er ook zag er lekker geiluit

gr de schilder
Deborah
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 okt 2008 14:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Wie waren die lekkere mannen? Deborah en vriendin

Bericht door Deborah »

Tut tut, Sir Humpalot. Wat een aannames, en dat van iemand die meestal zo nadenkend overkomt. :-)

We zijn zeker niet op zoek naar een relatie hoor, maar vonden het gewoon lekkere heren en wilden ze nog eens op herhaling laten 'komen'.

That's all. Nu zijn ze zich vast kapot geschrokken, omdat jij hebt gezegd dat we op zoek naar een huwelijk zijn. :-)
schilder
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2010 21:41
Contacteer:

Re: Wie waren die lekkere mannen? Deborah en vriendin

Bericht door schilder »

hoi de deborah denk dat niemand op zoek is naar een huweijk maar meer naar wat spanning. hoop je gauw daar eens teontmoeten aat me maar weten wanneer jullie er weer zijn zal zeker van de partij zijn

gr schilder
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: maximlllah en 11 gasten