geile gangbang en sperma slet met jongeren dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mike1
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: geile gangbang en sperma slet met jongeren dag

Bericht door Mike1 »

Ik ben er graag bij morgen in Amersfoort. Leuk!
gangbang lovers
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door gangbang lovers »

nog even een extra vermelding.
het word dus amersfoort om 13.30 uur morgen 2 mei
gerbruin2002
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Bericht door gerbruin2002 »

Ik ben er ook !!!!

Klinkt super!!

Hopelijk gaat het weer soepeltjes... elkaar de ruimte gunnen en niet te opdringerig... dan hebben we allemaal lol!
Heb er zin in...
johnnythefox
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door johnnythefox »

Het was een bijzondere geile ervaring afgelopen vrijdag. Ik was er om kwart over een. Afgezien van een aantal mannen die her en der zich hadden verzameld waren de gangbanglovers er nog niet. Lang hoefden we niet te wachten. iets voor half twee arriveerden ze. Eerst kleedde de spermaslet zich om in een wel heel erg geile outfit. Band met spikes om haar nek, sexy bh waarin haar super tieten goed uitkwamen en een geruit rokje. Daaronder uiteraard haar geile kutje zonder slip!
Eerst gingen ze naar de heterozaal waar ze voorin plaatsnamen. Ik zat schuin achter ze en vroeg of ik aan haar mocht zitten. Dat mocht....en hoe. Al gauw had ik een harde tepel in m'n mond en likte haar geile tetters dat het een lust was. links van haar was een andere man gaan zitten die al gauw z'n lul uit z'n broek had en waar de spermaslet gulzig aan begon te lurken en trekken. ook mijn paal werd flink verwend... heerlijk werd ik gepijpt en afgetrokken. M'n tong ging langs over haar nek en hals en oortjes richting haar geile mond..... mmmmm wat smaakte ze lekker. Ondertussen werd de slet door een derde man gebeft. Ze steunde en kreunde dat het een lieve lust was. Heerlijk ! Niet lang daarna kwam ik als eerste over haar super tieten klaar.... dikke klodders zaad over haar geile lijf... Ondertussen geile spermaslet scanderen... wat genoot ze ervan en wat een heerlijk schouwspel.
Vervolgens werd er koers gezetr naar het grote bed. Ze werd hard geneukt door een aantal knullen en rondom stonder zeker een stuk of 15 kerels die telkens een volle lading zaaad over de spermaslet uitstortten. Dik bedekt maar een laag geil kreunde ze van genot. Er leek geen einde te komen aan de stroom sperma. Even later ging ze naast het bed op de grond liggen waarna een ware spermaregen te beurt viel. Liefhebbers van de GGG films .... this was it! Wat een geile bende. Al likkend, zuigend en trekkend vlogen de dikke klodders op haar geile lijf....
Na een korte pauze werd koers gezet naar de darkroom. Blijkbaar waren de gangbanglovers daar nog niet eerder geweest. Nieuwsgierig nam ze plaats in de gloryholes....Ik gauw naast haar en weldra werd er een dikke pik naar binnen gestoken die gewillig en vakkunig werd gepijpt door de spermaslet. Ik liet me daarbij niet onbetuigd en Ik likt haar hals en mond die om de gezwollen pik zat. Na lekker aan die paal gezogen te hebben gaf ze me een geile tongzoen..... wat een geile meid en wat was het heet daar.....
Als klap op de vuurpijl werd ze door haar man aan het kruis gezet.
ook hier had ik het genoegen om haar flink onderhanden te nemen. Zuigend en likkend haar geile lijf betastend greep ik haar vol in haar natte kut en begon haar hard te vingeren..... omdat ik al een keer was klaargekomen lukte het me niet om zo snel alweer een lading te produceren, maar geil was het wel. Wat een geslaagde middag. Iedereen kon van haar genieten en van opdringerigheid was geen sprake. het ging er heel gemoedelijk aan toe.
Gangbanglovers..... fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!
LeerMeester
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Leuk verslag thanks....

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
gangbang lovers
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door gangbang lovers »

beste johny the fox.
bedankt namens de sperme slet voor het mooie en uitgebreide verslag van de gang bang.
het nalezen ervan maakte het sperma sletje zo geil dat ze van plan is het binnenkort nog eens flink over te doen .
haar fantasie is om het sperma record van de afgelopen gangbang zelfs te verbeteren.
dus mannen tot binnenkort.
kingp
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door kingp »

Wat een heerlijk verslag! Wil er volgende keer ook graag bij zijn....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten