Gangbang middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
juliatv
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Gangbang middag

Bericht door juliatv »

Hoi allemaal,

Helaas was ik door drukke werkzaamheden te laat en kwam ik pas om 14.30 ong. binnen.
Gauw mij maar omgekleed, shit mijn tasje ( en pruik ) vergeten , maar gelukkig was
de fantastische patricia zo vriendelijk mij een pruik in bruikleen te geven. Dank U ;)
Daarna naar binnen in de vernieuwde cinema, echt fantastsch geworden TOP.
Maar naar het grote bed mm echt heel druk maar geen actie ( eigen schuld).
Ik hoop dat de recordpoging geslaagt is.
Na een paar minuten kwam een bekend ( voor mij ) stel binnen en na wat gekeuvel via de cinema
naar de mooie ruime glory-holes en daar werd het al snel druk met veel mannen die natuurlijk
oog hadden voor de dame. Maar mm het was leuk en heel druk en geil en na een tijdje
zat mijn schortje al onder het sperma. gelukkig had ik er meer bij mij en ff later had ik dus een
nieuw schortje voor mmmmm maar ook dat zat na korte tijd weer onder het sperma... mmm super.
na mij ff opgefrist te hebben even bij het bed gekeken , daar was een ander bekend ( van mij ) stel
binnengekomen. mm die gingen lekker aan de gang op het grote bed en daar werd ik ook onder handen
genomen door de dame van het andere stel. super en ja dank je wel.

daarna wilde ik lekker aftaaien en mij lekker omgekleed en de pruik weer netjes teruggegeven.
Maar ook weer ff naar binnen en ja daar was het weer praatje pot en gezellig dus.

Weer een leuke en geile middag gehad.

juliatv xxxx
Mial
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang middag

Bericht door Mial »

Hoi Julia,

Hier Mial het stel dat rond drie uur binnen kwam.

We zijn blij dat je het leuk vond.

Wij hebben ook genoten vanmiddag, maar ik hoop de volgende keer toch wat meer stellen tegen te komen.

Laten onze berichten een stimulans zijn voor stellen om toch ook maar eens te komen.

Groetjes,

Mial
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten