1e x ervaring met sexbioscoop
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
1e x ervaring met sexbioscoop
ik wil graag door een meisje of vrouw verwent worden in de darkrooom of glory holes... PB me om me te laten wanneer jij er bent graag! want ik ben al jaren nieuwsgierig naar deze fantasie
-
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: 1e x ervaring met sexbioscoop
Dit soort dingen werken niet op deze manier. Je kunt beter uitkijken als er een stel komt.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: 1e x ervaring met sexbioscoop
Mmm tja, daar kon je wel eens gelijk in hebben Peter, maar ik vind het toch een dappere poging van Daan om zijn eerste stappen in de bios te zetten.
en wie weet is er toch een vrouw, al dan niet v.e. stel die deze jongen de helpende hand wil bieden. En de goede raad van Peter zou ik maar volgen Daan. Kijk goed op deze site wanneer er vrouwen of stellen aankondigen te komen en kijk dan of dat je wat lijkt.
ps maak gebruik van de gratis entree op jongerendag, kan je iig vast eens rondkijken....
en wie weet is er toch een vrouw, al dan niet v.e. stel die deze jongen de helpende hand wil bieden. En de goede raad van Peter zou ik maar volgen Daan. Kijk goed op deze site wanneer er vrouwen of stellen aankondigen te komen en kijk dan of dat je wat lijkt.
ps maak gebruik van de gratis entree op jongerendag, kan je iig vast eens rondkijken....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten