15 juli 15,00 uur sletje moet geneukt Afoort ..

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Pieter & Janneke
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 15 juli 15,00 uur sletje moet geneukt Afoort ..

Bericht door Pieter & Janneke »

Wij hebben graag een loodgieter in onze kennissen kring , Janneke lekt nog wel eens :oops: :lol: :( :shock: :mrgreen:

Iedereen bedankt , wij hebben genoten.

gr Pieter&Janneke
geil stel ,zij 45,hij 55,vriendelijk ,zij blond , BB ,gulzig hunkerend kutje , hij 172 ,potente neuker,geschoren, safe,lichte BDSM,exhibitionistisch ,slet .
James_D
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door James_D »

Ik was wat later binnen.
Janneke lag op haar rug op het matras met een vent beffend tussen haar benen en Loodgieter op zijn knieen ernaast. Even later kroop die vent naar boven en begon haar lekker te neuken terwijl Loodgieter een nieuwe positie in nam om gepijpt te worden.
Ondertussen was er nog een ander stel binnen gekomen; een behoorlijke volslanke dame met gigantische uiers werd door haar partner naar de cinema geleidt waar al snel een grote groep geilers omheen kwam staan (vooral kijken)
Op het orgiebed was Loodgieter inmiddels druk om Janneke behoorlijk stevig langs achteren af te neuken. Blijkbaar vond ze het erg lekker want ze kreunde er behoorlijk onder.
Het andere stel was verplaatst naar de gynacologenstoel waar de volslanke dame (met zonnebril) blijkbaar betast en gelikt werd maar door de groep eromheen was daar niet veel van te zien.

Ik heb nog een tijdje met Loodgieter gesproken en zag Janneke en Pieter de EC verlaten.
Ik moet eerlijk bekennen: Janneke is een geil neuksletje.....heerlijk om haar bezig te zien ;)
J.J
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door J.J »

Soms ... Is het niet handig om eigen baas eigen slaaf te zijn.
'S ochtends stond ik al helemaal in de start blokken na me er al een week op verheugd te hebben. 'S middags kwam de tegenwind ineens uit onverwachtte hoek.

Maar ik heb echt wat gemist, had graag als 5e wiel aan de wagen dat lekkere sletje een paar keer verwend. Ik hoop de volgende keer ruimschoots op tijd te zijn ;-).
Hopelijk is het jullie goed bevallen, en smaakt het naar meer !
Heerlijk naakt ontspannen.
Zo lang mogelijk genieten van lekker geile situaties.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten