Ik was wat later binnen.
Janneke lag op haar rug op het matras met een vent beffend tussen haar benen en Loodgieter op zijn knieen ernaast. Even later kroop die vent naar boven en begon haar lekker te neuken terwijl Loodgieter een nieuwe positie in nam om gepijpt te worden.
Ondertussen was er nog een ander stel binnen gekomen; een behoorlijke volslanke dame met gigantische uiers werd door haar partner naar de cinema geleidt waar al snel een grote groep geilers omheen kwam staan (vooral kijken)
Op het orgiebed was Loodgieter inmiddels druk om Janneke behoorlijk stevig langs achteren af te neuken. Blijkbaar vond ze het erg lekker want ze kreunde er behoorlijk onder.
Het andere stel was verplaatst naar de gynacologenstoel waar de volslanke dame (met zonnebril) blijkbaar betast en gelikt werd maar door de groep eromheen was daar niet veel van te zien.
Ik heb nog een tijdje met Loodgieter gesproken en zag Janneke en Pieter de EC verlaten.
Ik moet eerlijk bekennen: Janneke is een geil neuksletje.....heerlijk om haar bezig te zien