GOEDEMORGEN ALLEMAAL
nou ben net wakker , ff een kopje thee , lekker douche en dan de auto in , dus we zijn onderweg
xxxxxjes
seks middag
-
- Contacteer:
- patrick1
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: 13 april WENDY SOMER seks middag
Ik stap ook net uit de douche, alles fris, netjes geschoren en er veel zin in. Tot straks.
Groet
Patrick
Groet
Patrick
- ron10001
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
even een kort verslagje van mijn middag bezoek met wendy somer
Het was zeker de moeite waard, wendy heeft mij en vele andere lekker gepijpt en ik heb haar lekker kunnen neuken.
de sfeer was heel goed met ook een praatje op zijn tijd en voor mij was het hoogtepunt van de middag de bukkake op wendy, zij is door de aanwezige flink ondergespoten wat een erg geil gezicht was
zeker voor herhaling vatbaar.
tot de volgende keer wendy... groet van ron

Het was zeker de moeite waard, wendy heeft mij en vele andere lekker gepijpt en ik heb haar lekker kunnen neuken.
de sfeer was heel goed met ook een praatje op zijn tijd en voor mij was het hoogtepunt van de middag de bukkake op wendy, zij is door de aanwezige flink ondergespoten wat een erg geil gezicht was

zeker voor herhaling vatbaar.
tot de volgende keer wendy... groet van ron

-
- Geaardheid: hetero
- Contacteer:
Het was een supermiddag!
De sfeer was goed, de mannen gingen respectvol met elkaar om; er was geen geduw of gedrang.
Wendy zorgde er voor dat iedereen die het wilde aan de beurt kwam om zich te laten pijpen of te neuken.
Wendy is een aanrader voor iedereen die van ongecompliceerde geile sex houdt.
Ik ben de volgende keer weer van de partij.
Jacques.
De sfeer was goed, de mannen gingen respectvol met elkaar om; er was geen geduw of gedrang.
Wendy zorgde er voor dat iedereen die het wilde aan de beurt kwam om zich te laten pijpen of te neuken.
Wendy is een aanrader voor iedereen die van ongecompliceerde geile sex houdt.
Ik ben de volgende keer weer van de partij.
Jacques.
-
- Contacteer:
HALLO ALLEMAAL
THE DAY AFTER......... nou een geslaagde dinsdag middag kan ik jullie vertellen..... ik vond het weer leuk om er te zijn , ook waren er 3 koppels waar van 2 koppels zeer aktief waren en het ook heel erg naar hun zin hadden.......... hihi
ik heb zelf ook mijn best gedaan om het iedereen naar zijn zin te maken , maar de mannen hebben ook hun best gedaan om het mij naar mijn zin te maken , ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik een hoogte punt heb gehad, ...en je moet echt wel wat kunnen om mij op een hoogte punt te krijgen hoor maar er waren toppers bij ....echt waar
eroticcinema tevreden , .....ik tevreden en de jullie waren ook tevreden begreep ik eruit.
dus we gaan weer om de tafel zitten voor een volgende datum
xxxxxxxxjes WENDY
THE DAY AFTER......... nou een geslaagde dinsdag middag kan ik jullie vertellen..... ik vond het weer leuk om er te zijn , ook waren er 3 koppels waar van 2 koppels zeer aktief waren en het ook heel erg naar hun zin hadden.......... hihi
ik heb zelf ook mijn best gedaan om het iedereen naar zijn zin te maken , maar de mannen hebben ook hun best gedaan om het mij naar mijn zin te maken , ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik een hoogte punt heb gehad, ...en je moet echt wel wat kunnen om mij op een hoogte punt te krijgen hoor maar er waren toppers bij ....echt waar
eroticcinema tevreden , .....ik tevreden en de jullie waren ook tevreden begreep ik eruit.
dus we gaan weer om de tafel zitten voor een volgende datum
xxxxxxxxjes WENDY
Gebruikers op dit forum: Kijker, suckboy1992 en 18 gasten