Maandag 15 september waren wij een paar uurtjes in d cinema. Eerst en heerlijke dildo gekocht en de cinema ingegaan. uitgekleed en wat rondgelopen. wat ons opviel was dat de heren na een keer verzocht te hebben gepaste afstand te bewaren dit ook deden. TOP heren ook namens Anja. wij zijn tussen de beide cinema's gaan staan, eerst lekker tegen elkaar aan, wat vingeren en rukken. Daarna heb ik, er stonden gezellig al wat mannen om ons heen, haar slipje omlaag gedaan en haar heerlijk gebeft. het pijpen kon niet uitblijven en.. ze nam mn harde lik diep in haar mondje.. daarna is anja op de stoel geklommen met haar benen in de beugels, mmm wat kon ik haar zo heerlijk beffen en wat hadden die andere heren een mooi uitzicht.. ondertussen mocht men al lekker aan de borsten van anja komen terwijl ik door bleef beffen. ANja kwam gillend klaar en ik heb haar vervolgens heerlijk bewerkt met de net gekochte dildo, eerst vaginaal en daarna anaal mmmmmmmmmmmm wat was dat geil en wat waren die pikken van die mannen hard. daarna weer heerlijk haar klitje met mn vingers bewerkt en ja... ze kwam weer klaar, onwijs spuitend dit keer, de hele vloer nat.. omdat ze zo super geil was kon mjn hele hand naar binnen en heb ik haar nog even lekker gefist.. vervolgens is ze van de stoel afgeklommen en heb ik de boel schoongemaakt. heren bedankt voor het aangeven van de papieren doekjes. daarna zelf op de stoel geklommen en door Anja heerlijk gepijpt en ook met de dildo anaal bewerkt. ik heb haar een paar keer laten stoppen omdat ik niet te snel klaar wilde komen en de mannen het uitzicht van een bukkende Anja volgens mij ook wel leuk vonden. ook ik ben van de stoel geklommen en na het schoonmaken zijn we naar het grote matras gegaan. er speelde een super geile film wat ons weer deed inspireren. ANja pijpte mij lekker terwijl ik haar befte zodanig dat de aanwezige het weer goed konden zien. ik kwam bijna, ANja op haar knieen en ik bereed haar heerlijk ver naar achter en weer naar binnen. de aanwezige rond het matras hadden goed zicht.. ik kwam bijna klaar, anja pijpte nog even en.. mm een facial die natuurlijk weer goed te zien was, duidelijk was te zien hoe ik mijn pik in haar mond leegde, de gemorste druppels zelf oplikte en met een tongzoen met Anja deelde. mmmmmmmmmm wat was dat heerlijk en nogmaals, HEREN bedankt voor het zeer prettige kijken, niet opdringerig maar zoals wij het graag wilde
we komen zeker weer, misschien aanstaande dinsdag al....
Heren bedankt
- jan46
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Heren bedankt
KIjk van dichtbij maar geen ongevraagde handen of pikken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten