hallo allemaal,
ik ben richard en sinds kort (weer) een regelmatige bezoeker van erotica. misschien hebben we elkaar al eens ontmoet. ik loop er altijd naakt! ik zoek er leuke mensen. mijn voorkeur gaat uit naar bistellen voor geile sex. alles mag maar niets moet! en NEE is NEE! ik hou van pijpen en gepijpt worden, beffen, vingeren en gevingerd worden, kijken en bekeken worden en ben dol op een lekkere paal of voorbinddildo in mijn k*%$je. rond de kerst heb ik een aantal dagen vrij en dan ga ik zeker een aantal dagen komen.
dus als jullie willen komen laat dan wat van jullie horen. ik zoek meerdere spuiters (voor facials!!, hoe meer hoe beter, mijn record is 5 mannen. zijn jullie met meer??) en TOPS (ook voor GB op matras), vrouwen met een voorbinddildo (zijn jullie daar Maliskameni en Mrs. Katinka?) en natuurlijk iedereen die respect heeft voor anderen! laten we er een lekker geile boel van maken op het matras of in de hetrozaal, want ik hou van open en bloot! liever niet in darkroom of bij gloryholes.
tot ziens in EROTICA!
XXX richard
voorbinddildo's gezocht
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
voorbinddildo's gezocht
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten