Vandaag 02-01 verslagje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
suckboy
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Vandaag 02-01 verslagje

Bericht door suckboy »

Wat een heerlijke (mid)dag was het! Ik was al vroeg in de cinema en was gelijk al druk met geile mannen. Ik heb snel m'n jas en trui uitgetrokken om te zien wat er allemaal rondliep vandaag. Gelukkig ook een paar jongere gasten.

Heb enorm genoten vandaag! Zeker met de jongen met de zwarte trui aan (heb je hier berichtje gestuurtd), de eerste keer in de darkroom, en de tweede keer in gloryholehokje.. beide keren super geil! Zeker voor herhaling vatbaar!

Daarna nog paar keer een paar mooie pikken mogen trekken en zuigen, goed te zien dat aantal ook condoom mee hadden.
Vooral leuk en spannend om een bi jongen beetje te kunnen laten ervaren hoe het is met een jongen, door op relaxde manier contact te hebben.. hoop dat je hebt genoten van het voelen en hoop je zeker nog eens tegen te komen, mocht je meer willen proberen wil ik je daar zeker weer bij helpen ;-)

Leuk te zien dat er vandaag relatief meer jongeren waren dan ik een jaar geleden zag op de jongerendag! Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Misschien hebben we elkaar wel gezien/gesproken vandaag! Bedankt voor de gezelligheid!

x Suckboy
Peter R
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vandaag 02-01 verslagje

Bericht door Peter R »

Goed te lezen dat er nog iemand aan zijn trekken is gekomen.
suckboy
Geaardheid: homo
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door suckboy »

Oh, viel het zo tegen Peter?? Geen stel uiteindelijk?
lovelyrenr
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door lovelyrenr »

wij zijn vanavond rond 1900 uur geweest, vaak de stoute schoenen aan gedaan om vervolgens weer uit te trekken, tot op vanavond we zijn echt geweest...... maarrrrr het was voor alle mannen overduidelijk dat we er voor het eerst waren, zeker omdat iedereen zag dat we een rondleiding kregen (dank daarvoor personeel van de EC, jullie manier van werken straalt rust en vertrouwen uit).

na de rondleiding weer even terug gegaan de shop voor een glaasje bubbels, even laten bezinken, na een 10tal minuten naar binnen gegaan, jas uit handtas in de kluis. richting filmzaal gelopen... met in onze kielzog 4 mannen, even aangekeken toen maar besloten om naar de darkroom te lopen. we waren nog geen minuut binnen en zoals even daarvoor stroom aan mannen achter ons aan. 3 mannen waren erg netjes die bleven op gepaste afstand even het katje uit de boom kijken. echter 1 heer nouja heer... eerder jongen kon zich niet bedwingen en pakte ongevraagd de billen van de dame vast. hierop draaide zij van hem af maar die hint was niet duidelijk want een 2de poging werd gedaan. Dat was voor ons en zeker voor de druppel en zijn we weggegaan.

dit vonden we erg jammer want tussen alle mannen liep 1 man die de dame hier erg leuk vond, we stonden in de winkel toen je rond 1915 binnen kwam en we zijn je een paar keer in de gang tegen gekomen, je stond te roken toen we weggingen we zeiden elkaar nog gedag. je stapte in een grijs of witte auto die schuin voor de cinema geparkeerd stond.
We graag met je in contact komen, stuur ons een pb met foto zodat we zien dat jij daadwerkelijk degene bent die we bedoelen
hopelijk lees je dit.

en voor de rest we gaan het uiteraard nog een keer proberen maar dan op een stellen avond

xxx
jj31
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door jj31 »

Jammer dat er altijd heren zijn die het verpesten voor een ander
Ik heb jullie heel even voorbij zien lopen tijdens jullie rondleiding
Daarna zag ik jullie weer binnen komen bij de lockers
Ikzelf ben toen gaan roken.. toen ik terug kwam waren jullie al weer vertrokken...
Helaas verpesten de gene die hun handen niet thuis kunnen houden het voor de heren die wel netjes en een echte heer zijn
Hoop niet dat jullie door 1 iemand die zich niet kan gedragen nooit meer komen...
Hoop jullie nog een keertje te zien
Groetjes
evertvangisteren
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door evertvangisteren »

Hoi ik was er die avond ook, maar het gedrag is echt niet normaal en als er zoveel mannen zijn die dan ook nog zo stom zijn om in een kudde achter een stel aan te lopen en er ook nog niet van af kunnen blijven echt schande, deze kerels verdienden uitbanning

Groet van evert
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten