Zwanger

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
B & E
Contacteer:

Re: Zwanger

Bericht door B & E »

Heren,

Op deze oproep is teveel animo :)

Er hebben zich ruim 30 gegadigden gemeld en dat doe ik mijn sletje niet aan, zeker gezien de omstandigheden.

Door omstandigheden was deze week niet haalbaar maar de zin is niet minder. Ik roep de gegadigden op om een goede fantasie neer te zetten. Uit de meest spraakmakende zal ik er een aantal uitnodigen.

De zin is hoog.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
arnhemse teaser
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

een fantasie.........

gezien de omstandigheid dat jij een aantal mensen gaat uitnodigen,..de volgende wijze....de mannen die uitgenodigd,,,,,ikzelf en met mij dus nog een x aantal mannen,...ik denk aan 7 en mezelf is 8 mooi aantall,,,,,wij moeten om bijvoorbeeld 1400 uur binnen zijn en verzamelen rond het grote bed en verplicht plaats nemen op de bank,...we hebben allemaal een nummer van jouw gekregen...1t/m 8..........jullie komen binnen en zij niet plaats op het grote bed....gaat rustig liggen.......zij roept nummer voor nummer op.......en 1 op 1 vraagt ze om iets......
nr 1 zoenen
nr 2 borstel likken
nr 3 wil ze pijpen etc......
als dan iedereen geweest is,....kan zij bepalen of we allemaal nog iets mogen of niet en wij moeten ondertussen maar afwachten wat het wordt.....

andere versie is dan na 1 is geweest,..1 blijft staan,..2 gevraagd wordt te komen, en 3 en 4 etc......zij steeds meer kleding zal uittrekken en daarna wanneer nr 5 komt heerlijk genomen wordt,.........voorzicht maar wel lekker....zoiets.....
pavus1
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Hoi B&E,

Ik stel voor dat we jouw prachtige zwangere vrouwtje eens echt behandelen zoals het hoort:
Als een geile godin van de liefde.

Dit betekent dat ze door een beperkt aantal heren goed verzorgt en verwend wordt waarbij alle aandacht uitgaat naar haar genot. Dus een ontspannende massage, liefkozende kusjes op haar mooie opbollende buikje en in haar nek, tedere strelingen over haar borsten en dijen. En op het moment dat ze er om smeekt natuurlijk geile natte tongetjes over haar harde tepels en heerlijke poesje. Het zal aanvoelen alsof 20 handen haar tegelijk verwennen.

Tot slot zal ze dan zelf mogen kiezen of ze nog lekker geneukt mag worden en wie dan de gelukkigen zijn. We eindigen dan met een massale sperma douche over haar goddelijke lichaam.
Kortom: de godin wordt aanbeden.

Natuurlijk hoop ik dan hier mijn steentje aan bij te mogen dragen, zoals ik haar al eens eerder heb mogen verwennen.

Geile kusjes Paul
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Nou B dat klinkt toch goed? wij kijken wel mee hoor en wie weet kan roos ook een steentje bijdrage aan de verwennerij van E ;)

Gr,
Vin
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Duikertje
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Duikertje »

Zij komt binnen bij een team van artsen en gaat in de Gyn-stoel liggen met haar beentjes uit elkaar.
Wij buigen ons over haar heen en nemen nemen een aantal smaakproefjes.

Ik zal daarna een inwendig onderzoek doen en zal haar een instrument inbrengen zodat ik haar inwedig kan bekijken. Om het soepeler te laten verlopen breng ik nog een gel in die het verdere onderzoek soepeler laat verlopen. Na mijn onderzoek vraag ik de mening van mijn co-assisteten die haar op hun beurt ook weer sonderen.
Tegelijkertijd worden op andere plekken op haar lichaam soortgelijke onderzoekjes verricht en.........
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

klik klak
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

En weer thuis en dit was een middagje wel zeg :)
pavus1
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Jammer...

Dus net gemist :( :cry:
En ik vroeg mij al af waar die Klik klak voor stond :?
Wie weet volgende keer beter.

Groetjes xxx Paul
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

ik zweef hier nog even verder, het was geweldig! een verslagje volgt als ik weer geland ben. Dank aan mijn lief, die mijn grenzen wederom heeft weten te verleggen. Kijken kan genadeloos moeilijk zijn :-)
E
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Zo eindelijk een beetje tot rust gekomen hier dus een verslag mag niet ontbreken.

Het lag al een tijdje in het verschiet en vandaag was het dan zover. De opdracht was duidelijk voor het meisje. Met trots aanvaarden wie je bent en accepteren wat je doet.

De oogjes mochten dus eerst nog dicht en dan werd het toch kijken terwijl je bezig bent. Met deze wetenschap in haar zak vertrokken we met een kleine omweg richting cinema. De omweg was leuk want de voorpret was veel groter.

Komst zeer subtiel aangekondigd en dat was het. Bij aankomst in de cinema was het prettig druk. Kluisje opgezocht en met de attributen naar de filmzaal om even nog wat te relaxen en het meisje te kunnen laten acclimatiseren.

Tijdens de film vond mijn stem haar oor en de eerste prikkels werden uitgedeeld. Met mijn stem zweepte ik haar verder op tot ik zei ik ga je pijn doen zo. Toen sprak ze de volgende woorden: "Dat is fijn". O ja joh ? Was gehoord en dit ging ze weten.

Ik nam haar mee terug naar het matras en trok haar langzaam haar kleren uit. Toen ze uiteindelijk naakt en geblinddoekt op het bed zat met een kleine 10 man er omheen zei ik haar dat ik nog even wat moest halen in de shop. Deur nog open en dicht gedaan voor het effect maar ik had mijn aanwezigheid verraden met het geroer van mijn koffielepeltje :). Scherp meisje, scherp :)

De eerste aanraking leverde evengoed een rilling op en toen gingen we los. Compleet naakt met blinddoek, collar en polsboeien zat ze daar. Nadat het haar duidelijk was dat ik 4 zwepen bij me had, gebood ik haar op haar knieën te gaan zitten en maakte haar polsboeien met een ketting vast aan het plafond. Dat ze het dus kennelijk fijn vond dat ik haar pijn ging doen had ik haar inmiddels subtiel ingefluisterd. Ze wist wat er komen ging.

Opwarmen, natuurlijk maar dan wel snoei- en snoeihard. Anders dan de meeste Dominanten maak ik mijn eigen zwepen. Mijn voorkeur ligt niet bij het geluid maar bij het effect. Daarom knoop ik van touw, dat striemt harder.

Tot genoegen van mijn meisje werd ze verder en verder opgezweept en volgde de ene mindfuck na de andere om op een nader moment tot een stevig orgasme geneukt te worden. Toen had ze even rust verdiend.

In de gynaecologen-stoel mocht ze een kopje koffie drinken. Na de 2e slok was de rust wel voorbij en vertelde ik haar wat mijn volgende verlangens waren. Ze was het er niet zo mee eens. Terecht want ik zat tegen haar grens aan. Maar ach, grenzen zijn er om te rekken. En echt ze ging het doen :) Met name glijmiddel halen in de winkel terwijl ze geen kleren meer aan had vond ze zeer moeilijk. Gelukkig werd ze gered door Jan die net de koffie kwam bijvullen en zei dat ze zo niet de winkel in mocht. Sommige mensen hebben altijd geluk en sommigen soms, lieve E. :)

Toen haar koffie op was heb ik haar in de stoel gelegd, haar haar favoriete vibrator gegeven. De opdracht was haarzelf te bevredigen, eerst met blinddoek en later toch echt met haar oogjes open. Na haar enige tijd gegund te hebben om zichzelf op te warmen ging de blinddoek af. Kijken wilde niet zo goed lukken, wel naar mij maar dat was nu net niet de bedoeling.

Ok wat jij wilt :) Vertel me dan maar eens hoeveel heren hier aanwezig zijn ? Acht zei ze zachtjes en dat klopte. Opnieuw wilde het kijken niet vlotten dus hier was meer sturing nodig.

Uit mijn ooghoeken had ik allang de juiste zien staan. Type adonis3000 goeie kop, zeer fatsoenlijke en leuke spel partner bleek al razendsnel. Dat ie het naar zin had bleek wel, hij stond al even de hand aan zichzelf te slaan. Aan de collar van E had ik een lange ketting gedaan en deze in zijn handen gegeven. En zo was het, zij lag daar met een vibrator haar kutje te verwennen, terwijl hij zichzelf met ketting in de hand stond af te trekken.

Ik ging naast haar, bij haar hoofd staan heb hem aangewezen en gezegd: "En nu aankijken." En terwijl ik haar hoofd ondersteunde en hij de ketting flink op spanning hield zodat er geen ontwijken mee aan was, heb ik haar gezegd dat ze zo moest komen. En zo geschiedde en ontstond er een verschrikkelijk intens moment in de cinema.

Eenmaal van de stoel af was er reden genoeg dit moment vast te houden en deed ik er acuut een schepje bovenop. Fijn dat hij dit voor je deed maar niet zo netjes dat hij niet is gekomen. Graag even aankijken en vragen of je hem af mag trekken. Voor haar veruit het moeilijkste moment van de dag maar zeker geslaagd.

Gelukkig mocht het ;) en zo eindigde E op haar knieën voor hem terwijl ze mij later nog even mocht pijpen.

Hierna (en voor de tere lezers skip dit stuk) was de dag ineens bijna voorbij. terwijl E, in mijn opdracht nog steeds op haar knieën met de door mij opgelegde handenarbeid bezig was, draaide ik mij om naar het matras voor enige attributen.

Dit was het moment waar 2 heren kennelijk op gewacht hadden want toen ik mij omdraaide stonden ze ongevraagd E te betasten aan haar borsten. Ik heb er 1 goed gezien en die heeft het geweten. Gelijk heb ik gezegd waar ben je in godsnaam mee bezig. De directe reply was sorry en wegduiken in een hoek. Ik heb gezegd dat hij daar weg moest gaan maar hij was een andere mening toebedeeld. Ik heb hem pontificaal bij zijn pand gepakt en hem een stuk verderop neergezet onder de volgende woorden:

Dat vind jij toch leuk als mensen ongevraagd aan elkaar gaan zitten ?

De uitgang wist hij verder alleen te vinden.

Voor de 800 miljoenste keer:

Hoe halen mensen het in hun botte kop om ongevraagd aan een vrouw te gaan zitten. Hoe haal je het in het bijzonder in dit geval in je harses om aan een vrouw te gaan zitten die met haar rug naar je toe zit terwijl haar partner erbij is en zich even omdraait.

Ik heb er al eens een keer een met een cane zonder nadere aankondiging op zijn vingers geslagen omdat ie ook ongevraagd aan E. zat, nu dit. Deze issue is te vaak besproken en te vaak blijkt het dat er een aantal zich er kennelijk niks van aan te willen trekken en graag de boel voor een ander verpesten.

De stap is al aanmerkelijk groter voor vrouwen en geloof me jullie horen hier niet thuis. Jullie maling aan mij, prima ik nog veel meer maling aan jullie, prettige wedstrijd maar ik win.

Jij van vandaag persoonlijk, ik heb je kop onthouden en elke keer dat ik in de cinema ben en jij ook, zal ik jou en je wangedrag bij de hele cinema onder de aandacht brengen. Wat mij betreft maak ik je hele komst onmogelijk.

Wat je bij de vrouw van een ander doet moet je NIET zelf weten maar wie ongevraagd aan E zit die kan hem krijgen.

Zo, dit geeft mijn woede van vanmiddag weer. Ik was onmetelijk boos en heb hard gezegd, afgelopen we gaan nu naar huis. Razendsnel schakelde mijn hoofd en dacht ik ik ben net gek. Ik weiger met deze ervaring thuis te komen, ik weiger E. met deze ervaring thuis te laten komen. De opmerking had zin want het was ineens een stuk rustiger in de cinema. En na buiten even een sigaretje te hebben gerookt konden we weer naar binnen :)

E. uitgekleed en op de grote rode bank plaats genomen naast de eerdere speel partner. Wederom geblinddoekt zat ze daar. Onder de neus van de speel partner haar 2 x echt zwaar spuitend klaar laten komen.

E. begon zwaar te zweven :) Vervolgens heb ik haar hoofd op mijn schoot gelegd en haar zachtjes haar mondje volgespoten terwijl ze gestreeld en gevingerd werd. Hierna heb ik haar nog 2 x naar een orgasme gepraat en gezweept met behulp van de kundige vingers van onze speel partner.

Na het 2e orgasme zag ik E zo verdwijnen in subspace. Nog zeker een kwartier heeft ze daar naakt op die bank liggen zweven in de cinema :)

Evengoed toch nog een geslaagde middag.

Meisje in ben trots op je en hou van je tot in het extreme :)
Laatst gewijzigd door B & E op 19 jun 2010 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: leeuw3 en 24 gasten