Geile middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
LekkerPaar
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Geile middag

Bericht door LekkerPaar »

Wij waren er vanmiddag ook. Zo rond 1 uur stapten we de cinema binnen en warmden ons eerst op met een filmpje in de bioscoop. Daarna rustig een bakkie doen en toen kon langzaamaan het feestje beginnen. Rich sprak ons aan en vroeg ons of wij het stel waren dat zich had aangekondigd. Nee dus, wij hadden ons wel gisteren bedacht om vandaag lekker een bioscoopje te pakken en zagen op het forum dat ook een ander stel hetzelfde plan had opgevat. Ik hou zelf wel van een praatje en een grapje en het ijs was dan ook snel gebroken tussen Rich en ons. ( mooie tattoos trouwens ).

Er werd wat gevoeld en betast en ik had al snel geen kleren meer aan, maar toch ontzettend warm. Dat lag niet helemaal aan de opwinding want toen ik me probeerde om te draaien stonden er wel heel veel mannen op een paar m2.

Het werd tijd om naar het grote matras te verhuizen. Jan zorgde voor de kleren en zijn eigen spullen en ik kreeg begeleiding van Rich ( waarvoor hartelijke dank xx ).

Eenmaal op het bed, kreeg ik alle aandacht die ik me maar wensen kon. Ik ben heerlijk gelikt en zalig geneukt door meerdere aanwezige mannen. Stuk voor stuk hoogtepunten. Maar het was wel wat druk. Net toen ik eventjes wat rustiger aan wilde doen kwam het andere stel binnen. De vrouwelijke helft is een hele mooie sensuele vrouw die er ook veel zin in had en dat later ook liet zien en blijken. Nog eventjes samen op het matras en toen was het tijd geworden om het stokje door te geven. Wij gingen weer rustig op huis aan.

Dank jullie wel aanwezige mannen en vrouw voor de fijne uurtjes en respectvolle benadering en zeker tot een volgende keer.

Xx jessica
johnten
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile middag

Bericht door johnten »

Jessica,

Een woord was top vanmiddag, zag hoe je heerlijk aan het genieten was op het matras. Heb er ook nog aan mogen bijdragen.

xxx

John
Heb nooit spijt van wat je gedaan hebt, maar heb spijt van de dingen die je niet gedaan hebt maar wel had willen doen.
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hallo Jessica,

Ook ik heb erg van jou genoten. Ik was er iets na 2 uur en heb even een praatje gemaakt in de donkere ruimte tussen de twee filmzalen. Mijn ogen moesten nog aan het donker wennen, dus ik kon jullie niet echt goed zien.
Toen jullie later naar de grote ruimte kwamen en jij zonder kleren, in volle glorie zichtbaar was, kon ik zien wat een mooie en lekkere vrouw je bent. Grote ringen door de tepels van je mooie ronde tieten en meerdere piercings bij je geschoren kutje.
Nadat er een wat minder lekker ruikende, oude vingeraar door Jan tot de orde was geroepen, zag ik op een gegeven moment mijn kans schoon. Je vroeg aan Jan of hij je wilde komen neuken, maar Jan zei: Nog niet.

Dus ik dacht: dan ik maar. Ik had me al uitgekleed en een condoom omgedaan. Eerst maar even dat lekkere kutje likken. Dat wist je te waarderen, merkte ik, want je trok mij n hoofd tegen je aan. Toen ik je daarna begon te neuken vertelde je me ook dat ik je lekker had gelikt (dank voor het compliment).

Nadat ik was klaargekomen heb ik mijn plaats snel afgestaan aan de volgende in de rij... Ja het was inderdaad erg druk.
Jan en Jessica, bedankt dat ik mee mocht doen en hopelijk tot een volgende keer.

Liefs,

Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
girlcrazy
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door girlcrazy »

oke dan lekkere levensgenieters was er niet bij maar altijd oke om te lezen dat er lekker goed en geil genoten word in de mooie geile cinema
Dutch
Geaardheid: bi
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Dutch »

Hoi Jessica en Jan

hier Dutch ( rich hahahah ) wilde je nog bedanken voor de leuke geile middag...ben helaas zo weg gegaan om je nog te bedanken...maar het was zo druk dat ik dat maar niet hebt gedaan en spiemelde stiekempjes weg..

nogmaals dank jullie wel...jullie zijn echt een lief en spontaan stel xxx Dutch
edslash
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door edslash »

Wow mocht dit dan ook meemaken
Wat een lekker sfeertje in de bios (op 1 man na dan)
Maar de pret bleef de pret en ieder had het naar de zin.
Dank jullie allen dat ik er bij mocht zijn.
groetjes
bert_junior
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

En het werd een onverwacht geile middag zaterdag inderdaad ;)

Hopelijk tot snel weer
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten