Eerste bezoekje Cinema

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
-kinkystyle-
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2015 01:02
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Eerste bezoekje Cinema

Bericht door -kinkystyle- »

Halootjes!
Vandaag hebben wij ons eerste bezoekje gebracht aan de EC in Amersfoort,
Vond het super spannend en een goeie eerste indruk gekregen met mede dank aan het personeel van de EC!!
Vriendelijke mensen getroffen en leuke intressante geprekjes gevoerd met enkele mede bezoekers! Helaas vergeten te vragen naar de (scherm)namen van het gezellige stelletje uit Rotterdam..
O.a hebben we ook gezellig gepraat met (Joey) 1 van de vaste bezoekers!! veel te weten gekomen van de gaande zaken binnen de EC, en er volgt zowieso een 2de bezoekje! ;-)
gevraagd voor een rondleiding binnen de Cinema en die natuurlijk ook gekregen!
het heeft al mn verwachtingen overtroffen iig, en zeker een aanrader om er eens een kijkje te nemen!! ;-) (-:

Geile Groetjes uit Friesland!!
girlcrazy
Berichten: 90
Lid geworden op: 21 jan 2012 11:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Eerste bezoekje Cinema

Bericht door girlcrazy »

tot gauw dan maar he was nog ff gezellig om met jullie ff voor de deur te kletsen ook waar al dat slechte weer niet goed voor is he t was weer een fantastische zaterdag binnen ook trouwens gewoon 5 stellen en de nodige mannen binnen iedereen bedankt voor deze dag
Gebruikersavatar
Mila
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jul 2015 09:48
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Eerste bezoekje Cinema

Bericht door Mila »

Goedemiddag kinkystyle, ;)
Wij Fer03 en ik zijn het stel uit Rotterdam waar jullie voor de ingang mee hebben gepraat.
We kwamen net uit de bios, en jullie waren van plan om de eerste bezoek te gaan ervaren.
Fijn dat jullie ervaring ook zo prettig is geweest voor de eerste keer en dat jullie ook de ongedwongen en vooral vriendelijke sfeer hebben ervaren. Tot nu toe is het ons 2e bezoek geweest en bij ons eerste bezoekje is ons ook een vriendelijke rondleiding gegeven. Dat werkt erg mee met de stap die wilt gaan zetten. We hopen jullie ook graag nog een keer te ontmoeten en wellicht in het EC in Amersfoort.
Ik zag zonet staan dat jullie naar een ander stel zoeken...erg intressant al zijn we vooral actief op het moment met single mannen. :) Gezien het bij ons niet altijd gezamelijk bij een ander stel klikt met beiden zowel man als vrouw. Maar we hadden eigenlijk beide het gevoel dat jullie aardig op 1 lijn liggen met bepaalde dingen waar we het over gehad hebben buiten. You never know wat de toekomst brengt...
In ieder geval vonden we jullie een erg leuk stel en nu weet je onze namen wel ;) Geile groetjes terug van rotterdam naar friesland. pbt'je is altijd welkom
ronald4
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 jul 2015 14:26
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Eerste bezoekje Cinema

Bericht door ronald4 »

Ik kom graag naar Rotterdam om.kennis te maken..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten