hete start van maand oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
venga
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

hete start van maand oktober

Bericht door venga »

Wat is de maand heet begonnen voor Eroticcinema. De verhalen van de jongerendag klinken flink actief en dan heb ik mijn verhaal van de naaktdag nog niet eens verteld.

1 oktober was ik eerst naar de sportschool geweest en na een rondje sauna en lekker douchen ging ik schoon en fris naar Eroticcinema.
Fijn aan de naaktdag is, dat er handdoekjes verplicht worden gesteld en dat er onbeperkt condooms bij de koffie-automaat liggen.
In het donker toch even goed kijken, ik dacht eerst dat er koffie-pads lagen :)

Ik was er rond 8 uur en er waren op dat moment 2 stellen actief. 1 stel was net vertrokken. Wat een weelde. Bij binnenkomst begroette ik de dame op de centrale matras die 2 mannen lag te pijpen. Ik trok mijn kleren uit. Zoals gebruikelijk vroeg ik of ik erbij mocht zitten, dit omdat ik het trio op de matras niet wilde storen. Maar ik mocht erbij en ik voelde meteen een klik.

De prachtige vrouw op het bed bleek neuksletjeutrecht te zijn en haar man zat heerlijk op de bank te genieten en gaf af en toe een opdrachtje. Bij stellen is mijn strategie om al hun wensen uit te voeren. U vraagt, ik naai (of hoe ging dat gezegde ook al weer???)

Bijzonder was de rustige sfeer. Hierdoor was er tijd voor een uitgebreide trio. Wat hebben we veel gedaan en wat was het lekker.
Tijdens het pijpen hebben we neuksletje deels uitgekleed. Tijdens het pijpen had ik 2 vingers in haar kutje en neuksletje bewoog zichzelf op mijn vingers. Daarna vroeg zij of ik haar wilde beffen. Zacht en nat heb ik haar gebefd waarbij haar klit steeds groter werd.
Vervolgens heb ik haar eerst missionaris en daarna doggy geneukt. Het laatste hard en met passie. Neuksletje kreeg een orgasme en ik ook.
Daarna was het de beurt aan mijn collega-man. Terwijl hij doggy bezig was werd ik weer gepijpt mijn erectie kwam weer snel terug. Mijn eikel was wel gevoelig geworden en ik vroeg of neuksletje mijn ballen en schacht wilde likken. Dat deed ze heerlijk, Ondertussen trok ik mezelf en met uitzicht op een mooie lul in haar kutje, spoot ik voor een 2e keer, dit maal tegen mijn eigen kin.

Ik dacht dat ik wel klaar was. In de darkroom heb ik wat support-acties gedaan om neuksletje de verdiende aandacht te geven, maar het leek mij wat mij betreft te gaan om een afronding. Mijn collega heeft hierdoor overuren gemaakt en verloor zeker 2 liter vocht met zijn acties. Neuksletje nam mij vervolgens mee naar de centrale matras en gooide haar charmes in de strijd.

Zij vroeg zal ik boven op je komen liggen. Zacht voelde haar buikje en haar borsten. We keken elkaar in de ogen, we lagen rustig te zoenen. Mijn pik werd weer groot en gleed met beperkte begeleiding zacht en nat weer naar binnen met neuksletje. Als man en vrouw lagen wij te neuken.

Na het rustige neukwerk, vroeg de man van neuksletje om een DP. Ik heb wel ervaring met 1 pik in de anus en 1 in de kut, maar twee pikken in 1 kut had ik nog nooit gedaan. Om dit goed te laten verlopen moet je goed kunnen samenwerken. Het contact tussen ons drieën was goed, dus het ging goed.
Wel heb ik er veel van geleerd, zie nu wat de heupstand van de vrouw moet zijn en kwam erachter hoe ik mijn pik kan begeleiden langs de pik van mijn collega. Bijzonder om een kut te voelen, maar ook een pik.

Daarna nog heerlijk doorgeneukt in de cinema. Het werd een soort afronding. Elkaar nog even zien. Net voordat ik toe was aan een 3e x klaarkomen moest neuksletje plassen. Door de suiker van haar man moesten zij ook vertrekken en..... we hadden ook nog maar 10 minuten tot aan sluitingstijd.

Met de herinnering van mijn pik in haar natte kutje, heb ik mezelf nog 1x afgetrokken. Voldaan ben ik naar huis gegaan en..... nogsteeds. Neuksletje en haar lieve en humoristische man, collega-man, dank jullie wel voor een onvergetelijke trio. Hoop dat we dit vaker mogen doen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten