fantasie kinky-yo

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
kinky-yo
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2015 22:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

fantasie kinky-yo

Bericht door kinky-yo »

Wat een heerlijke middag was het.
Bij binnenkomst was cbr Motorstel al lekker bezig op het matras met loodgieter en nog meer heerlijke geile mannen.
ook ik werd al snel verwend en voor het eerst een vaginale dp gekregen.Ik werd er bloedgeil van,zalig.
Cbr motorstel wist van mijn geile fantasie en girlcrazy had mij meegenomen om dit mee te maken.
Al gauw werd ik aan het kruis vast gemaakt en geblinddoekt.Daar werd Ik door de vrouw van cbr motorstel heerlijk verwend en werd er heerlijk geil van.
Ook werd ik door verschillende mannen betast,gefist,gelikt,ik kwam spuitend klaar en later ook nog eens op mijn klit.zo geweldig,wat een heerlijke fantasie.
later werd ik ook nog uitgenodigd in de sling en daar gingen we nog ff verder met allerlei geiligheid waar erover me heen werd gespoten en geneukt,terwijl ik de vrouw van cbr motorstel aan het zoenen en vingeren was.
Kortom een heerlijke geile middag.
Vrouwen heb je een heerlijke geile fantasie en wil je deze uit laten komen,kom dan lekker naar de ec.het is er fantastisch
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: fantasie kinky-yo

Bericht door cbr motorstel »

Heerlijk verslag Yo
Ik ben blij dat ik jou fantasie heb mogen laten uitkomen ;)
Wij waren er om twaalf uur het beloofde een drukke middag te worden,we hadden afgesproken met vier stellen.
Één stel had zich afgemeld maar dat mocht de pret niet drukken.
Bij binnen komst waren Gerrie en Roksie al aanwezig dus omkleden en even bij kletsen met een bakkie.
Vol spanning zat ik te wachten op de andere stellen dus nog maar een bakkie.
Onder tussen waren ook Frank en Loodgieter binnen gekomen .
Deze vier heren zijn voor mij bekend en het werd langzaam drukker.
Op een gegeven moment ging Loodgieter voor mij op het matras liggen en ik pijpte hem en ondertussen werd ik gevingerd door Roksie, en zo belande wij op het matras ik ging boven op Loodgieter zitten en Roksie en Frank zaten naast en achter mij Loodgieter stoote diep door waar ik heerlijk op klaar kwam.
Ondertussen ware Kinky Yo en Girlgrazy binnen gekomen en Yo had zich al snel omgekleed en belande naast ons op het matras Loodgieter vroeg mij heb je al eens twee lullen in je kutje gehad nee zei ik en dat wil ik niet bang dat ik uitscheur.
Yo had het ook nog niet gehad en wilde het wel eens proberen en zo geschiede het Yo haar eerste vaginale DP :P
Het werd als maar drukker en toen kwam er nog een leuk stel binnen die zich terug trokken in de hetero zaal (was dit één van de stellen met wie wij hadden afgesproken,en zich niet durfde voor te stellen ivm de drukte?)
Ik nam Yo mee naar de darkroom en zette haar aan het kruis toen zij daar stond heb ik de aanwezige gezegd haar niet aan te raken tot ze van mij toestemming kregen ;)
Haha zo had ik haar even voor mij alleen ik ging langzaam met mijn nagels over haar gepierste borsten kuste haar en langzaam gingen mijn handen naar beneden langs haar benen en weer omhoog.
Ik befte haar en ik gaf twee heren toestemming om haar aan te raken.
Ik ging tussen haar benen zitten en Loodgieter vingerde haar zo lekker dat ze sqruitend over mij klaar kwam.
Ik ging even de sling in en Horny Joe verwende mij giga , en daarna Roksie die het overnam nu even een pauze want het was heel intens geweest voor zowel Yo als mij. ;)
later ging Yo de sling in en werd heerlijk hard geneukt door Gerrie terwijl zij mij vingerde.
Ik werd vanachter bij mijn borsten gepakt en ik stapte iets opzij zodat die heerlijke lul in mijn kutje kon plaatsnemen.
Zo zijn we aan het eind gekomen van deze heerlijke geile middag waar Yo en ik heerlijk verwent zijn door de aanwezige heren en hebben het afgesloten om samen met Gerrie een hete douche te nemen.
Iedereen die aan wezig waren bedankt en ook toen Yo aan het kruis stond dat er niet zomaar aan haar werd gezeten bedankt dat jullie hebben gedaan wat ik vroeg.
ronald4
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 jul 2015 14:26
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: fantasie kinky-yo

Bericht door ronald4 »

Super lekker feestje... ik zou graag eens mee willen doen
Gebruikersavatar
Loodgieter
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: fantasie kinky-yo

Bericht door Loodgieter »

Goedemorgen , net een beetje uitgerust van een geile middag in EC.
Met cbrmotorstel en kinky-yo
Girlcrazy had z'n vriendin kinky-yo meegenomen , een hele mooie dame kort zwart haar met een mooi lichaam waar 2 echte tieten op staan , die heel mooi zijn , en een lekkere ondeugende kop.
Ik kende haar al van het feestje van afgelopen maandag.
Ik had een uitnodiging gehad van M van cbr motorstel en van Blackjack , hij zou met een dame komen , maar heb hem niet gezien.
Bij binnen komst hebben we eerst gezellig zitten bijpraten , met een koffie die we van Patricia kregen.
Ik gingat niet op het grote bed zitten en pakte de hand van M , ze begreep wat de bedoeling was , kwam overeind en pakte m'n pik.
Ze pijpte me , en kan dat zo heerlijk , af en toe stopt ze zelf m'n pik zo diep dat ze kokhalst , en haar ogen vol met tranen staan , en over haar wangen rollen.
Ze vind dat zelf geil om te doen , en als ik dan dat mooie koppie zie wordt ik bloed geil van haar ,
Tijdens de koffie zei ze tegen me , loodgieter vandaag geen anaal , ik heb maandag een beetje te veel gehad , dus dat niet vandaag.
We lagen op het bed om de beurt M heerlijk te neuken toen Girlcrazy en Kinky-yo binnen kwamen.
Kinky - yo lag al heel snel bij ons op het matras en lag te vrijen met Roksie , ze pijpte hem en klom boven op z'n pik en begon te rijden .
Ik lag op m'n rug ernaast en M zat boven op mij.
In m'n ene hand had ik een borst van M en in m'n andere hand een borst van Yo.
De dames zoende elkaar , waarbij hun tongen geil met elkaar speelde.
Yo had tijdens een praatje al aangegeven dat ze nog geen anaal wilde , dat ze dat voor Girlgrazy wilde bewaren.
Ik vroeg haar heb je wel eens twee pikken tegelijk in je kutje gehad.
Nee zei ze , lukt dat dan denk je.
Ja zei ik , ze wilde het gelijk proberen.
E zat nog boven op Roksie , en M van cbr zei probeer het , en ging van me af.
M maakte m'n pik eerst keihard door hem nog even te pijpen.
Ik kroop achter Yo en legde m'n pik boven op die van Roksie.
Langzaam drukte ik door , en vrij makkelijk schoof hij naar binnen.
Zit hij goed vroeg ik haar , ja kreunde ze.
Ze vond het geweldig , we neukte haar flink , waarbij ze lekker te keer ging en klaarkwam.
M nam haar hierna mee naar de darkroom en Zette haar vast aan het kruis , er stonden een man of 8 omheen die allemaal stonden te genieten van het spel van deze 2 dames.
Af en toe haalde M er een man bij die haar mocht helpen.
Kinky- Yo genoot , wat was ze geil , overgeleverd aan de mooie dame van Cbr.
Later mochten alle mannen meedoen.
Ik zei tegen M van cbr ga is onder haar liggen en lik haar eens , ze deed dat.
Ik stak twee vingers in haar kutje , en vond haar G spot.
Er was gelijk reactie va Yo , en een paar minuten kwam ze spuitend klaar over M van cbr motorstel.
M'n vingers zaten onder het vocht van Yo , en samen likte ze die af of het stroop was.
Een man zat op de grond , en z'n hand Zat helemaal in het kutje van Yo.
Wat een heerlijke geile boel was het in de dark room.
Toen was het tijd voor pauze.
Even na 3 uur ben ik weggegaan van deze heerlijk middag .
Maar wat had ik nog graag gebleven bij deze heerlijk meiden.
Cbr motorstel en Girlgrazy en kinky-Yo en de mannen die er waren
Bedankt voor de geile middag.
Patricia bedankt voor de koffie en de goeie zorgen

Gr. Loodgieter
Nikki007

Re: fantasie kinky-yo

Bericht door Nikki007 »

Wat een geile bedoeling is het daar geweest!
Ik weet uit ervaring hoe geil de beide dames zijn!
M wat heerlijk dst jij nu bepaalde wat er gebeurde met kinky-yo!
Heerlijke fantasie!

XxxNikki
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: fantasie kinky-yo

Bericht door cbr motorstel »

Dat was het zeker.
Jammer dat jij er niet bij was.
Roksie
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 aug 2014 13:07
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: fantasie kinky-yo

Bericht door Roksie »

Als mijn pik kon schrijven dan zou hij meerdere bladzijden vullen over afgelopen zaterdag. Maar helaas.....hij kan niet schrijven. En als er wat uitkomt valt het niet te lezen......haha.
Dus moet ik het zelf doen. En dan blijft het helaas bij een paar regels. En het is ook al in voorgaande berichten weergegeven dus zou ik in herhaling vallen. Het was gewoon een supergeile zaterdag middag. Kinky-Yo en M wat hebben we heerlijk genoten. Jullie zijn super lekkere meiden. Bovendien was het ook een gezellige middag. Lekker kletsen tijdens een bakkie koffie. Wel een beetje jammer dat een stel binnenkwam en kennelijk hun draai niet kon vinden. Eigenlijk wel benieuwd waarom ze zo snel weer vertrokken. Al met al na maandag en zaterdag even wat rust.....pffff. Kijk al weer uit naar het volgende feestje. Meiden en mannen bedankt en tot gauw.
blackjack76
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 sep 2015 12:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: fantasie kinky-yo

Bericht door blackjack76 »

@Loodgieter
Het liep even anders; ik had de mannen die zouden komen een PB gestuurd met afmelding, maar dacht dat jij er sowieso niet zou zijn, vandaar....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten