Super Gangbang met Mathilda, 21 jaar, 4 uur lang Gangbangen!
- patrick1
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Super Gangbang met Mathilda, 21 jaar, 4 uur lang Gangbangen!
Lieve Mathilda.
Leuk om je in de winkel al even te ontmoeten. Schattig dat ook jij zenuwachtig was. Ik was de eerste die jou lekker mocht heffen. Helaas wou iemand veel te snel zijn slappe er in douwen. Ik had je graag klaar gelikt. Ik wilde jouw heerlijke kutje echter ook niet te lang claimen. Je pijpte me heerlijk waarna jij heel duidelijk aangaf dat je door mij op zijn hondjes geneukt wilde worden. Hmmmm ik kwam heerlijk injou kutje klaar. Nog veel plezier lieverd.
Groetjes Patrick
Leuk om je in de winkel al even te ontmoeten. Schattig dat ook jij zenuwachtig was. Ik was de eerste die jou lekker mocht heffen. Helaas wou iemand veel te snel zijn slappe er in douwen. Ik had je graag klaar gelikt. Ik wilde jouw heerlijke kutje echter ook niet te lang claimen. Je pijpte me heerlijk waarna jij heel duidelijk aangaf dat je door mij op zijn hondjes geneukt wilde worden. Hmmmm ik kwam heerlijk injou kutje klaar. Nog veel plezier lieverd.
Groetjes Patrick
-
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hoi Mathilda ,
heb helaas amper van je kunnen genieten vanmiddag.
Kwam er pas heel laat achter dat de aktie verdeeld was over 2 ruimtes.
Had al gelijk het vermoeden dat de andere meid iig niet de dame was van de foto's , maar de andere zaal was dus leeg toen ik ff naar binen gluurde.
Waarschijnlijk had je toen net ff pauze?
Ontdekte later dus wel dat je toch in de andere zaal bezig was , was toen alleen al 2x gekomen bij die andere dame , helaas was de pijp toen wel leeg.
Hoop dat je gauw weer een x komt
heb helaas amper van je kunnen genieten vanmiddag.
Kwam er pas heel laat achter dat de aktie verdeeld was over 2 ruimtes.
Had al gelijk het vermoeden dat de andere meid iig niet de dame was van de foto's , maar de andere zaal was dus leeg toen ik ff naar binen gluurde.
Waarschijnlijk had je toen net ff pauze?
Ontdekte later dus wel dat je toch in de andere zaal bezig was , was toen alleen al 2x gekomen bij die andere dame , helaas was de pijp toen wel leeg.
Hoop dat je gauw weer een x komt

-
- Contacteer:
Mijn eerste gangbang, en wooow wat voor 1 !
Er waren 2 geile vrouwen aanwezig ( Mathilda en Angel ), dat was goed ook want het was best wel druk. Het waren beide top dames ! Ik heb zelf van beide genoten, ik was namelijk die slanke jongen hehehe
Sfeer zat er goed in, geen opdringerige mannen, iedereen had respect voor elkaar.
Complimenten !
Bedankt voor deze super middag ! Zal hem niet snel vergeten.
xx Student
ps: ook complimenten aan de crew van Erotic Cinema, alles zag er strak en netjes uit !
Er waren 2 geile vrouwen aanwezig ( Mathilda en Angel ), dat was goed ook want het was best wel druk. Het waren beide top dames ! Ik heb zelf van beide genoten, ik was namelijk die slanke jongen hehehe
Sfeer zat er goed in, geen opdringerige mannen, iedereen had respect voor elkaar.
Complimenten !
xx Student
ps: ook complimenten aan de crew van Erotic Cinema, alles zag er strak en netjes uit !
- d81
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Dames bedankt voor een enorm geile middag. Heb van jullie beide erg genoten. T duurde even voordat ik doorhad dat Mathilda in een andere ruimte bezig was, maar daarna ook heerlijk van je genoten meid!
En Angel bedankt voor de complimentjes over mn lul. Was een btje verbaasd dat ie helemaal in je keeltje kon, nog nooit meegemaakt en erg lekker!!
xxx Dennis
En Angel bedankt voor de complimentjes over mn lul. Was een btje verbaasd dat ie helemaal in je keeltje kon, nog nooit meegemaakt en erg lekker!!
xxx Dennis
Goed gereedschap
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 0
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
hoi Mathilda wanneer is de volgende GB kon er helaas niet bij zijn gister!!
maar naar al die leuke berichten kijk ik er naar uit.
hoor wel wel hoop ik X
hoor wel wel hoop ik X
-
- Contacteer:
Hahahaha, lieve schat van me, heel lief dat je me vanuit de winkel al een eerste mail stuur, xxx de volgende keer neem je lekker de tijd en gaan we er voor, ik vond het heel erg leuk gisteren en kom zeker graag terug,dae schreef:Lieve Mathilda.
Groetjes Patrick

dikke kus,
XXX Mathilda
-
- Contacteer:
Hoi lieve mannen vrouwen en stellen,
Ik vond het gisteren echt waar in een woord geweldig, en wil dan ook iedereen bedanken voor de fantastische middag met de heerlijke en vooral lekkere sex.
Ik ben goed aan mijn trekken gekomen en kwam ongelofelijk vaak klaar, ik hoop jullie ook? Al die aandacht en lieve woorden,handen en sex! Geweldig!!!! Heerlijk!!!!
Speciale dank wil ik geven aan de super lieve en mega geile Hot Angel die er ook was en heerlijk door de EC ging en genoot van elke man. Ook ik genoot van je lieverd, dit moeten we zeker vaker doen
Ook wil ik de directie en medewerkers bedanken van de EC die gezorgd hebben voor een gezellige, hygiënische en schone EC en de mensen vriendelijk hebben ontvangen en organisatorisch hebben bijgedragen aan deze geweldige middag!
Allemaal bedankt en op naar een volgende geweldige Gangbang Experience
Mochten er nou dingen zijn die je niet goed vond gaan of dat je andere dingen graag juist wel zou zien tijdens de Gangbang of juist niet, laat het me weten zodat ik de Gangbang voor iedereen kan verbeteren en het plezier als maar groter word!
Je mag mij dit mailen op ec@mathilda.biz
Wil je ideeën geven voor een volgende Gangbang of op de hoogte worden gehouden voor volgende Gangbang’s dan kun je je aanmelden voor de gangbang nieuwsbrief op mijn website http://www.mathilda.biz/nieuwsbrief/index.php
onder Gangbang Nieuwsbrief.
Rest mij jullie allemaal een dikke kus te geven en tot de volgende keer!!!
XXX Mathilda
Ik vond het gisteren echt waar in een woord geweldig, en wil dan ook iedereen bedanken voor de fantastische middag met de heerlijke en vooral lekkere sex.
Ik ben goed aan mijn trekken gekomen en kwam ongelofelijk vaak klaar, ik hoop jullie ook? Al die aandacht en lieve woorden,handen en sex! Geweldig!!!! Heerlijk!!!!
Speciale dank wil ik geven aan de super lieve en mega geile Hot Angel die er ook was en heerlijk door de EC ging en genoot van elke man. Ook ik genoot van je lieverd, dit moeten we zeker vaker doen

Ook wil ik de directie en medewerkers bedanken van de EC die gezorgd hebben voor een gezellige, hygiënische en schone EC en de mensen vriendelijk hebben ontvangen en organisatorisch hebben bijgedragen aan deze geweldige middag!
Allemaal bedankt en op naar een volgende geweldige Gangbang Experience
Mochten er nou dingen zijn die je niet goed vond gaan of dat je andere dingen graag juist wel zou zien tijdens de Gangbang of juist niet, laat het me weten zodat ik de Gangbang voor iedereen kan verbeteren en het plezier als maar groter word!
Je mag mij dit mailen op ec@mathilda.biz
Wil je ideeën geven voor een volgende Gangbang of op de hoogte worden gehouden voor volgende Gangbang’s dan kun je je aanmelden voor de gangbang nieuwsbrief op mijn website http://www.mathilda.biz/nieuwsbrief/index.php
onder Gangbang Nieuwsbrief.
Rest mij jullie allemaal een dikke kus te geven en tot de volgende keer!!!
XXX Mathilda
-
- Contacteer:
student1990 schreef:Mijn eerste gangbang, en wooow wat voor 1 !
Complimenten !
xx Student
Hoi lieve Student,
Super bedankt voor je complimentjes, en je heerlijke lichaam natuurlijk

Ik hoop dat je er de volgende keer ook weer bij bent!!!
Het was idd heerlijk druk, en jij ook bedankt he!
Dikke kus,
XXX Mathilda
-
- Contacteer:
Hoi lieve Dennis,d81 schreef:Dames bedankt voor een enorm geile middag. Heb van jullie beide erg genoten. T duurde even voordat ik doorhad dat Mathilda in een andere ruimte bezig was, maar daarna ook heerlijk van je genoten meid!
xxx Dennis
Jij ook bedankt, en gelukkig dat je me wel hebt gevonden,

Heel erg goed dat je van me hebt genoten, en natuurlijk ook van Angel, daar doen we het voor he!
Hopelijk weer tot de volgende keer, je bent altijd welkom!
dikke kus,
XXX Mathilda
-
- Contacteer:
Hoi lieve Maybi,maybi schreef:hoi Mathilda wanneer is de volgende GB kon er helaas niet bij zijn gister!!
hoor wel wel hoop ik X
Binnenkort komt er meer nieuws over een volgende GB en dan hoop ik dat je er ook bij kunt zijn!
Als je je aanmeld voor mijn nieuwsbrief op mijn website dan hou ik je op de hoogte als er weer een Gangbang komt inclusief alle nieuwtjes daarbij!
http://www.mathilda.biz/nieuwsbrief/index.php
En natuurlijk laat ik wat van me horen naar jouw toe, altijd

Ik zie je en hoor je, en hoop dat je er de volgende keer wel bij kunt zijn!
Dikke kus,
XXX Mathilda
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten