SEXY SUZY komt weer naar Amersfoort
Ze gaat helemaal los deze avond , ik hoop jullie ook
Ff lekker gek doen met SUZY.
En geloof mij deze super sexy geile lieve Nymfo is echt overal voor in
En zal niet stoppen voordat iedereen leeg is
Vanaf. 19.00 uur is ze in Arnhem en smiddags is ze in Amersfoort vanaf 12.00 uur
Xxxxxjes.
SEXY SUZY 23 dec v/a 12 uur. KERSTGANGBANG.
-
- Contacteer:
- drogo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: SEXY SUZY 23 dec v/a 12 uur. KERSTGANGBANG.
Hy Wendy
Dankjewel voor informatie. Ik kom wel voor Suzy.. Ik wil haar een sperm douche geven xxx
Dankjewel voor informatie. Ik kom wel voor Suzy.. Ik wil haar een sperm douche geven xxx
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
nog een verslagje door iemand?hoe was ze??
-
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Suzy dankjewel voor de geweldige Kerst middag!
Je bent een prachtig mooie vrouw en als ik alleen maar je prachtige zachte lichaam had mogen strelen dan was dat al een heerlijk ervaring geweest!
Mmm je borsten, je billen je benen je voeten je voelt van top tot teen zo heerlijk aan! Je zag er zo onwijs sexy uit in je kerst pakje!
Het was een grote geile orgie daar met jou! je hebt ons allemaal zo heerlijk verwend meisje!
Zo mooi om te zien hoe je er zelf ook echt van genoot! Pijpen neuken beffen strelen, ongelofelijk geil om dat met jou te beleven, prachtige meid!
Om even in kerst stemming te blijven:
Van alle heren zijn de Ballen en de Piek flink aan hun trekken gekomen, en het werd ook nog een witte kerst ook!
Ik zit nog na te genieten nu! En je bent ook nog erg lief, want je gaf me een super lieve knuffel toen ik afscheid van je nam!
Je bent een topper en je uithoudingsvermogen is bewonderingswaardig! Zoveel uren achtereen seksen, doet niet iedereen je na!
Ik wens je fijne kerst en oud en nieuw en hopelijk zien we elkaar in het nieuwe jaar nog eens weer!
Groetjes, Dick

Je bent een prachtig mooie vrouw en als ik alleen maar je prachtige zachte lichaam had mogen strelen dan was dat al een heerlijk ervaring geweest!
Mmm je borsten, je billen je benen je voeten je voelt van top tot teen zo heerlijk aan! Je zag er zo onwijs sexy uit in je kerst pakje!
Het was een grote geile orgie daar met jou! je hebt ons allemaal zo heerlijk verwend meisje!
Zo mooi om te zien hoe je er zelf ook echt van genoot! Pijpen neuken beffen strelen, ongelofelijk geil om dat met jou te beleven, prachtige meid!

Om even in kerst stemming te blijven:
Van alle heren zijn de Ballen en de Piek flink aan hun trekken gekomen, en het werd ook nog een witte kerst ook!
Ik zit nog na te genieten nu! En je bent ook nog erg lief, want je gaf me een super lieve knuffel toen ik afscheid van je nam!
Je bent een topper en je uithoudingsvermogen is bewonderingswaardig! Zoveel uren achtereen seksen, doet niet iedereen je na!

Ik wens je fijne kerst en oud en nieuw en hopelijk zien we elkaar in het nieuwe jaar nog eens weer!

Groetjes, Dick
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Was geil was er met me vrouw heerlijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten