DAMES GANGBANG datum bekend

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: DAMES GANGBANG datum bekend

Bericht door cbr motorstel »

Ik denk dat ik namens alle dames spreek jij ook bedankt.
En aan alle aanwezige heren bedankt dat jullie loodgieter hebben bij gestaan.
Wij kijken uit naar je verslag
LekkerPaar
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door LekkerPaar »

cbr motorstel schreef:Ik denk dat ik namens alle dames spreek jij ook bedankt.
En aan alle aanwezige heren bedankt dat jullie loodgieter hebben bij gestaan.
Wij kijken uit naar je verslag
Mee eens. ;-)
LeerMeester
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Via deze weg wil ik Motorstel hartelijk bedanken voor het initiatief en hun geweldige inzet!

g heeft genoten! en dat is het voornaamste, ook wij kijken uit naar het verslag van Loodgieter... :D

Ook EC wil ik bedanken voor hun gastvrijheid die zoals gebruikelijk weer hartelijk en prettig was.
Zonder jullie inzet, ( zeker achteraf... ondanks dat de man van m een groot deel al had opgeruimd was er nog genoeg om op te rapen en schoon te maken... ) en dienstverlening zou een evenement als dit stukken minder zijn...

Groetjes LeerMeester & g.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Dank je wel M en loodgieter voor het regelen van deze middag! Ondanks het feit dat er een aantal dames afhaakte is Loodgieter goed gebruikt volgens mij en heeft hij de wel aanwezige dames goed verwend!
Gr
Frank
Try me, you'll love it! :)
homer37
Leeftijd: 51
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door homer37 »

hier een klein verslag van maandag 1 febr.

Maandag 1 februari had ik veel zin om naar de EC in Amersfoort te gaan,
Er is daar altijd wel wat te beleven.
Kom daar maandag de cinema binnen, hele hetero filmzaal vol met mannen, denk bij mij zelf wtf is dit en loop door naar de ruimte waar de kluisjes zijn. Doe het gordijn opzij en zie daar 5 mooie en aantrekkelijke vrouwen.
Er begint mijn iets te dagen, het zou toch niet het vrouwen gangbang feestje voor de loodgieter zijn.
Dat was het dus wel, wordt door de vrouwen naar de hetero zaal gestuurd, de vrouwen hebben nog wat te bespreken.
Na een kwartiertje komt een van de vrouwen de loodgieter op halen, hij moet een blinddoek om doen en wordt door de vrouw meegenomen naar de ruimte met het groten bed in het midden.
Hij moet op zijn buik gaan liggen, dan wordt aan de rest van de aanwezigen mannen uitgelegd dat het eerste uur de dames puur en alleen beschikbaar zijn voor de loodgieter, alleen als de loodgieter aangeeft dat hij niet meer kan mogen de rest van de mannen ook meedoen(uiteraard na goedkeuring van de aanwezige dames zelf).
Loodgieter licht op zijn buik met een blinddoek om, 1 van de dames pakt 2 zweepjes uit een tas en geeft loodgieter de opdracht om bij elke klap op zijn kont van 10 naar 1 te tellen,
De loodgieter is duidelijk onder de indruk van het hele gebeuren en begint van 1 naar 10 te tellen in plaats van anders om maar hersteld zich snel. Naar de tien klappen mag hij op zijn rug gaan liggen en wordt hij wordt hij overal betast en mag zijn blinddoek afdoen. 1 van de dames neemt zijn pik in haar mond een begint hem te pijpen hij kreunt van genot nu neemt 1 van de andere vrouwen het over en zo komen alle vrouwen aan de beurt. Loodgieter weet niet waar hij het zoeken moet en is toch behoorlijk onder de indruk van die mooi vrouwen dan gaat een van de dames op zijn pik zitten en gaat lekker op zijn pik op en neer, 1 van de dames gaat op zijn gezicht zitten en laat zich heerlijk beffen.
Ondertussen beginnen de maan rond het bed aardig geil te worden en besluit 1 van de dames om een andere man te gaan pijpen, loodgieter is nu behoorlijk moe en vraagt de rest van de aanwezige mannen te help.
Ik klim op het bed waar een erg mooie dame licht en voel haar borsten en vinger haar ze pakt mijn harde pik vast en begint me aftrekken na 10 minuten stop ze mijn harde pik in haar mond en begint me heerlijk te pijpen ik kom bijna klaar en haal mijn pik uit haar mond, ze pakt mijn pik weer af te trekken en kan het niet meer ophouden en kom heerlijk klaar.
Ik vinger de mooie dame nog even en merk dat ze klaarkomt, nu maak ik plaats voor de volgende man.
Kijk op de klok en zie dat het al ruim tijd is om weg te gaan, de tijd is voorbij gevlogen.
Terwijl ik mij aankleed geniet ik nog even van de aanblik van zoveel geile en neukende mens, aan het gekreun te horen geniet iedereen met volle teugen van dit alles.
Ik moet nu helaas gaan, maar een ding is zeker dit gaat bij mij de geschiedenisboeken in als 1 van de geilste momenten aller tijden en zal niet snel te overtroeven zijn.

Dus bij dezen alle dames die aanwezige waren BEDANKT uit de grond van mijn hart.

En hopelijk tot de volgen vrouwen gangbang.
homer37 Berichten: 17
cbr motorstel
Contacteer:

Homer 37 bedankt voor je verslag .
Voor ons was het evengoed een geslaagde dag geweest.
We wachten nog op het verslag van loodgieter wat zeker nog gaat komen.
Hij is nu na twee weken vast wel bij gekomen :lol:
Loodgieter
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Maandag middag 1 februari.

Ik had de opdracht gekregen van M van cbr motorstel om om 11.45 uur bij de erotic cinema in Amersfoort aanwezig te zijn.
Ik kwam aanrijden en toen stonden er al 2 stellen en een dame voor de deur.
De auto geparkeerd en naar de cinema gelopen.
We mochten gelijk naar binnen , ik kocht 2 handdoeken en 2 doosjes condooms totaal 20 stuks.
Ik had er nog 5 in m'n zak , dus 25 moest toch genoeg zijn dacht ik zo.
Ik mocht douchen , daarna moest ik de grote ruimte verlaten en naar de hetero zaal gaan.
Daar zou M me op komen halen.
Het was net over 12 uur , maar er zaten best wel wat mannen in de cinema , ik had wel gehoord dat de berichten over de dames gangbang wat uitgelekt waren.
Dus zou het wel eens heel druk kunnen worden.
Om 12.30 kwam meesteres M me ophalen.
Ik kreeg een blinddoek voor , en werd aan de hand van M meegenomen naar de ruimte met het grote bed.
Ik moest op m'n buik op het bed gaan liggen , en M vertelde dat ik ook maar eens moest voelen hoe de zweep voelde , die ik nogal eens gebruikte bij diverse dames.
Ik kreeg 10 klappen met de zweep en moest meetellen van 10 naar 1.
De zweep werd doorgegeven van de ene naar de andere dame.
Ze deden het netjes , en ik kon de pijn van de klappen goed verdragen.
Toen mocht ik open rug gaan liggen , en deed M de blinddoek af bij me.
5 heerlijke dames stonden rond het bed , M van cbr , Lekkersletje , S een volle dam , G van leermeester en Jessica van Lekkerpaar.
Het waren er minder dan ik verwacht had , maar misschien was dit wel beter.
Dit ging ik zeker overleven.
Mannen waren er genoeg , veel bekenden maar ook mannen die ik nog nooit gezien had.
Ik telde er zo maar 25.
De dames kropen bij me op het bed en begonnen me overal te kussen en te strelen , door toch wel de spanning en al de toeschouwers , was m'n pik nog maar een zielig klein ding.
Jesus dacht ik , hij gaat me nu toch niet in de steek laten , wat krijg ik dan niet over me heen.
M begon me te pijpen , hij reageerde heel langzaam , maar naar verloop van tijd kwam er toch leven in.
S . nam het over , toen Jessica terwijl haat tieten lekker over m'n buik schuurde , M likte m'n ballen.
Toen nam Lekkersletje het over , m'n pik stond op volle sterkte toen L eraan begon.
Ze is 22 jaar maar wat kan ze pijpen , ze werkt m'n pik tot aan m'n ballen in haar strot.
G van leermeester was de volgende die me pijpte.
Waar had ik dit aan verdiend , je hebt van die gasten die moeten zich met een bomgordel om eerst opblazen , om aan 7 maagden te komen.
Dit was 1000 maal beter , ik heb niets met maagden , geef mij deze heerlijke rijpe geile dames maar.
Nadat G me pijpte , kreeg ik een condoom om en kwam Jessica met haar heerlijke geringde kut bovenop me zitten , en begon te rijden op m'n pik.
M van cbr liet haar kutje op m'n gezicht zakken , en ik begon haar te likken .
Toen kwam M op me zitten , langzaam nam ik het over en zette haar op haar knieën op het bed en neukte haar langs achter
De volgende was G van leermeester , deze heerlijke dame neukte ik voor het eerst , haar meester blijft dan in haar buurt , want ze raakt helemaal intrance als ze goed geneukt wordt.
Toen was aan de beurt , een wat vollere dame die goed veel Herrie maakt als ze geneukt wordt
Ik denk ik hou me groot , Lekkersletje wil ik ook nog neuken voordat de mannen mee mogen doen.
Maar toen ik begon te neuken , gaf m'n pik het na ruim een uur toch even op.
Dat was het tijdstip dat de aanwezige mannen mee mochten gaan doen.
De mannen waren geil , en dat hebben de dames geweten , ze hadden allemaal de beschikking over heel veel pikken .
Hier en daar moest er wat afgeremd worden , omdat de dames geen rust gegunt werden.
M en Jessica lagen op het bed , met wel 8 mannen erom heen
Lekkersletje pijpte een vent terwijl ze gelijk geneukt werd , G werd op de bank geneukt en leermeester hield haar goed in de gaten , maar wat genoot ze.
S. kreeg de ene na de andere pik in haar gaatjes.
Het was een super middag , die M voor me geregeld had.
Rond 4 uur was ik toch redelijk naar de kloten.
En ben ik na gedoucht te hebben vertrokken.
Cbr motorstel H en M bedankt voor het organiseren van deze middag.
Lekkersletje , dame S Leermeester en g en Jessica fijn dat jullie erbij waren.
Hoop jullie de 29e weer te zien.
Dikke kus van mij.
Erwin en Patricia bedankt voor de goede zorgen.

Gr. Loodgieter.
Laatst gewijzigd door Loodgieter op 22 feb 2016 09:58, 2 keer totaal gewijzigd.
cbr motorstel
Contacteer:

Mooi geschreven Loodgieter,
Voor ons was het ook een enerverende dag geweest.
Het was voor mij ook een tegenvaller dat er maar vijf dames waren, er waren twee dames die zich netjes hadden afgemeld.
Wel had ik pbtjes gehad dat in Arnhem en Hilversum de datum was doorgegeven door een persoon :twisted:
Er waren zeven dames die daardoor dit feestje aan zich voorbij lieten gaan.
Ze hadden begrepen dat het erg druk zou worden en zijn afgeschrikt.
Volgens Erwin zijn er zo,n vijftig mannen binnen geweest.
Maar het heeft de pret niet mogen drukken wij de dames en jij hebben een leuke en geile middag gehad.
En aanwezige heren bedankt dat jullie je aan de regels hebben gehouden ,en pas aan de dames kwamen nadat jullie mochten inspringen.
Gr M
LeerMeester
Leeftijd: 56
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Leuk om je verslag nu te lezen Loodgieter..
Inderdaad heeft g erg genoten.
Wwij vonden het leuk, om de Deelnemers te ontmoeten en kennis te maken.
Helaas moeten W/we de 29ste verstek laten gaan wat W/we zeer betreuren maar een volgende keer beter..
Het is zeker een middag geweest om bij te schrijven en W/we kijken uit naar de volgende...

Groetjes LeerMeester & g.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten