Geen ervaring
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 25
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Geen ervaring
Wij zijn een leuk jong stel wat wel een keer een geile belevenis wil mee maken! Nu las ik dat er normaal vooral mannen komen, zijn er speciale momenten voor stellen? En wat zijn jullie ervaringen in Amersfoort?
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Geen ervaring
Hallo geilstel,
Wij hebben al wat ervaringen kunnen opdoen en de meesten ervaringen zijn positief. mocht je meer details willen weten of iets dergelijks, stuur dan ff een prive berichtje.
Gr,
V&r
Wij hebben al wat ervaringen kunnen opdoen en de meesten ervaringen zijn positief. mocht je meer details willen weten of iets dergelijks, stuur dan ff een prive berichtje.
Gr,
V&r
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Goedemiddag,
Leuk dat jullie van die spannende ideen hebben..... Ikzelf ben hier nog nnooit geweest maar ben van plan om snel (misschien morgen) een keer te gaan kijken. Als het jullie leuk lijkt mij hier een keer te ontmoeten hoor ik dit graag van je. Evt kunnen we elkaar ook eerst beter leren kennen op msn of iets dergelijks.
Ik hoop van jullie te horen!
Groetjes en een klein kusje
Leuk dat jullie van die spannende ideen hebben..... Ikzelf ben hier nog nnooit geweest maar ben van plan om snel (misschien morgen) een keer te gaan kijken. Als het jullie leuk lijkt mij hier een keer te ontmoeten hoor ik dit graag van je. Evt kunnen we elkaar ook eerst beter leren kennen op msn of iets dergelijks.
Ik hoop van jullie te horen!
Groetjes en een klein kusje
zin in morgenmiddag ? ben heteroman van 44jr!
Vinroo schreef:Hallo geilstel,
Gr,
V&r
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Hoi,
Ik ben pas twee keer geweest.
Mijn ervaring is wisselend. De ene keer een heerlijke groep potente heren, de volgende keer meer bejaarde kijkers met een enkele jongere potente kerel.
Ik heb wat gebabbeld met zeer ervaren bezoekers en het blijkt toch altijd de vraag wie er zullen zijn. Het maakt wel uit of je een oproepje plaatst. Bij een oproep is het drukker dan zonder een oproep.
Ik heb ook een vriendje die mee gaat. We zijn ook in een andere sexbios geweest. Tot nu toe heb ik vooral wat met andere mannen gedaan. Er was vorige keer wel een stel en we hebben met zijn vieren met de eigen partner gespeeld op het grote matras. Er zijn wel handen naar en in de intieme delen van de andere partner geweest, maar verder wilde de andere dame niet gaan. Toch vond mijn vriendje het wel leuk om even met een andere vrouw te spelen.
We zijn ook op zoek naar een stel die wellicht partnerruil zou willen doen.
As je voor het eerst komt en je hebt niet eerder zoiets gedaan, kan je liever mensen een pb sturen en geen oproep doen. Dan is het stiller. Je kan dan eerst even wennen aan de locatie en van elkaar genieten. Mocht er wat bij zitten naar jullie smaak dan kan je alsnog verder gaan.
groetjes, tammm
Ik ben pas twee keer geweest.
Mijn ervaring is wisselend. De ene keer een heerlijke groep potente heren, de volgende keer meer bejaarde kijkers met een enkele jongere potente kerel.
Ik heb wat gebabbeld met zeer ervaren bezoekers en het blijkt toch altijd de vraag wie er zullen zijn. Het maakt wel uit of je een oproepje plaatst. Bij een oproep is het drukker dan zonder een oproep.
Ik heb ook een vriendje die mee gaat. We zijn ook in een andere sexbios geweest. Tot nu toe heb ik vooral wat met andere mannen gedaan. Er was vorige keer wel een stel en we hebben met zijn vieren met de eigen partner gespeeld op het grote matras. Er zijn wel handen naar en in de intieme delen van de andere partner geweest, maar verder wilde de andere dame niet gaan. Toch vond mijn vriendje het wel leuk om even met een andere vrouw te spelen.
We zijn ook op zoek naar een stel die wellicht partnerruil zou willen doen.
As je voor het eerst komt en je hebt niet eerder zoiets gedaan, kan je liever mensen een pb sturen en geen oproep doen. Dan is het stiller. Je kan dan eerst even wennen aan de locatie en van elkaar genieten. Mocht er wat bij zitten naar jullie smaak dan kan je alsnog verder gaan.
groetjes, tammm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten