mijn ervaring afgelopen vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
eevhoek
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

mijn ervaring afgelopen vrijdag

Bericht door eevhoek »

Afgelopen vrijdag, na een tijd niet geweest te zijn, maar weer eens naar Amersfoort. Het was jongerendag, maar dat was niet de reden van mijn bezoek. Om ongeveer 19.30u kwam ik binnen. Het was redelijk rustig. In de heterozaal zaten een aantal mannen van verschillende leeftijd naar de getoonde film te kijken. In de darkroom (en later in de homozaal) waren twee mannen elkaar heerlijk aan het verwennen, ze maar lekker hun dingen laten doen en genieten... dat is nu eenmaal niet mijn ding... maar zij hadden veel plezier zo te zien en te horen.
Ik ben ook maar in de heterozaal gaan zitten, de getoonde film zorgde voor wat opwinding. Kijkend naar de film ving ik een gesprek op tussen 3 aanwezige mannen: nogal erg vrouw onvriendelijk. Ik begrijp na het horen van hun gesprek, dat er vrouwen/stellen zijn die niet meer langs komen bij Erotic Cinema. Hun aanwezigheid was er puur opgericht om een vrouw te gaan neuken, de vrouwen die volgens hen in de cinema komen, moet daar ook alleen maar komen om geneukt te worden door de aanwezige mannen. Alleen neuken met hun eigen partner is niet genoeg. Dan zouden die vrouwen maar niet in de cinema moeten komen. Let op: dit is hun opvatting niet de mijne!
Ik kan zelf al heerlijk genieten als ik een stelletje samen zie genieten en samen seks hebben, netjes van een afstandje. Ik zal me niet opdringen. Misschien een toenaderingspoging, maar nee=nee en dat zal ik respecteren.
Uit de gesprekken van de 3 mannen maakte ik op de er een jonger stel binnen gekomen was. De heterozaal liep langzaam leeg. De heren kwamen terug, er gebeurde niks en het leek er op dat er ook niks zou gebeuren. Nieuwsgierig geworden naar het stel even een rondje gemaakt door loungeruimte en darkroom. Inderdaad een jong stel, met een mooie jonge vrouw. Het stel liep richting heterozaal. Ik wilde daar ook maar weer een plekje zoeken, het was daar ineens goedgevuld. De negatieve verhalen van de 3 mannen logen er niet om... hier wilde ik niet bijhoren... dus maar op de bank in de loungeruimte naar de daar getoonde film kijken.
Even later kwam er een iets ouder stel binnen, ze stonden bijna meteen innig te zoenen en het leek erop alsof ze meer wilden. Even later vertrokken ze richting heterozaal, ik dacht nog... niet doen... dat zijn jullie niet waard. Een tijdje later ben ik weer eens gaan kijken bij de heterozaal. Jullie stonden in een gloryhole-hokje achter de heterozaal. Ook daar was het een drukte. Even later werd het wat rustiger, het hokje naast jullie was leeg. Vandaar uit ben ik maar de heterofilm gaan staan bekijken. Het klonk of jullie het naar jullie zin hadden en fijn van elkaar genoten. Ook bij mij kwam er een stukje opwinding. Stiekem een paar vingers door de gloryhole, geen afwijzing... even later een paar meer... ik raakte per ongeluk de been van de vrouw aan... geen reactie... door mijn opwinding durfde ik iets meer... duidelijker en steviger strelen... geen afwijzing... ik bleef door strelen en kwam bij je kutje... zachtjes strelen... je lipjes werden natter en natter... een stukje naar binnen... ik heb je een tijdje lekker staan vingeren. Je hebt het fijn gevonden?
Jullie ging naar de heterozaal, waar het jonge stel een beetje met elkaar aan teasen was. Jullie hebben er even gezeten, ben in jullie buurt gaan staan en een beetje met mezelf gespeeld. Jullie bleven daar niet lang en vertrokken even later.
Stel bedankt... ik heb heerlijk kunnen genieten van jullie. Toen jullie vertrokken nog even heerlijk mijzelf naar een hoogtepunt gebracht en daarna ben ook ik maar weer eens naar huis gegaan.
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: mijn ervaring afgelopen vrijdag

Bericht door cbr motorstel »

Die verhalen van die mannen die jij gehoord hebt zijn helaas werkelijkheid in de EC.
Dat mannen denken dat ze sex garantie hebben als ze twaalf euro hebben betaald en er een vrouw aanwezig is.
Dan moeten ze naar de hoeren gaan en dan hebben ze nog geen sexgarantie want ook een hoer kan je weigeren.
Wij hebben vaak meegemaakt dat er stellen weggingen omdat sommige mannen zich niet konden gedragen of als ze net binnen waren er als bijen op de honing achter ze aan liepen.
Zo blijven de stellen weg dus heren als jullie willen dat wij vrouwen blijven komen Neem een voorbeeld aan eevhoek .
En wat ook kan en mij regel is VRAAG of je de vrouw mag aanraken .
Ik ben blij dat je als nog hebt genoten van het aanwezige stel en bij de film tot een hoogtepunt bent gekomen ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten