maandag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
angela100
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

maandag

Bericht door angela100 »

maandag 2mei weer eens naar cinnema geweest.het was erg rustig toen wij binnen kwamen.eerst mij even omkleden jurkje aan met rits aan voorkant kousen aan met kant, mooi laarsen doorschijnend bh onderbroekje met een open kruisje .moet wel beetje spannend leuk maken voor de mannen en vrouwen. toen zijn we in de bios gaan zitten kutje werd al aardig nat man was heerlijk aan vingeren toen ben ik op het bed gaan liggen ritsje open ben me zelf gaan vingeren vind man geweldig om naar te kijken.het bleef erg rustig nog wel even een man afgetrokken die in hokje stond.toen ben ik in de sling gaan liggen mijn man was me lekker aan neuken tot me verbazing kwam nog man bij.heel relax en vriendelijk en vroeg of hij mog kijken .wij vonden dat natuurlijk leuk en geil hij ging mij later lekker met tieten spelen beven en vingeren .hij vond mij heerlijk kutje hebben.als mannen zich relax gedragen en niet opdringerig zijn dan mogen ze ook lekker genieten dan genieten wij ook .was een gezellig avondje. mischien volgende keer wat drukker
James113
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: maandag

Bericht door James113 »

Zijn jullie er morgen ook ?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten