heyhey, was benieuwd wie dat stelletje was van de gangbang van vanavond.. heb wel zin in nog een keer! ik was de jongste van het stel en je had me lekker gezogen en daarna waren we nog even los gegaan.
mail me anders maar even josvandijk_@hotmail.com
Vanavond zijn we weer eens op stap geweest...
Het was nog vrij rustig toen we binnenkwamen, maar naarmate de klok richting 19.30 uur ging werd het in de erotic drukker.
Er liep een mooie rustige man rond (R) waar we even een praatje mee maakten, en toen Lee even naar het toilet ging stond ik alleen met R. te babbelen in het gangetje, ik kreeg al geile kriebels, maar liet het nog even voor wat het was, en ging terug naar de cruisingruimte waar Lee ook weer was.
Maar lang hield ik het niet vol, ik ging naar de heterozaal waar R ook al was. Ik kroop naast hem op de stoel en weer voelde ik de spanning in mijn lijf opkomen.
Wat een heerlijke man zat hier, en binnen no-time waren we dan ook hevig met elkaar bezig. Alles kwam aan bod, mijn borsten mijn drijfnatte kut en geile mond.
Zijn heerlijke gladde pik, mooie lijf en lekkere tong, omringd door mannen die meegenoten van het schouwspel totdat hij geweldig geil, kreunend en genietend tussen mijn borsten klaar kwam….heerlijk dat warme zaad over mijn lijf…
Daarna hebben we even rust genomen, en wat gedronken maar ja ik kan niet lang stilzitten daar, dus terwijl R zijn rust nam, om weer heerlijk op sterkte te komen heb ik me laten gaan met een man of 5, op de bank en in de sling waar ook Lee me naar een geweldig hoogtepunt vingerde. En in de sling wederom lekker geneukt door P en R., kronkelend van genot en met de nodige kreetjes kwam ik heerlijk klaar.
Heerlijke neukbeurten gehad en lekker gepijpt… daarna terug naar de cruisingruimte en op het bed nog even heerlijk geil getrokken, gepijpt, gevingerd en natuurlijk keer op keer klaarkomen….wat en genot… mmmmmmmmm
Nadat ik weer even wat gedronken had en bij Lee ging staan en hem pijpte, zag ik ineens een erg leuke jonge vent staan.
Terwijl ik Lee heerlijk diep pijpte keek ik die jongen recht in zijn ogen aan, hij vond het geil, want ik zag zijn pik groeien in zijn broek …..mmmmm
Zijn broekriem ging af en hij haalde een enorm mooi apparaat uit zijn broek…Ik stak mijn hand uitnodigend uit, daar liet hij geen gras over groeien en ik nam die heerlijke mooie schone gladgeschoren pik in mijn handen terwijl ik Lee nog steeds pijpte. Wat een heerlijk geil ding zeg. Ook hem begon ik te pijpen en niet lang erna had ik beide pikken tegelijk in mijn mond.
Die jongen J. werd keihard, en kreunde hoorbaar van genot toen mijn warme tong over zijn eikel gleed en zijn pik diep achter in mijn keel verdween, met een beetje hulp van Lee zijn duwkracht tegen mijn achterhoofd…..Daar wilde ik wel heerlijk door geneukt worden, en ook dat vond J geen probleem. Ik op de rand van het bed en hij met zijn loeiharde pik schoof zonder moeite naar binnen, ik kronkelde en kreunde en gilde terwijl ik geweldig klaarkwam en even later spoot hij het condoom giga vol hihih… Het was een waar feest!!!
Daarna nog door een aantal mannen gevingerd, gebeft en onder gespoten, zodat de avond weer met een goed en verzadigd gevoel afgesloten kon worden.
Gelukkig heeft Jan een heerlijke douche staan, waar ik me voor we weer huiswaarts gingen even lekker kon opfrissen.
Al met een al een geweldig geile en lekkere spannende avond gehad.