Verwarming

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Verwarming

Bericht door EroticCinemaTeam »

Van bezoekers krijgen we gemengde reacties betreffende de temperatuur in de filmzalen/darkroom etc. Menig bezoeker loopt naakt rond waarbij het al gauw fris kan aanvoelen. Op andere momenten kan daarentegen bij drukte de warmte weer zorgen voor klamme ongewenste lucht. Ondanks dat er een nieuw systeem wordt geïnstalleerd horen we graag hoe jullie daarover denken. Geef je mening.
Met vriendelijke groet,
Het EroticCinema Team
publiclover
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: Verwarming

Bericht door publiclover »

tot nu toe vond ik het aan de koude kant. Mijn idee is, zet de verwarming op vrijdag iets lager en ook tijdens een party. Loop verder zelf ook af en toe even naar binnen om te voelen hoe het is met het klimaat.
kinky
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door kinky »

EroticCinemaTeam schreef:Van bezoekers krijgen we gemengde reacties betreffende de temperatuur in de filmzalen/darkroom etc. Menig bezoeker loopt naakt rond waarbij het al gauw fris kan aanvoelen. Op andere momenten kan daarentegen bij drukte de warmte weer zorgen voor klamme ongewenste lucht. Ondanks dat er een nieuw systeem wordt geïnstalleerd horen we graag hoe jullie daarover denken. Geef je mening.
Met vriendelijke groet,
Het EroticCinema Team
Ach, als het te warm is kunnen ze ook zelf even de verwarming uitdraaien toch?
amersfoortsbinky
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN

Bericht door amersfoortsbinky »

Met de temperatuur is niets mis mee in de Cinema. Als je met wat meer bent is het al snel te warm.

Misschien in de winkel eens een flesje glijmiddel kopen van durex de rode flesjes.

Of niet alles uit doen, vindt het ook wel spannend iets te raden over te laten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten