Ze nemen plaats op de voorste rij van de homozaal (in de aankondiging stond iets van bi, herinner ik me) en gaan met elkaar zitten spelen. Uiteraard staat het al snel stampvol kijkende mannen die allemaal hopen op meer. En ik moet eerlijk toegeven dat ik er een van ben, want ik zou graag met haar willen spelen. Maar daar lijkt niets van terecht te komen. Ik kan me voorstellen dat ze geïntimideerd zijn door de enorme meute die als een zwerm bijen om hen heen blijft zoemen.
Als ze naar de grote ruimte gaan waar hij op een grote handdoek op bed gaat liggen, begint zij hem uitgebreid te verwennen. Ze is slechts gekleed in een minuscuul stringetje dat werkelijk niets te raden overlaat. Zo'n 30 mannen staan er omheen, ademloos te kijken naar wat er gebeurt. Bijna letterlijk ademloos, want met al die blote lijven en de airco die al een paar weken kapot is begint de temperatuur behoorlijk te stijgen. Zij buigt zich voorover en begint hem te pijpen. Haar kontje steekt verleidelijk naar achteren en ik zie een behoorlijk aantal mannen hetzelfde denken als ik. Dan zegt iemand het hardop: "Ik zou hem er zo in kunnen schuiven". Inderdaad, zo lokt dat naar achter gestoken kontje. Maar gelukkig weet iedereen zich te gedragen. Zonder haar toestemming zitten we niet aan haar. Dan gaat ze op haar rug liggen en neemt hij de orale verwenning over. Hij likt haar klitje en neukt haar met zijn vingers. Ze kijkt om zich heen naar alle mannen die er in een kring omheen staan. Uit al die mannen kiest ze er 1 uit en dat is Hou Hem Hoog. Hem wenkt ze dichterbij en terwijl ze door haar vriend gebeft wordt, begint ze hem te strelen en dan te pijpen. Veelbelovend....
Dan wordt het toch echt te warm met zoveel mensen en de dame breekt het spel af om te pauzeren op een koelere plek. Ze hebben, voor zover ik het in de gaten heb gehad, verder niets meer met de aanwezige heren gedaan. Ik weet niet of het door de overweldigende drukte komt of dat ze daar niet echt voor kwamen...
Gelukkig besluit een flink aantal mannen dat het tijd is om te vertrekken, waardoor het iets minder druk wordt.
Terwijl het stel Lightningcrush buiten aan het roken is, arriveert een nieuw stel dat niet had aangekondigd te komen. Ze noemen zich Hotleggs Hij heet J en en zij heet T. T had de zus kunnen zijn van de dame van het eerste stel. Ze is ook lang, nog langer zelfs met benen tot aan de hemel, ook heel slank, lang haar en kleine borstjes die parmant omhoog steken. Ze kleed zich om in een miniscuul setje dat niets te raden overlaat. Ik complimenteer haar met hoe prachtig zij eruit ziet. J en T doen het rustig aan. Ze gaan eerst even naar buiten en nemen daarna op de bank plaats. Ze spelen een beetje met elkaar en later begint ze Hou Hem Hoog, die "toevallig"

Nadat J een tijdje lekker heeft geneukt, vraagt hij mij of ik een condoom heb. Ik weet niet hoe snel ik die om moet doen. Ik heb er echt zin in. J staat zijn plaats tussen de benen van T aan mij af en ik steek zonder dralen mijn kloppende pik in haar ongelofelijk strakke kutje. En dan bedoel ik echt heerlijk strak, knijpend, samentrekkend. Een soort rondommassage voor de pik. Ik neuk haar lekker een tijdje, totdat zij zegt: "misschien willen je collega's ook even". Inderdaad, omdat het zo zalig is vergeet ik even dat er nog meer liefhebbers staan te wachten. Zo zijn daar Rakkertje, Hou Hem Hoog en een aardige zwarte jongen met een enorme lul (ben zijn naam even kwijt). Hij wordt door T gepijpt en komt klaar. Verschillende andere volgen zijn voorbeeld en spuiten over T's slanke lijf.
Tussendoor neemt J het weer even over. Dan vraag ik of ik T op z'n hondjes mag nemen. Ze gaat op haar knieën zitten en ik kom achter haar knielen. Ze haakt haar voeten achter mijn benen, waardoor ze e extra goed naar binnen trekt. Ik begin haar strakke kutje opnieuw te neuken en het is weer heerlijk. Ik hou het nog best enige tijd vol, maar dan explodeer ik in een golf van lust, diep in haar, terwijl ze mijn pik helemaal omsluit. nadat ik gekomen ben laat haar kutje (en haar achter mijn benen gehaakte voeten) mij niet los. Ze is nog iemand aan het pijpen en gaat daar rustig mee door. Het lijkt of ik vacuüm gezogen vast aan haar zit. En het is helemaal geen onaangenaam gevoel. Ik blijf lekker een tijdje zitten tot zij klaar is met wat ze aan het doen is, waarna haar kutje zich ontspant en ik los kom. Ik bedank haar met een kus voor de heerlijke ervaring. J zegt dat het genoeg is zo. Hou Hem Hoog had gehoopt dat hij nog even kon neuken, maar J zegt nee. Hij mag nog wel over haar heen spuiten en dat doet hij met verve. Met grote klodders zaad verft hij haar buik en borsten. "Zes dagen opgespaard" zegt hij.
J en T gaan douchen en het is inmiddels bijna 6 uur en tijd om wat te gaan eten. Een aantal van de mannen spreekt af na het eten terug te komen om te zien wat de avond van de naaktdag brengt.
Na een voedzame maaltijd en een frisse douche kom ik om half 8 weer terug in de EC. Daar zitten Rakkertje, Hou Hem Hoog en nog een paar mannen. Niet veel, dus mocht er nog actie komen, dan hebben we een gezellig klein clubje. En daar komt ook de eerder aanwezige zwarte jongen weer binnen met een goede boodschap. Er staat een stel bij de balie en waarschijnlijk komen ze binnen.
Niet veel later zie ik de deur opengaan en het stel binnenkomen. Het is Hotstel. De man M is een grote vriendelijke vent. S is een klein blondje met lang haar en een welgevormd lichaam, gehuld in een zomers jurkje. Meteen bij de deur haalt M een blinddoek tevoorschijn en ondanks licht tegenstribbelen laat S zich die omdoen. Hij leidt haar naar binnen en laat haar bij de lockers wachten terwijl hij zich heel rustig uitkleedt. Niemand zegt wat, dus ze weet niet hoeveel mannen er zijn en dat alle ogen op haar gericht zijn. Als hij uit de kleren is geeft M aan S de opdracht om op het grote bed te gaan staan. Dat vindt ze best eng, want je staat daar heel wankel en als je niets kunt zien is het helemaal moeilijk om je evenwicht te bewaren. We helpen haar met vereende krachten het bed op en ondersteunen haar zodat ze niet valt. M laat weten dat we haar mogen betasten. Dat gaan we natuurlijk meteen doen en daardoor kunnen we haar niet meer ondersteunen. Dat is echter makkelijk opgelost. De zwarte jongen en ik bieden haar aan beide kanten een harde pik aan om zich aan vast te kunnen houden. Zo valt ze niet om en kunnen wij haar heerlijke lijf verkennen. Eens tuk of 5 mannen zitten met handen overal over en in het lichaam van S. Ze heeft een heerlijk zacht kontje, mooie stevige borsten en een fijn kutje met een streepje blond haar erboven.
Boven het bed hangen twee stangen aan kettingen met handboeien (leren straps) eraan. Dat brengt M op een idee. Hij maakt de kettingen los en haalt een van de 2 stangen eraf. "Wat is dat?" vraagt S. Maar M vertelt haar niet wat hij wil doen. Hij legt de stang op het bed en zegt dat ze moet gaan liggen. Ik help haar om dat te doen, want ze staat nog steeds heel wankel. Als ze ligt kruip ik tussen haar benen om dat kutje met mijn tong te verkennen.
Wat M wil doe is de stang in haar knieholten, S met opgetrokken benen en haar polsen in de boeien. Omdat dat met de leren straps niet lukt haalt hij een paar meegebrachte straps tevoorschijn. Samen binden we haar vast. Ze ligt nu op haar rug met opgetrokken knieën en moet zelf de stang vasthouden. We leggen haar op aanwijzing van M op de rand van het bed zodat ze zo geneukt kan worden. Aangezien ik graag vooraan sta

Vervolgens komen achtereenvolgens o.a. Rakkertje, Hou Hem Hoog en de zwarte jongen aan de beurt. We wisselen elkaar een beetje af. Met de grote pikken heeft ze best moeite. Ze kronkelt dan alle kanten op, alsof ze moeite heeft die te verwerken. Als de zwarte jongen zijn grote ul in haar steekt, zeg ik: "Die voel je he?" Ze geeft een gilletje om aan te geven dat dat inderdaad het geval is. Er is ook nog iemand die over haar borsten spuit. Na een tijdje last M een pauze in. S mag haar blinddoek af doen en ziet nu pas wie haar allemaal geneukt hebben. Aangenaam kennis te maken.
Na een pauze zet M haar gebukt tegen het bed en is hij zelf de eerste die haar op deze manier neukt. Daarna mogen wij weer. En dat doen we met verve. M weet precies hoe hij S moet laten klaarkomen door razendsnel met zijn vingers haar kutje te bewerken. En dan bedoel ik echt razendsnel. De spetters vliegen daarbij om onze oren. Ook als hij haar later in missionarishouding neukt doet hij dat op een gegeven moment met hele korte snelle bewegingen en dat lijkt hetzelfde effect op S te hebben. Goed om te zien. Ik heb erg veel zin om haar ook nog even op z'n hondjes te neuken en dat mag nog net even, want M kondigt aan het zo te willen gaan afronden. Nadat ik haar nog even hard genomen heb, neukt M haar nog een laatste keer en spuit Hou Hem Hoog een tweede enorme lading zaad over haar lichaam. Wat kan die vent spuiten zeg. Na een douche vertrekt Hotstel weer om een uur of 9. We blijven met een klein clubje over en kletsen tot sluitingstijd en gaan daarna nog wat drinken.
Wat een topnaaktdag!