Hey levensgenieters,
Nog even niet eerder kunnen reageren ivm mijn werk.
Ik kwam rond 16.00 uur binnen en kwam een bekende tegen die ik even sprak, hoorde dat net 1 dame was vertrokken. Bij binnenkomst zag ik gelijk dat de sfeer top was, dus gelijk de kleren de lokker in.
Op het matras was een man en een vrouw lekker aan het genieten van elkaar, heb daar met plezier naar gekeken. Ben zelf sociaal en wil altijd eerst even contact maken, het bleken Wesley en Mimi te zijn. Al snel was er een klik na het contact met Mimi en heb Mimi lekker gestreeld overal en later begon ze me heerlijk te pijpen, wat een mooie en spontane dame.
Daarna gingen Wesley en Mimi naar de darkroom en ze vonden het wel oké als ik mee ging. Daar aangekomen stond een dame aan het kruis, lekker met haar borsten bloot. Mimi mocht met haar spelen, prachtig 2 vrouwen samen met elkaar. Heb haar meester ook gevraagd of ik mee mocht spelen en kreeg toestemming, heerlijk ondertussen ook met Mimi gespeeld.
Mimi gaf aan dat het allemaal wel war harder mocht en de meester genoot ook van het perfecte lichaam van Mimi. Ondertussen mijn aandacht verlegt naar de dame aan het kruis, tijdens het spelen mer haar borsten gevraagd of ik haar mocht vingeren, dat vond ze goed, wat een geik gevoel. Ik had wel door dat ze nog niet ervaren was, maar dat vind ik wel prettig. Meester zag dat ik aan het vingeren was, maar de dame gaf gelijk aan dat ze toestemming had gegeven. Toen zei Mimi hè wat doe je nu? Ga je met haar verder, prachtig moment...
Heb de hele middag heerlijk genoten, wil de 2 genoemde personen bedanken voor de top middag.
Hoop jullie weer een spontaan of middels een pb-tje te ontmoeten.
Groeten,
Dave
Verslagje van vandaag (10 aug)
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Verslagje van vandaag (10 aug)
Balen, was in Arnhem en daar was niet veel te beleven.
Hopelijk kom ik Mimi gauw tegen in de ec.
Hopelijk kom ik Mimi gauw tegen in de ec.
Gebruikers op dit forum: Humper, maximlllah en 17 gasten