Vrijdagmiddag 19-08 bi stel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Mial
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Vrijdagmiddag 19-08 bi stel

Bericht door Mial »

Heren (en dame maar daar geldt dit niet voor)

Wij waren erg blij met alle "positieve reacties, berichten, verslagen en bedankjes" hier.

Net als de vorige keer blijft het akelig stil en is het maar gewoon wat Mi doet allemaal in de bios.

Blijkbaar is het niet goed genoeg wat ze doet allemaal, daar we van anderen dingen wel van alles lezen.

Ik denk ook dat wij voorlopig niet aangekondigd meer gaan komen en eventueel andere filialen of bioscopen gaan proberen.

Dus beproef je geluk als je ons weer een tegenkomt.

Mial
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag 19-08 bi stel

Bericht door Benno2 »

Tijdens het bezoek van Mial gisteren kwam ik even binnenwippen. Heb het feestje dus maar kort meegemaakt.
Maar Al heeft volkomen gelijk, want Mi is een echte topper, die het verdient om genoemd te worden in een geil verslag.
Ik heb het stel Mial al een aantal keer meegemaakt in de EC, maar er nog niet eerder over geschreven.

Mi is een prachtige vrouw met lekker veel rondingen. Volle borsten, een mooie kont en een gepierced kutje.
Ze is dol op pijpen en op zaad en ze wordt graag uitgebreid en langdurig geneukt. Ik had gisteren de indruk dat dat ook zeker gebeurde.
Ik kwam om half 4 binnen en had maar kort tijd. Kennelijk was er net een pauze in de actie. Er werd wat gedronken en gerookt. CBR was er ook, maar M en H stonden op het punt om te vertrekken.

Mi en Al bleven gelukkig nog. Een aantal heren die al met ze bezig waren geweest begonnen Mi haar borsten te strelen en ik voegde mij bij hen.
Mi twijfelde over of ze weer in de sling zou gaan liggen, of toch op het bed. Ze koos voor de sling, dus liepen we richting darkroom. Daar hielp ik haar om haar benen in de beugels te krijgen en omdat ik toch tussen haar benen stond greep ik de kans om haar eens lekker te likken. Daar wordt ik altijd erg geil van, dus heb ik snel een condoom omgedaan om haar te neuken. Met een aantal andere mannen wisselden we af om Mi te neuken. Ook werd ze een paar keer flink aan het spuiten gebracht. Dave kwam klaar in haar mond, wat ze heerlijk vindt. Op een gegeven moment verplaatste het hele circus naar het grote bed en daar ging Mi gewoon verder met een groep mannen die haar verwenden.
Ik had echter geen tijd meer en moest er helaas weer vandoor.

Mi en Al, heel veel dank. Ook voor de vorige keren. Jullie zijn een aanwinst voor de EC.
Ik hoop dat andere aanwezigen ook hun ervaringen met dit heerlijke stel delen.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Mial
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Mial »

Thnx benno

Leuk dat je dit geschreven hebt.

Tenminste nog iemnd die laat zien dat hij het waardeert.

xxx

Mial
B_Lucas
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door B_Lucas »

Hoi, ik heb jullie twee keer mee mogen maken. Allebei de keren was het erg geil en je hebt zeker gelijk dat jouw vrouw lief, bereidwillig en opwindend is. De eerste keer kan ik mij nog goed herinneren. Het was op een zaterdagmiddag. Mi (weet niet of dat haar naam is) is een erg geile vrouw met een heerlijk lichaam. Zij stond in de darkroom en liet zich betasten door allerlei mannen. Ik mocht haar even tongzoenen en proefde gelijk de warmte van haar mond. We stonden met eenman of zes tegen haar aan te rijden. Daarna ging zij naar de ruimte met de lockers en liet zich op het bed verwennen. Daarbij pijpte zij mij met die lekkere warme mond. Ik wilde haar nog neuken, maar hield het niet meer en kwam klaar. De meeste vrouwen slikken niet. Ik trok terug, maar Mi slupte mijn spuitende lul weer in haar mond en ze vond dat ik erg lekker smaakte. Dat was niet altijd zo. Aardig van haar. Die sessie was wat kort, maar wel heftig en lekker. Wat een geweldige vrouw is Mi.

De keer daarna was volgens mij ook op een zaterdag. Ze ging toen volgens mij ook met een andere vrouw aan de gang (Jessica?). Dat zag er heel geil uit. Jessica zei nog dat ze bewondering had voor het uithoudingsvermogen van Mi. Je hebt dus helemaal gelijk dat zij meer credits verdient. Hopelijk heb ik met deze post wat goerd gemaakt en zie ik jullie graag nog een keer in de EC. Als je mij een PB stuurt, dan kan ik daar rekening mee houden.
Nogmaals bedankt voor de geile momenten die ik met jullie heb mogen meemaken.
Dave is oke
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey stel Mail,
Ik kwam net na Benno binnen, even met Benno gesproken en daarna uitgekleed toen er wat meer ruimte was bij de lockers, CBR stel vertrok net. Ik heb jullie wel eerder spontaan ontmoet maar dat is lang geleden. Sluit me geheel aan bij het verslag van Benno. Ik heb je na Benno even lekker geneukt in de sling, maar ik kreeg kramp in mijn been omdat ik net wat kleiner ben. Benno nam het neuken weer over waarna je mee heerlijk leeg zoog, echt geil en zeker van genoten.
Jullie zijn spontaan en gezellig geil. Ik ben geen bi man maar dat maakt jullie niets uit, hoop jullie weer eens te ontmoeten in Amersfoort, ben er regelmatig net als Benno.
Groeten Dave
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten