Mijn bezoek van 23 augustus aan de fetish

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Tonyntje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Mijn bezoek van 23 augustus aan de fetish

Bericht door Tonyntje »

image.jpeg
Via Fetlife had ik afgesproken met een dom. We hadden wat leuk mail verkeer gehad en zouden elkaar nu ontmoeten in de EC. Altijd spannend zo'n eerste ontmoeting. Bij binnenkomst werd ik gelijk aangelijnd, geblinddoekt en vastgezet aan het kruis. Heerlijk vind ik dat een blinddoek. Je bent dan echt aangewezen op je zintuigen. Alles staat op scherp. Er werden verschillende zwepen gebruikt en ook mijn tepels moesten het ontgelden. Tepelklemmen met een ketting.....Mmmm dat voelde ik goed. Na deze sessie zijn we naar de gynaecologen stoel gegaan. Er waren nog wat andere leuke mannen aanwezig waarvan 1 bekende uit Hilversum. Hier ben ik goed verwend, gelikt, gevingerd terwijl ik pikken in mijn hand en mond had. Tja nu wilde ik toch wel eens geneukt worden. De mannen lieten zich niet smeken zodat ik lekker gevuld werd. Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik klaar gekomen ben. Heren bedankt voor de leuke middag. Ik kom graag nog eens. Overigens : erg prettig personeel in de EC, vriendelijk, ze houden in de gaten of alles goed gaat, het is er schoon, ook fijn. Tot een volgende keer.
Mr Marcel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mijn bezoek van 23 augustus aan de fetish

Bericht door Mr Marcel »

Beste Tonyntje,

Leuk te lezen dat je genoten hebt van de middag, het was inderdaad een goede stetting, en inderdaad ik denk dat alle betrokkenen van je genoten hebben.

Mr Marcel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten