geil stel zaterdag zoekt jonge mannen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
hgv69x
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

geil stel zaterdag zoekt jonge mannen

Bericht door hgv69x »

Geil stel, is zaterdagmiddag 27-8 in de bios.
Zij wil lekker lang geneukt worden door jonge mannen !
Hygiene als respect staan hoog in vaandel.
Ze is lekker pijpsletje en iedereen mag over haar kleine tietjes spuiten.

Iemand een idee of suggesties stuur ons een PB
Darr
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: geil stel zaterdag zoekt jonge mannen

Bericht door Darr »

Wauw klinkt lekker! Ik kan misschien wel langskomen. Hoelaat zijn jullie er ongeveer?
Brian_bi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Brian_bi »

Ik ben in de cinema morgen ;)
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
jongengeil22
Leeftijd: 31
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door jongengeil22 »

Hoe laat zijn jullie er? Ik wil wel komen maar kan er niet gelijk om 12 uur zijn..
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Helemaal zeker weten doen we het niet, want er stond aangekondigd dat er een stel zou komen, maar om ongeveer half 3 sta ik met Loodgieter en Bert te kletsen bij de ingang van de EC als er een mooie vrouw met een zwart zomerjurkje en donker lang haar binnen komt lopen. We vermoeden dat zij het is, van de oproep. Ik zie dat ze naar de balie loopt en dat Patricia met haar mee de EC ingaat om haar een rondleiding te geven. Als Patricia terug is gaan wij ook naar binnen.

Eenmaal binnen is de mooie donkerharige vrouw nergens te bekennen. Ik doe toch mijn kleren in de locker en wacht rustig af. Even later komt ze uit de WC. We begroeten haar en ik vraag of ze alleen is. Ja, dat is ze. "Wat stoer", zeg ik. Ze gaat op de bank zitten. Loodgieter zegt: "En dat met al die enge mannen". Ze lacht erom en zegt dat ze het niet eng vindt, maar helemaal op haar gemak is ze toch niet... of is het slechts de opwinding. Het grootste deel van de mannen om haar heen is geheel of gedeeltelijk ontkleed en er bevinden zich stijve pikken op grijpafstand.

Ik ga tegenover haar op het bed zitten om haar eens goed te bekijken. Dan zegt ze: "Misschien zijn er wel enge mannen die wat met me willen doen". Dat lijkt me een erg duidelijke hint. "Dat willen we zeker", zeg ik en ga op de leuning van de bank zitten en begin haar te strelen. Ik streel haar benen die onder haar jurkje uitsteken. Ze trekt zelf het jurkje wat verder omhoog en zo zien we dat ze geen slipje draagt. Ze heeft een smal streepje haar boven haar kutje, iets waar ik erg van hou. Andere mannen komen erbij , waaronder Kabloemba, Gerry, Loodgieter en Bert.

Ik streel haar buik en dan het gebied rondom haar kutje. Ik word onweerstaanbaar aangetrokken door dat lichtbehaarde kutje. Ik moet er gewoon aan voelen. Zodra ik haar daar aanraak doet ze haar benen wat meer van elkaar, zodat ik er goed bij kan. Voorzichtig ga ik langs het streepje haar naar beneden en laat een vinger tussen haar lipjes verdwijnen. Ze voelt erg nat en glibberig. Ik zeg tegen de anderen: "Ze is al helemaal geil". En dat is ze ook echt. Waarschijnlijk door de opwinding van helemaal alleen tussen al die naakte mannen.
Ze reageert meteen als ik met een van haar eigen kutje glibberige vinger haar clitje aanraak. Terwijl ze door diverse mannen wordt betast, ga ik naar beneden om haar te likken. Er is niet veel plaats, maar het lukt me net om tussen haar benen plaats te nemen en om haar lekker te beffen met twee vingers in haar gladde kutje. Het duurt niet lang voordat ze zo heftig klaarkomt dat ze mijn hoofd bijna afknelt.

Hierna vraagt ze om een bekertje water en dat ga ik natuurlijk voor haar halen. Bert neemt snel mijn plek over, want die houdt ook zo vreselijk veel van beffen. Ik zie mannen aan haar mooie ronde tieten zuigen en in beide handen heeft ze een pik.
Toch begint de spanning haar nu teveel te worden. Terwijl er meerder mannen klaar staan om haar te neuken (ik zelf hoor daar zeker bij!), besluit deze prachtige, geile dame dat het even genoeg is geweest. Ze gaat naar het toilet en daarna vertrekt ze.
Jammer maar helaas. Hopelijk tot een volgende keer.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten