Bummer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Kullilingus
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bummer

Bericht door Kullilingus »

Nou, net voor r eerst in A'foort geweest. Ik was er al vroeg. Heb even door de winkel staan dralen tot Petra binnen kwam. Ben haar toen achterna gelopen richting speelruimte. Wat klein allemaal!! Had er toch meer van verwacht. Enfin, nu 2 minuten cinema ging petra het bed op. Twee minuten later stond er al een man zijn unit te gebruiken voor een partijtje amandelboxen. Nog wat andere heren er omheen. Ik weet niet, maar ik kon er niet opgewonden van worden. Heb 5 minuten staan kijken en toen weer naar huis gegaan....
Concept is leuk, uitvoering in A'foort wat minder. Mss ga ik ook eens in H'sum kijken of het daar wat ruimer is opgezet

Oh ja, ook nog tong verbrand aan vieze koffie.....

Petra: je zag er lekker uit, maar de setting nodigde niet echt uit om opgewonden van te raken. (zou ik dan toch......) ;-)
find me in Twitterville
twitter.com/kullilingus

Find me on SDC
http://bot.ly/SDC_COM gebruikersnaam Kullilingus
Vinroo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Bummer

Bericht door Vinroo »

Nou wat zonder dat het je zo tegen is gevallen zeg! Het is idd niet heel erg groot,maar groot genoeg voor een leuke middag...tenminste dat vinden wij!

Je moet het wél treffen met de overige bezoekers...is onze ervaring..hoeveel zin je soms ook hebt in een spannende middag/avond, als de rest van de bezoekers je niet aanspreekt, is het met de zin snel gedaan....

Wie weet kun je nog een keer gaan kijken? Of heb je de moed al opgegeven?

x roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Kullilingus
Contacteer:

Nee hoor
Zin nog niet opgegeven. Meer even in de ijskast gezet. Mss moet ik eerst eens met iemand kennis maken met wie ik samen de cinema in kan. Niet gelijk om bovenop elkaar te springen maar meer er een gezellige tijd van te maken.

Mss was ik ook wel een beetje geintimideerd door de gozer met zijn unit van 20cm die gelijk bovenop Petra sprong.....
find me in Twitterville
twitter.com/kullilingus

Find me on SDC
bert_jr
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door bert_jr »

jammer dat ik nu pas hoor dat petra er zo vroeg al was... wilde wat later in de middag / begin van de avond eigenlijk gaan

Maar het er meteen bovenop springen ligt ook heel erg aan de instelling van de dame/het stel en de personen er omheen. Er komen dames die niets anders willen dan zo vaak en zo hard mogelijk bruut genomen worden. Prima, niets mis mee, maar er komen ook dames en stellen die meer willen uitdagen en dan hooguit 2 a 3 mannen kiezen die mee mogen doen.

ligt een beetje aan de mensen die er zijn, en soms heb je er wel een bepaalde mindset voor nodig.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Verwachtingsloos naar binnen gaan is meestal het beste...
Té hoge verwachtingen hebben door bv het meelezen op het forum,daadoor kan het nog wel eens tegenvallen. Je leest een heleboel spannende verhalen op het forum,maar vergeet daardoor dat dat maar 1 dag is en dat er daarnaast dan natuurlijk nog een heleboel dagen overblijven waar het een heel stuk minder spannend is....

én je vooral niet laten intimideren door t gereedschap van anderen...als je je er beter door voelt: mijn ervaring is dat groot niet persé beter/lekkerder is hoor ;)

Wij hebben een paar hele leuke/spannende bezoekjes gebracht aan de EC, maar daarnaast ook een paar keer zeer gedesillusioneerd weer vertrokken omdat nou eenmaal niet alles voor iedereen opwindend is om naar te kijken....ieder zn smaak, niet dan?

x roos

PS jij neemt dus bij je volgende bezoekje een thermoskan koffie mee?? Gezellig! :D
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Kullilingus
Contacteer:

@bert_jr Dat laatste is inderdaad meer mijn ding.
Ik vond het trouwens druk voor een donderdagmiddag 12u
denk een man of 5 om Petra heen en nog 2 of 3 die in de gay cinema zaten.

Darkroom ben ik niet eens in geweest. Doe ik wel een x als ik samen met iemand ben die de buurt al kent ;-)

@Roos: is het voor jullie dan niet leuker om een x af te spreken met een man of 2-3-4 als je bijna zeker weet dat je gezellig ongestoord kunt spelen? Of wellicht beter dat je zelf ergens een ruimte afhuurt waar je veilig en ongestoord je gang kunt gaan met mensen die je zelf uitgekozen hebt?
Ik ken nog wel een BDSM kelder in Utrecht die te huur is.....
find me in Twitterville
twitter.com/kullilingus

Find me on SDC
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Nou.....pb ons maar een spannend scenario.....;)
Rokjesgeil
Leeftijd: 25
Contacteer:

Bericht door Rokjesgeil »

Hey Kull goed bericht, ook al is het niet helemaal naar wens verlopen. Eerlijk ook van je dat je zegt dat je je geintimideerd voelde door iemand die direct haantje de voorste is en zich in de cinema misschien 'de man' voelt door zijn mega paal. Ik weet niet wie het was, misschien is de persoon in kwestie best aardig. Ik kan me alleen maar een voorstelling van de situatie maken. Vanmiddag komt er nog een vrouw, wie weet is het dan gezelliger.

Qua formaat van de ruimte snap ik je wel. Alleen realiseer je wel dat er zo meer contactmogelijkheden zijn, een sexcinema is al snel te groot.
bert_jr
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door bert_jr »

enig idee hoelaat deze vrouw komt? dan vervroeg ik mijn bezoek eventueel een beetje ;)
Kullilingus
Contacteer:

Volgens mij las ik ergens dat die vrouw niet kon komen (tenminste als we het over dezelfde hebben)
find me in Twitterville
twitter.com/kullilingus

Find me on SDC
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: bi44 en 27 gasten