Toch maar even kijken op de fetishdag in Amersfoort deze dinsdag. Toen ik uit de felle zon binnenkwam zag ik niet veel in de duistere cinema. Het was/leek rustig. Maar ineens hoorde ik kettingen rinkelen van de sling....snel omgekleed en kijken. Ligt daar een fantastische donkerharige vrouw met een heerlijk figuur, mooie ronde, stevige tieten en een leuke kop geblinddoekt (met een stropdas) in de sling, omringd door drie mannen. Ze had een netpanty met open kruis en een geil corsetje aan. Een van de mannen neukte haar de andere likten haar heerlijke tieten en vingerde haar afwisselend. Ze spoot de hele vloer onder! Ik kon en mocht meevoelen en ze werd heerlijk betast en geneukt. Na een tijd werd ze tegen het wandrek gezet waar dit zo doorging maar waar ze ook haar partner tot kokhalzen toe deepthroath pijpte. Ze kreunde en rolde en spoot en genoot duidelijk met volle teugen. Ze liet zich graag betasten, vingeren en zoende ook heel lekker. Ze had de hele sessie een buttplug met een diamantje in haar kontje.
Na een half uurtje ging ze even pauzeren met een kopje koffie. Ze heette Heidi, hoe haar partner heet weet ik niet. Na een tijdje begaven ze zich naar de ruimte tussen de hetero en de gay filmzaal en daar gingen ze weer heerlijk los. Er waren mannen bijgekomen, maar het was nog steeds niet erg druk, een man of zes. De aanwezigen werden ook uitgenodigd om haar met condoom te neuken of met condoom door haar gepijpt te worden. Neuken vond ik toch wel heel spannend (iets te), mijn apparaat werkte niet helemaal mee. Maar ze pijpte me heerlijk stijf en na een tijdje hield ik het niet meer en spoot ik mijn zaad, ze bleef me nog een tijdje liefdevol na-pijpen en ik bedankte haar voor de heerlijke, geile, maar vooral erg lieve actie. Ik had graag nog wat langer gebleven, de buttplug deed vermoeden dat ze ook anaal of DP wel kon waarderen. Maar het was mooi en fijn zo. Heidi...bedankt..hopelijk kom ik je nog eens tegen....
Met mijn neus in de (geile) boter bij Heidi
- Loodgieter
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Met mijn neus in de (geile) boter bij Heidi
Heidi is heerlijk , was gisteren al lekker op dreef.
En heeft het vandaag af wezen maken.
Gr. Loodgieter
En heeft het vandaag af wezen maken.
Gr. Loodgieter
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Was Heidi er gisteren ook bij?
Loodgieter , help me even herinneren wie dat was.
Verder zullen we maar niks zeggen over gisteren.
Loodgieter , help me even herinneren wie dat was.
Verder zullen we maar niks zeggen over gisteren.

Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 52
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Dat was dat schatje met die tattoo op haar rechter bil en die clithood piercing.... Donker lang haar en super sexy...
En als bonus: een heerlijk strak kutje!!
-
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Zeker een heerlijke maar ook gezellige dame ....heb haar heerlijk mogen verwennen inclusief 'multi shower' ....heidi love that...
Sem
"DonRoberto"]Dat was dat schatje met die tattoo op haar rechter bil en die clithood piercing.... Donker lang haar en super sexy...
En als bonus: een heerlijk strak kutje!![/quote]
Sem
"DonRoberto"]Dat was dat schatje met die tattoo op haar rechter bil en die clithood piercing.... Donker lang haar en super sexy...
En als bonus: een heerlijk strak kutje!![/quote]
- bi44
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 46
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
[/quote]arnhemse teaser schreef:Zeker een heerlijke maar ook gezellige dame ....heb haar heerlijk mogen verwennen inclusief 'multi shower' ....heidi love that...
Sem
Wat is een mixed shower?
- nylons lover
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Ander woord voor bukkake.!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten