BEAUTIFUL PEOPLE van Melanie. MAYBE I AM AMAZED van Paul mc cartney. KEEP THE FIRE BURNING van Gwen Mcrae. LETS GO ALL THE WAY van Slyfox.
Ik maak er dit van......

KRYPTONITE, isa en mimi jullie zijn van een andere planeet en met jullie in de ec of op een feestje mijn god a WILD WORLD,
Zit nu lekker op de bank en probeer de gebeurtenissen van vandaag te ordenen....lukt niet echt...MAYBE I AM AMAZED,yes i ammmmmm, maar pleaseeee jullie 2 heerlijke geile ladies KEEP THE FIRE BURNING for ever en LETS GO ALL THE WAY maar dat is overbodig voor jullie dat doen jullie vol overgave met
ATOMIC ENERGYYYYYY hebben jullie alletwee.toppers.
En voor iedereen die dit leest en of heeft meegedaan deze middag, complimenten voor gedrag en ijver en respect voor allemaal BEAUTIFUL PEOPLE.
Ik weet het het is niet het geilste verslag maar die gaan zeker nog komen van loodgieter houhemhoog gooiseminnaar isa mimi en wie weet nog meer, details en spetterende geile verhalen komen nog, maar ik blijf nog heerlijk even geloven dat ik eventjes 4 uur op een andere planeet ben geweest uitgenodigd door 2 godinnen.
Misschien volgende keer naar kryptonite.

Mimi en isa wij houden van jullie.
Grt naughtynature voorheen joey wat de meeste nog wel weten.